ZAPYTANIE OFERTOWE NA MATERIAŁY BIUROWE LSR
Lp.
|
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA |
ILOŚĆ |
|
||
1 |
Segregator A4 z mechanizmem 75mm kolor: brązowy (Donau )
|
4 sztuki |
2 |
Segregator A4 z mechanizmem 75 mm- kolor: jasnozielony (Donau )
|
4 sztuki |
3 |
Segregator A4 z mechanizmem 75 mm- kolor: pomarańczowy (Donau)
|
2 sztuki |
4 |
Skoroszyt plastikowy twardy z zawieszką z dziurkami (kolory: szary 40 szt; czerwony 20 szt.; żółty20 szt, czarny 20 szt.) |
100 sztuk |
5 |
Papier ksero biały A4 80g (POL speed ) (ryza 500 kartek) |
15 ryz |
6 |
Koperty C5 biała |
30 sztuk |
7 |
Koperty B4 |
50 sztuk |
8 |
Koperta DL biała |
100 sztuk |
9 |
Długopis Pentel BK 77 – 5 sztuk niebieskie, 5 szt. czarne |
10sztuk |
10 |
Długopis Rystor VP-6000 kolor niebieskie |
4 sztuki |
11 |
Tonery Kyocera FS-1035MFP - oryginał
|
1sztuka |
12 |
Koszulki na CD pojedyncze (bartex )- w opakowaniu 5 szt.
|
4 opakowania |
13 |
Płyty DVD |
25 sztuk |
14 |
Płyty CD |
25 sztuk |
15 |
Taśma klejąca dwustronna |
2 sztuki |
16 |
Gumki do ścierania Pentel |
2 sztuki |
17 |
Ołówek |
2 sztuki |
18 |
Dziennik korespondencji |
1sztuka |
19 |
Antystatyczna bakteriobójcza pianka do czyszczenia powierzchni szklanych w urządzeniach biurowych i audio wizualnych 400 ml |
1sztuka |
20 |
Sprężone powietrze do czyszczenia sprzętu biurowego 400 ml |
1sztuka |
Kryteria oceny i wyboru ofert:
‒ cena – 100% ceny całości oferty
Forma płatności:
‒ przelew bankowy po realizacji zamówienia
Termin i miejsce złożenia oferty:
•termin zgłoszenia mija 11.03.2015 r.
•zgłoszenie należy wysłać na formularzu, stanowiącym załącznik do pobrania poniżej zapytania ofertowego,
•zgłoszenie może być złożone:
- osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń
- za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- faxem: (54) 284 66 69
•każde zgłoszenie powinno być opieczętowane i podpisane własnoręcznie.
• termin ważności oferty 30.06.2015
• PROSIMY SKŁADAĆ OFERTY ZGODNE Z ZAPYTANIEM, JEŚLI TOWAR NIE BĘDZIE ZGODNY Z OFERTĄ -PRZEWIDUJEMY ZWROT TOWARU
Warunki wyboru wykonawcy usługi:
•na podstawie zgłoszeń zamawiający wybierze 1 najtańszą ofertę. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zamówień na podstawie najtańszej oferty w ilości asortymentu wynikającego z zapotrzebowania biura
•Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od postępowania bez wyłonienia oferenta i bez podania przyczyn.
W przypadku, gdy wystąpi kilka ofert o tej samej najkorzystniejszej cenie, o wyborze oferenta decyduje data wpływu oferty do biura.
Ofertowa cenowa do pobrania tutaj.