ZAPYTANIE OFERTOWE NA MATERIAŁY BIUROWE LSR

http://www.kujawiaki.pl/2-brak-kategorii/1361-lsr-materialy-biurowe-2015.html
Lp.   PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ILOŚĆ   1 Segregator [...]

Lp.

 

PRZEDMIOT

ZAMÓWIENIA

ILOŚĆ

 

1

Segregator A4 z mechanizmem 75mm kolor: żółty (Donau )

 

5 sztuk

2

Segregator A4 z mechanizmem 50 mm- kolor: żółty (Donau )

 

5 sztuk

3

Segregator A4 z mechanizmem 75 mm- kolor: pomarańczowy (Donau)

 

5 sztuk

4

Segregator A4 z mechanizmem 75 mm- kolor: brązowy (Donau)

 

5sztuk

5

Skoroszyt  plastikowy twardy z zawieszką z dziurkami  (kolory: szary 40 szt; czerwony 20 szt.; żółty20 szt, czarny 20 szt.)

100 sztuk

6

Papier ksero biały A4 80g  (POL speed ) (ryza 500 kartek)

15 ryz

7

Papier ksero biały A4 160g (POL speed)

2 ryzy

8

Koperty C6-małe, białe

100 sztuk

9

Koperty B4 białe

50 sztuk

10

Koperty C4 białe

50 sztuk

11

Koperta DL  biała

200 sztuk

12

Długopis Pentel BK 77 – 5 sztuk niebieskie, 5 szt. czarne

10sztuk

13

Długopis Rystor VP-6000 kolor niebieskie

4 sztuki

14

Toner Kyocera FS-1035MFP – oryginał

 

2sztuki

15

Toner Develop ineo+25 -czarny

1 sztuka

16

Koszulki na CD pojedyncze  (bartex )- w opakowaniu 5 szt.

 

5 opakowań

17

Płyty DVD

25 sztuk

18

Płyty CD

25 sztuk

19

Etykiety samoprzylepne  Grand A4 100szt

1 opak.

20

Gumki do ścierania Pentel

3 sztuki

21

Ołówek

3 sztuki

22

Lista obecności A4

1sztuka

23

Baterie AAA 1,5 V Duracell  6szt.

1 opak.

24

Zakładki indeksujące 45x12mm  5x20szt bezbarwne

20 opak.

25

Zakładki indeksujące 15x50mm  5x100szt papierowe kolorowe

20 opak.

Kryteria oceny i wyboru ofert:
‒ cena – 100%  ceny całości oferty
Forma płatności:
‒ przelew bankowy po realizacji zamówienia
Termin i miejsce złożenia oferty:
•termin zgłoszenia mija 28.04.2015 r.
•zgłoszenie należy wysłać na formularzu, stanowiącym załącznik do pobrania poniżej zapytania ofertowego,
•zgłoszenie może być złożone:
  - osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń
-   za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
-   faxem: (54) 284 66 69
•każde zgłoszenie powinno być opieczętowane i  podpisane własnoręcznie.
•    termin ważności oferty  30.06.2015
•    PROSIMY  SKŁADAĆ OFERTY  ZGODNE Z ZAPYTANIEM,  JEŚLI TOWAR   NIE BĘDZIE  ZGODNY  Z OFERTĄ  -PRZEWIDUJEMY ZWROT TOWARU
Warunki wyboru wykonawcy usługi:
•na podstawie zgłoszeń zamawiający wybierze 1 najtańszą ofertę. Zamawiający zastrzega sobie możliwość  dokonania zamówień na podstawie najtańszej oferty  w ilości asortymentu wynikającego z zapotrzebowania biura
•Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od postępowania bez wyłonienia oferenta i bez podania przyczyn.


W przypadku, gdy wystąpi kilka ofert o tej samej najkorzystniejszej cenie, o wyborze oferenta decyduje data wpływu oferty do biura.

 
Ofertowa cenowa do pobrania tutaj.