Informacja z posiedzenia Rady , które odbyło się w dniach 01-02.03.2022 r.  – konkurs 1/2022

http://www.kujawiaki.pl/rada/2685-informacja-z-posiedzenia-rady-ktore-odbylo-sie-w-dniach-01-02-03-2022-r-konkurs-1-2022.html
  W wyniku przeprowadzonej procedury wyboru i oceny operacji złożonych w biurze Stowarzyszen [...]

 

W wyniku przeprowadzonej procedury wyboru i oceny operacji złożonych w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki w odpowiedzi na konkurs nr  1/2022 na działanie w zakresie  Rozwój działalności gospodarczej Rada Stowarzyszenia podjęła decyzję o rozdysponowaniu środków z naboru w ramach Europejskiego Funduszu Rolnego na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich.

Dokumentacja konkursowa wraz z wnioskami w dniu dzisiejszym zostały przekazane do dalszej oceny do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko-Pomorskiego w Toruniu.

POUCZENIE:

Podmiotowi ubiegającemu się o wsparcie przysługuje prawo wniesienia protestu od:

1. uzyskania negatywnej oceny zgodności z LSR, albo

2. nieuzyskania przez operację minimalnej liczby punktów, albo

3. jeżeli operacja została wybrana, ale nie mieści się w limicie środków wskazanym w ogłoszeniu o naborze (okoliczność, że operacja nie mieści się w limicie środków wskazanym w ogłoszeniu o naborze nie może stanowić wyłącznej przesłanki wniesienia protestu), albo

4. ustalenia przez LGD kwoty wsparcia niższej niż wnioskowana.

Protest wnosi się w formie pisemnej, w terminie 7 dni od dnia otrzymania pisemnego zawiadomienia od LGD o wynikach wyboru i oceny operacji.         

DO POBRANIA:

- Lista operacji zgodnych z LSR oraz spełniających warunki  formalne  ułożona zgodnie z kolejnością wpływu wniosków do Biura LGD - konkurs 1/2022

- Lista operacji wybranych zgodnie z ilością punktów uzyskanych w ramach oceny zgodności operacji wg lokalnych kryteriów wyboru – konkurs 1/2022

- Protokół z posiedzenia Rady LGD dotyczącego oceny i wyboru operacji, zawierający informację o włączeniach z procesu decyzyjnego, ze wskazaniem których wniosków wyłączenia dotyczyły

- Wzór protestu

Załączniki: