Informacja do Beneficjentów składających wnioski o płatność w ramach działań – podejmowanie działalności gospodarczej czy rozwój działalności gospodarczej w ramach PROW 2014- 2020

http://www.kujawiaki.pl/2353-informacja-do-beneficjentow-skladajacych-wnioski-o-platnosc-w-ramach-dzialan-podejmowanie-dzialalnosci-gospodarczej-czy-rozwoj-dzialalnosci-gospodarczej-w-ramach-prow-2014-2020.html
Potwierdzenie dokumentów za zgodność z oryginałem MRiRW oraz ARiMR zdają sobie sprawę z wyjąt [...]

Potwierdzenie dokumentów za zgodność z oryginałem MRiRW oraz ARiMR zdają sobie sprawę z wyjątkowości sytuacji, natomiast nie zmieniły się procedury składania dokumentów w ramach PROW (min. w zakresie potwierdzania dokumentów za zgodność z oryginałem).

Zgodnie z instrukcją wypełniania wniosku o płatność. W zależności od rodzaju załącznika, do wniosku o płatność załączamy oryginał lub kopię. Kopie dokumentów, dołącza się w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez pracownika LGD, samorządu województwa, lub podmiot, który wydał dokument, lub w formie kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem prze notariusza lub przez występującego w sprawie pełnomocnika będącego radcą prawnym lub adwokatem z tym, że kopa pełnomocnictwa nie może być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Beneficjenta oraz pracownika LGD. Natomiast kopie faktur lub dokumentów o równoważnej wartości dowodowej mogą zostać potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Beneficjenta.

W obecnym czasie kontakt bezpośredni z naszym biurem LGD jest niemożliwy. Pracownicy wykonują swoje obowiązki, ale dla zapewnienia bezpieczeństwa pracownikom i osobom kontaktującym się z biurem ograniczyliśmy kontakt tylko do bezpiecznych form – telefon/ email/korespondencja. W związku z powyższy wszystkie dokumenty, które chcecie Państwo złożyć do LGD (w tym potwierdzić za zgodność z oryginałem) składacie Państwo w wejściu głównym do budynku Urzędu gminy w Choceniu (w tym budynku znajduje się biuro LGD) tam dokumenty będą przyjmowane i podane „kwarantannie”. Po 24 godzinach dokumenty są przekazywane do biura LGD.

Prosimy Państwa, żeby wziąć powyższe pod uwagę przy zachowaniu terminu na złożenie wniosku o płatność.

Ponadto w większość Wnioskodawców / Beneficjentów, którzy muszą w ramach uzupełnień pozyskać dokumenty od osób trzecich (bądź ich kopie), powstrzymuje się od składania uzupełnień – będą w późniejszym terminie wnosić o przywrócenie terminu wykonania określonych czynności (zgodnie z rozporządzeniem 19.2).