ROZEZNANIE RYNKU -Catering podczas posiedzenia Rady

http://www.kujawiaki.pl/zamowienia/archiwalne/2041-rozeznanie-rynku-catering-po2222dczas-posiedzenia-rady.html
Przedmiot zamówienia: Ilość osób na jednym spotkaniu   minimalnie 10, maksymalnie 1 [...] Przedmiot zamówienia:
  • Ilość osób na jednym spotkaniu   minimalnie 10, maksymalnie 14
  • Ilość spotkań   minimalnie 1, maksymalnie 2
  • Miejsce spotkania biuro: Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Dorzecza Zgłowiączki, ul. Włocławska 16
  • Danie obiadowe należy dostarczyć   do biura   w dniu posiedzenia Rady na godzinę 12.00
  • Serwis kawowy należy dostarczyć do biura w dniu posiedzenia Rady na godzinę 12.00
  • Termin marzec 2019r
  • Dane obiadowe podane na półmiskach
  • Zapewnienie naczyń, sztućców do dania obiadowego
  • Danie obiadowe:
  • Zupa pomidorowa z makaronem
  • II danie: kotlet schabowy drobiowy z ziemniakami
  • Zestaw surówek: kiszona kapusta , buraczki
  • Sok pomarańczowy 100%-
  • Woda 0,5l. woda gazowana/niegazowana
  • Przerwa kawowa: kawa czarna, kawa rozpuszczalna, herbata czarna i owocowa, mleko, cukier, sok np. jabłkowy 100%, ciasto- biszkopt z kremem i galaretką ( 2 kawałki /osoba), - serwowana podczas całego szkolenia
Termin i miejsce złożenia oferty:
  • termin zgłoszenia mija 08.02.2019r.
  • termin ważności oferty 31.03.2019r.
  • w załączeniu wzór formularza ofertowego
  • zgłoszenie może być złożone:
  • listem lub osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki,   ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń
  • za pomocą poczty e-mail: zamowienia.Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.skan podpisanej oferty cenowej
  • każde zgłoszenie powinno być podpisane własnoręcznie i jeśli to możliwe powinno być opieczętowane.