ZAPYTANIE OFERTOWE NA MATERIAŁY BIUROWE LSR
Lp.
|
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA |
ILOŚĆ |
|
||
1 |
Segregator A4 z mechanizmem 50mm kolor: jasnozielony (Donau )
|
4 sztuki |
2 |
Segregator A4 z mechanizmem 50mm kolor: brązowy (Donau )
|
4 sztuki |
3 |
Segregator A4 z mechanizmem 75 mm- kolor: turkusowy (Donau )
|
4 sztuki |
4 |
Segregator A4 z mechanizmem 50 mm kolor: czarny (Donau )
|
4 sztuki |
5 |
Segregator A4 z mechanizmem 75 mm- kolor: pomarańczowy (Donau )
|
4 sztuki |
6 |
Skoroszyt plastikowy twardy z zawieszką z dziurkami (kolory: szary 40 szt; czerwony 20 szt.; żółty 40 szt.) |
100 sztuk |
7 |
Papier ksero biały A4 80g (POL speed ) (ryza 500 kartek) |
25 szt. |
8 |
Koperty B4 rozszerzana |
30 sztuk |
9 |
Koperty B4 |
30 sztuk |
10 |
Koperta DL |
30 sztuk |
11 |
Długopis Pentel BK 77 – 5 sztuk niebieskie, 5 szt. czarne |
10 sztuk |
12 |
Długopis Rystor VP-6000 kolor niebieskie |
10 sztuk |
13 |
Kalendarz biurkowy(2015 rok) na biurko |
5 sztuk |
14 |
Tonery Kyocera FS-1035MFP - oryginał
|
1 sztuka |
15 |
Toner Develop Ineo+25 – kolor czarny oryginał |
1 sztuka |
16 |
Koszulki na CD pojedyncze (bartex )- w opakowaniu 5 szt.
|
6 opakowań |
17 |
Płyty DVD |
15 sztuk |
18 |
Płyty CD |
15 sztuk |
19 |
Tusz zielony do stempli |
2 sztuki |
20 |
Lista obecności bloczek |
1 sztuka |
21 |
Zszywki do takera typ ARROWJT-21 lub ESO#530 |
2 opakowania |
22 |
Brystol biały A-0 |
10 sztuk |
23 |
Szpagat 50mb |
50mb |
24 |
Taśma klejąca dwustronna 50mm*25 |
2 sztuki |
Kryteria oceny i wyboru ofert:
‒ cena – 100% ceny całości oferty
Forma płatności:
‒ przelew bankowy po realizacji zamówienia
Termin i miejsce złożenia oferty:
•termin zgłoszenia mija 14.11.2014 r.
•zgłoszenie należy wysłać na formularzu, stanowiącym załącznik do pobrania poniżej zapytania ofertowego,
•zgłoszenie może być złożone:
- osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń
- za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- faxem: (54) 284 66 69
•każde zgłoszenie powinno być opieczętowane i podpisane własnoręcznie.
• termin ważności oferty 31.12.2014
• PROSIMY SKŁADAĆ OFERTY ZGODNE Z ZAPYTANIEM, JEŚLI TOWAR NIE BĘDZIE ZGODNY Z OFERTĄ -PRZEWIDUJEMY ZWROT TOWARU
Warunki wyboru wykonawcy usługi:
•na podstawie zgłoszeń zamawiający wybierze 1 najtańszą ofertę,
•Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od postępowania bez wyłonienia oferenta i bez podania przyczyn.
W przypadku, gdy wystąpi kilka ofert o tej samej najkorzystniejszej cenie, o wyborze oferenta decyduje data wpływu oferty do biura.
Ofertowa cenowa do pobrania tutaj.