Zapytanie ofertowe (materiały biurowe)
Opis zamówienia:
Lp.
|
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA |
ILOŚĆ |
|
1
|
Koperta DL biała |
300 sztuk |
|
2 |
Koperta C5 biała
|
300 sztuk |
|
3 |
Pieczątka automatyczna (okrągła z logo Stowarzyszenia) |
1 sztuka |
|
4 |
Antyrama A4 (szklana) |
15sztuk |
|
5 |
Papier biały 160g |
3 ryzy |
|
6 |
Segregator A4/5 |
4sztuki |
|
7 |
Skoroszyt z zawieszką IDEST |
40 sztuk |
Kryteria oceny i wyboru ofert:
‒ cena – 100% ceny całości oferty
Forma płatności:
‒ przelew bankowy po realizacji zamówienia
Termin i miejsce złożenia oferty:
• termin zgłoszenia mija 30.10.2014 roku
• zgłoszenie należy wysłać na formularzu, stanowiącym załącznik do pobrania poniżej zapytania ofertowego,
• termin ważności oferty 30.11.2014
• zgłoszenie może być złożone:
osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń
za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
faxem: (54) 233 98 33
• każde zgłoszenie powinno być opieczętowane i podpisane własnoręcznie.
• Data ważności oferty
Warunki wyboru wykonawcy usługi:
• na podstawie zgłoszeń zamawiający wybierze 1 najtańszą ofertę,
• Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej.
• Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od postępowania bez wyłonienia oferenta i bez podania przyczyn.
W przypadku, gdy wystąpi kilka ofert o tej samej najkorzystniejszej cenie, o wyborze oferenta decyduje data wpływu oferty do biura.
Oferta cenowa tutaj.