Informacja z posiedzenia Rady - 10.09.2021r.
W związku z otrzymanym pismem wnioskodawcy Gmina Lubanie dotyczącego wniosku pn. „Adaptacja budynków OSP w Ustroniu i w Janowicach oraz dostosowanie i wyposażenie pomieszczeń w budynku GOK i placu sportowego w Lubaniu na cele aktywizacji społecznej” złożonego w ramach naboru 8/2019 nr wniosku 125/2019/REW dotyczącym zwiększenia poziomu dofinansowania. W dniu 10.09.2021 r. Rada Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania Dorzecza Zgłowiączki podjęła w trybie obiegowym uchwałę 9/2/21 w sprawie uchylenia uchwały 16/2/20 z dnia 03.12.2020 r. w sprawie zatwierdzenia listy operacji wybranych.
Załączniki:
- Protokół z posiedzenia Rady.pdfNazwa pliku: Protokół z posiedzenia Rady.pdfRozmiar: 478.30 KB , pobrań: 28
- Lista operacji wybranych.pdfNazwa pliku: Lista operacji wybranych.pdfRozmiar: 1.02 MB , pobrań: 30