Rozeznanie rynku materiały szkoleniowe - teczka


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/zamowienia/archiwalne/1943-rozeznanie-rynku-materialy-szkoleniowe-teczka.html
Przedmiot zamówienia:Eko teczka konferencyjna – 100sztukWymiary 34,5x28,5 x 2,3Teczka konferencyj [...] Przedmiot zamówienia:
Eko teczka konferencyjna – 100sztuk
Wymiary 34,5x28,5 x 2,3
Teczka konferencyjna, notatnik, karteczki samoprzylepne, długopis.
Teczka konferencyjna z notatnikiem (20 kartek), długopis,
25 karteczek samoprzylepnych  (7,4 x 7,4 cm),
125 karteczek samoprzylepnych (7,5 x 1,5 cm).
Teczka zamykana na zatrzaski

Kryterium – cena

Forma płatności:
‒ przelew bankowy po realizacji zamówienia, termin zapłaty nie krótszy niż 14 dni

Termin i miejsce złożenia oferty:
-termin zgłoszenia mija 10.09.2018 roku
-zgłoszenie należy wysłać na formularzu,
-załącznik   do pobrania oferta
- W przypadku wpływu ofert w takiej samej cenie, wybierana jest oferta, która wcześniej wpłynęła
zgłoszenie może być złożone:
-osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki,ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń
-za pomocą poczty e-mail: zamowienia.Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

-pocztą tradycyjną na adres Stowarzyszenie LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń
-każde zgłoszenie powinno być opieczętowane i podpisane własnoręcznie.
  • Klauzula informacyjna
  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest (LGD) z siedzibą w Choceniu,  ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń,
  2. Pani/Pana danych osobowe przetwarzane będą w celu udokumentowania   wyboru ofert
  3. .Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania,
  4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne.

Rozeznanie rynku - Catering podczas spotkań informacyjnych/ szkoleń/ posiedzeń Rady


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/zamowienia/archiwalne/1902-rrcpsi-07-2018.html
Przedmiot zamówienia: Catering podczas spotkań informacyjnych/ szkoleń/ posiedzeń Rady Liczb [...] Przedmiot zamówienia: Catering podczas spotkań informacyjnych/ szkoleń/ posiedzeń Rady
  • Liczba planowanych spotkań w roku 2018 (lipiec- sierpień- wrzesień-październik) minimalnie 7 – maksymalnie 9 - ilość       osób   na jednym spotkaniu minimalnie 12osób , maksymalnie 16 osób
  • Liczba       planowanego spotkania w roku 2018 ( lipiec- sierpień-wrzesień- pażdziernik) – minimalnie 1 spotkanie , maksymalnie 2 spotkania- ilość osób na jednym spotkaniu minimalnie 4 osoby maksymalnie 8
  • Miejsce spotkania biuro Stowarzyszenia Lokalnej Grupy Działania Dorzecza Zgłowiączki, ul. Włocławska 16 lub inne miejsce w Choceniu
  • Danie obiadowe należy dostarczyć   do biura w dniu spotkania. Szkolenia/posiedzeń Rady   na godzinę 12
  • Serwis kawowy należy dostarczyć do biura w dniu spotkania/ szkolenia/ posiedzenia Rady na godzinę 8.00
  • Danie obiadowe podane na półmiskach
  • Zapewnienie naczyń, sztućców do dania obiadowego
  • Danie obiadowe:
  • Zupa pomidorowa z makaronem
  • II danie: kotlet schabowy drobiowy z ziemniakami lub karczek z kluskami śląskimi
  • Zestaw surówek: np. biała kapusta, kiszona kapusta , buraczki
  • Sok pomarańczowy 100%-
  • Woda 0,5l. woda gazowana/niegazowana
 

Czytaj więcej...

ROZEZNANIE RYNKU Catering podczas spotkań informacyjnych/ szkoleń/ posiedzeń Rady


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/zamowienia/archiwalne/1896-oferta-cat-roz-rynku-2018.html
Przedmiot zamówienia: Catering podczas spotkań informacyjnych/ szkoleń/ posiedzeń Rady Liczb [...] Przedmiot zamówienia: Catering podczas spotkań informacyjnych/ szkoleń/ posiedzeń Rady
  • Liczba planowanych spotkań w roku 2018 (lipiec- sierpień- wrzesień- październik ) minimalnie 7 – maksymalnie 9 - ilość       osób   na jednym spotkaniu minimalnie 12osób , maksymalnie 16 osób
  • Liczba       planowanego spotkania w roku 2018 ( lipiec- sierpień-wrzesień- październik ) – minimalnie 1 spotkanie , maksymalnie 2 spotkania- ilość osób na jednym spotkaniu minimalnie 4 osoby maksymalnie 8
  • Miejsce spotkania biuro Stowarzyszenia Lokalnej Grupy Działania Dorzecza Zgłowiączki, ul. Włocławska 16 lub inne miejsce  w  Choceniu
  • Danie obiadowe należy dostarczyć   do biura w dniu spotkania. Szkolenia/posiedzeń Rady   na godzinę 12
  • Serwis kawowy należy dostarczyć do biura w dniu spotkania/ szkolenia/ posiedzenia Rady na godzinę 8.00
  • Danie obiadowe podane na półmiskach
  • Zapewnienie naczyń, sztućców do dania obiadowego
  • Danie obiadowe:
  • Zupa pomidorowa z makaronem
  • II danie: kotlet schabowy drobiowy z ziemniakami lub karczek z kluskami śląskimi
  • Zestaw surówek: np. biała kapusta, kiszona kapusta , buraczki
  • Sok pomarańczowy 100%-
  • Woda 0,5l. woda gazowana/niegazowana
 

