Zapytanie ofertowe na dostawę zestawu zabawowego z montażem- OSP Nakonowo Stare - uaktualnione !
1.Zapytanie ofertowe dotyczy dostawy i montażu zestawu zabawowego.
2.Zamawiającym jest:
OSP Nakonowo Stare
siedziba: Nakonowo Stare 18, 87-853 Kruszyn
3.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż:
Lp.
|
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA |
ILOŚĆ |
WARTOŚĆ [ZŁ] |
|
netto |
brutto |
|||
1
|
Zestaw zabawowy: 1. Specyfika techniczna: - Urządzenia wykonane są z drewna - Elementy konstrukcyjne utwierdzone w gruncie za pomocą kotew stalowych przytwierdzonych do fundamentów punktowych. - Elementy metalowe malowane proszkowo. - Ześlizg wykonany ze stali nierdzewnej - Podesty wykonane ze sklejki antypoślizgowej wodoodpornej 2. Elementy: -Zjeżdżalnia wys. Min. 135 cm.- 1szt. -Wieża z dachem- 1szt. - Schody wejściowe - Kratownica linowa-1szt. |
1 szt. |
|
|
4.Dodatkowe parametry zamówienia:
a)Zestaw wykonany i zamontowane w oparciu o wymogi normy PN-EN 1176:2009 potwierdzone aktualnym świadectwem lub certyfikatem;
b)Gwarancja- 36 miesiące, w trakcie trwania okresu gwarancyjnego przeprowadzenie raz w roku kontroli urządzeń;
5.Termin dostawy zamówienia oraz miejsce montażu:
a)Termin dostawy określony zostanie w umowie, jednak nie później niż 15.05.2015 roku;
b)Wykonawca zamontuje zestaw na terenie OSP Nakonowo Stare, w miejscowości:
- Nakonowo Stare
6.Kryteria oceny i wyboru oferty:
- Cena brutto za całość zamówienia - waga 100 %.
7.Zamawiający informuje o możliwości wystąpienia zamówień uzupełniających.
8.Forma płatności:
a)Wykonawca związany jest z ofertą co najmniej 14 dni od dnia upływu terminu składania ofert do Zamawiającego.
b)Wykonawca wystawia fakturę/rachunek po wykonaniu zamówienia i dokonaniu odbioru zamówienia.
c)Płatność przelewem bankowym za wykonanie zamówienia w terminie do 7 dni od daty wystawienia faktury/rachunku.
9.Kontakt Wykonawców z Zamawiającym:
a)Zapytania kierować można na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz telefonicznie: 54 2846669.
10.Opis warunków przyjęcia ofert :
a)Oferta złożona musi być na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania;
b)Do oferty przedłożyć należy wizualizacje/zdjęcia oraz specyfikacje oferowanego zestawu;
d)W przypadku nie złożenia załączników istnieje możliwość ich uzupełnienia w ciągu 2 dni kalendarzowych od dnia poinformowania oferenta o ich braku.
e)osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń, za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub faxem: (54) 2846669
f)Termin składania ofert: 17.04.2015 r.
11.Powiadomienia wykonawcy:
b)Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie powiadomiony telefonicznie.
12.Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z realizacji zamówienia.
Oferta cenowa do pobrania tutaj.