Rozeznanie rynku materiały biurowe

http://www.kujawiaki.pl/zamowienia/archiwalne/1985-rozeznanie-rynku-22materialy-biurowe.html
Opis zamówienia Koszulka na katalogi groszkowa A4- poszerzany harmonijny brzeg- otwierana od góry [...] Opis zamówienia

  1. Koszulka na katalogi groszkowa A4- poszerzany harmonijny brzeg- otwierana od góry bez klapki, wykonane z mocnej foli polipropylenowej o grubości 170mic (10 sztuk w opakowaniu)- 4 opakowania
  2. Pióro kulkowe       automatyczne z linii uni Jestrean SX-101 niebieskie –10szt.
  3. Cienkopis kulkowy PENTEL EnerGEl BLN 75 niebieski - 5szt.
  4. Cienkopis kulkowy PENTEL EnerGEl BLN 75 czarny - 5szt.
  5. Cienkopis kulkowy PENTEL EnerGEl BLN 75 czerwony- 5szt.
  6. Długopis  0,80 mm Niebieski Pentel LineStyle BK708-10szt.
  7. Numerator automatyczny EAGLE TY 102-6- 6 – cyfrowy , w stalowej oprawie z ergonomicznym uchwytem, , wysokość czcionki 4mm, w każdym komplecie 3 wymienne wkłady tuszujące i dodatkowy pojemnik z tuszem, opcja powtarzania co 1,2,3,4,6,12 razy- 1szt.
  8. Pieczątka typu Wagraf 2 (dane na pieczątce imię i nazwisko , oraz stanowisko pracy)- 1 szt.
  9. Organizer do szuflady: przezroczysty , błyszczący wygląd z teksturą na dnie , cztery przegródki do uporządkowania małych przedmiotów, wymiary 245x33x166mm- 3szt.
  10. Karton archiwizacyjny z przykrywką, ułatwia archiwizację dokumentów, możliwość opisania zawartości kartonu, wykonany z podwójnej tektury falistej ,Standard 335x 292 x 404,otwory w ścianach bocznych -10szt.
  11. Papier ksero biały A4 80g/m², białość : 153 wg skali białości CIE Ryza 500 arkuszy- 5 ryz.
W ramach realizacji zamówienia dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego nastąpi transportem dostawcy bądź przesyłką kurierską na koszt dostawcy.

Zamówiony towar   należy dostarczyć na ul. Włocławską 16, 87-850 Choceń – II piętro

Kryterium- cena

Realizacja :

Realizacja zamówienia :  zamówienie zrealizowane w terminie - listopad

nie jest możliwe dzielenie zamówienia na części

Forma płatności:
‒ przelew bankowy po realizacji zamówienia, termin zapłaty nie krótszy niż 14 dni

Termin i miejsce złożenia oferty:

  • termin zgłoszenia mija 21.11.2018r
  • zgłoszenie należy wysłać na formularzu, stanowiącym załącznik do pobrania
  • termin ważności oferty 31.12.2018
  • W przypadku wpływu ofert w takiej samej cenie, wybierana jest oferta, która wcześniej wpłynęła.
  • zgłoszenie może być złożone:
  • osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki,  ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń
  • za pomocą poczty e-mail:   zamowienia.Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • pocztą tradycyjną na adres Stowarzyszenie LGD Dorzecza Zgłowiączki,  ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń
  • każde zgłoszenie powinno być opieczętowane i podpisane własnoręcznie.
Klauzula informacyjna

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest (LGD) z siedzibą w Choceniu,  ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń,
  2. Pani/Pana danych osobowe przetwarzane będą w celu udokumentowania   wyboru oferty
3.Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania,

4.Podanie danych osobowych jest dobrowolne.