Czytaj więcej...

ROZEZNANIE RYNKU Catering podczas spotkań informacyjnych/ szkoleń/ posiedzeń Rady


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/zamowienia/archiwalne/1887-cat-18-06-2018-1.html
Przedmiot zamówienia: Catering podczas spotkań informacyjnych/ szkoleń/ posiedzeń Rady Liczb [...] Przedmiot zamówienia: Catering podczas spotkań informacyjnych/ szkoleń/ posiedzeń Rady
  • Liczba planowanych spotkań w roku 2018 (lipiec- sierpień- wrzesień- październik ) minimalnie 7 – maksymalnie 9 - ilość       osób   na jednym spotkaniu minimalnie 12osób , maksymalnie 16 osób
  • Liczba       planowanego spotkania w roku 2018 ( lipiec- sierpień-wrzesień- październik) – minimalnie 1 spotkanie , maksymalnie 2 spotkania- ilość osób na jednym spotkaniu minimalnie 4 osoby maksymalnie 8
  • Miejsce spotkania biuro Stowarzyszenia Lokalnej Grupy Działania Dorzecza Zgłowiączki, ul. Włocławska 16 lub inne miejsce w Choceniu
  • Danie obiadowe należy dostarczyć   do biura w dniu spotkania. Szkolenia/posiedzeń Rady   na godzinę 12
  • Serwis kawowy należy dostarczyć do biura w dniu spotkania/ szkolenia/ posiedzenia Rady na godzinę 8.00
  • Danie obiadowe podane na półmiskach
  • Zapewnienie naczyń, sztućców do dania obiadowego
  • Danie obiadowe:
  • Zupa pomidorowa z makaronem
  • II danie: kotlet schabowy drobiowy z ziemniakami lub karczek z kluskami śląskimi
  • Zestaw surówek: np. biała kapusta, kiszona kapusta , buraczki
  • Sok pomarańczowy 100%-
  • Woda 0,5l. woda gazowana/niegazowana
 

Czytaj więcej...

Rozeznanie rynku - Terminarz


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/zamowienia/archiwalne/1886-rozeznanie-rynku-terminarz.html
Opis przedmiotu zamówienia: Terminarz na 2019 rok- 200 sztuk.Specyfikacja: Format B5- ok. 24,5cm [...] Opis przedmiotu zamówienia: Terminarz na 2019 rok- 200 sztuk.

Specyfikacja:
  • Format B5- ok. 24,5cm x 17cm,
  • układ: dzień na stronie (sobota i niedziela na jednej stronie),
  • terminarze miesięczne przed każdym miesiącem,
  • przed każdym miesiącem strona ze zdjęciem w kolorze-12stron,
  • podział godzinowy dnia,
  • na początku terminarza 6 stron na dodatkowe informacje o Stowarzyszeniu w kolorze,
  • dodatkowe miejsce na zapiski na każdej stronie oraz 10 stron na końcu terminarza,
  • na każdej rozkładówce skrócony kalendarz roku,
  • blok kalendarza szyty i dodatkowo klejony,
  • drukowany na białym papierze,
  • plan roczny na 2018 i kalendarz skrócony na kolejny rok,
  • przekładka tasiemkowa,
  • oprawa- skóropodobna, zmiękczana gąbką, obszywana, z logo Stowarzyszenia.
  • wykonanie terminarzy w roku 2018,
  • imieniny, święta,
  • wschody i zachody słońca, fazy księżyca, numeracja tygodni roku.

Czytaj więcej...

Rozeznanie rynku (materiały biurowe)


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/zamowienia/archiwalne/1883-roz-mat-biur-06-2018.html
Opis zamówienia Segregatory A4 50mm z mechanizmem dźwigowym , wykonany z kartonu pokrytego polipr [...] Opis zamówienia
  1. Segregatory A4 50mm z mechanizmem dźwigowym , wykonany z kartonu pokrytego polipropylenem , kolor różowy       (Donau) – 2szt.
  2. SegregatorA4 75mm z mechanizmem dźwigowym , wykonany z kartonu pokrytego polipropylenem , kolor biały z taśmą (VauPe) – 5 szt.
  3. SegregatorA4 75mm z mechanizmem dźwigowym , wykonany z kartonu pokrytego polipropylenem , kolor pastelowy róż z taśmą (VauPe)– 5 szt.
  4. Skoroszyt A4 plastikowy z zawieszką z dziurkami , miękki ,wykonany z foli PCV , tylna okładka kolorowa, przednia przezroczysta (20 szt. siwe , 20 sztuk –zielone , 20 szt. czerwone, 20szt. niebieskie)-80szt.
  5. Koperta biała B4       - 30 szt.
  6. Pióro kulkowe automatyczne z linii Jestrean niebieskie –5szt.
  7. Pióro kulkowe automatyczne z linii Jestrean czerwone- 5szt.
  8. Koszulka krystaliczna A4 (ilość w opakowaniu 100szt)- 3szt.
  9. Papier ksero biały A4 80g/m², białość : 153 wg skali białości CIE Ryza 500 arkuszy- 20 ryz
  10. Toner       Kyocera FS-1035 MFP Oryginał- 1szt.
  11. Toner Kyocera FS-1028MFP Oryginał -2szt.
  12. Tonery do drukarki   laser       hp LaserJet CP1525n (oryginał) – 1 zestaw (skład zestawu1 szt. niebieski, 1 żółty, 1 różowy i 1 czarny )
  13. Toner do drukarki develop ineo +25- (oryginał) 1-sztuka czarny,
  14. Przekładka 1/3 A4 z czterema dziurkami kolorowa - DONAU( 100szt w opakowaniu) -1szt..
  15. Zakreślacz – 6sztuk ( 2 szt. zielone, 2szt, zółte, 2 szt. różowe)
  16. Nożyczki 18cm- 2szt.
  17. Taśma biurowa klejąca przezroczysta (48x50)       - 2 sztuki
  18. Taśma biurowa klejąca przezroczysta (24x 30)       - 1opakowanie zawierające 5 sztuk
  19. Pieczątka typu Wagraf 2 sztuka (dane na pieczątce imię i nazwisko , oraz stanowisko pracy)
  20. Dziennik korespondencyjny A4, oprawa twarda – 1 szt.

Czytaj więcej...

Rozeznanie rynku- Wyjazd studyjny dla Lokalnych Liderów


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/zamowienia/archiwalne/1880-rozezn11anie-rynku-wyjazd-studyjny-dla-lokalnych-liderow.html
Opis przedmiotu zamówienia: Miejsce  i data wyjazdu studyjnego: Wyjazd studyjny dla Loka [...] Opis przedmiotu zamówienia:
  • Miejsce  i data wyjazdu studyjnego:
Wyjazd studyjny dla Lokalnych Liderów do Brodnicy. Wyjazd dwudniowy: preferowany termin 27-28 wrzesień 2018 roku, ewentualnie 24-25 wrzesień 2018r.
  • Ilość osób: 37

    Szczegółowy opis przedmiotu:

Czytaj więcej...

Rozeznanie rynku Tablica


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/zamowienia/archiwalne/1848-rozeznanie-rynku-tablica.html
Opis przedmiotu zamówienia: Tablica unijna- 2 sztuki różne Format A3 (297x 420mm) – tzw. plakat [...] Opis przedmiotu zamówienia: Tablica unijna- 2 sztuki różne Format A3 (297x 420mm) – tzw. plakat
Pcv 5mm
Zabezpieczona   laminatem UV
Jedna tablica będzie dotyczyła programu EFS
Druga tablica programu EFRR

W ramach realizacji zamówienia dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego nastąpi transportem dostawcy bądź przesyłką kurierską na koszt dostawcy.

Czytaj więcej...

 
Kontakt
Stowarzyszenie Lokalna Grupa
Działania Dorzecza Zgłowiączki
ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń

Biuro:
Sikorskiego 12, 87-850 Choceń
(wejście od ul. Jarzębinowej)

728-462-482 – Dyrektor Biura

694-114-754 – Plan Strategiczny dla Wspólnej Polityki Rolnej na lata 2023-2027

728-462-481 – Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza na lata 2021-2027


e-mail: zglowiaczka@kujawiaki.pl
Mapa
Godziny pracy
Poniedziałek 7:30 - 15:30
Wtorek 7:30 - 17:00
Środa 7:30 - 15:30
Czwartek 7:30 - 15:30
Piątek 7:30 - 14:00
Statystyki

On-line 0 gości

Dzisiaj 7

Wczoraj 62

W tym tygodniu 215

W tym miesiącu 1492

Odwiedzin ogółem 182644

Fundusze Europejskie
Fundusze Europejskie
województwo kujawsko-pomorskie
unia europejska