Organizacja spotkania podsumowującego dla 100 osób w Dąbiu Kujawskim
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Dorzecza Zgłowiączki w Choceniu zaprasza do składania ofert na: organizację spotkania podsumowującego dla 100 osób w Dąbiu Kujawskim w dniu 29.05.2015
Przedmiot zamówienia:
1. Catering 100porcji- (m. in. żurek, karkówka, kiełbasa, kaszanka, szaszłyk drobiowy, bigos, surówka, sałatka, śledzik z cebulką, pieczywo, napoje gazowane i niegazowane, kawa, herbata, ciasto)
2. Oprawa muzyczna- co najmniej jedna osoba
3. Prowadzący co najmniej jedna osoba
Czas trwania spotkania będzie wynosić minimum 4 godzin.
Termin realizacji:
29.05.2015r
Sposób przygotowania oferty:
Zgodnie z formularzem ofertowym.
Kryteria oceny i wyboru ofert:
‒ 100% cena oferowana brutto.
Sposób realizacji zamówienia:
Faktura VAT/Rachunek
Forma płatności:
‒ przelew bankowy
Termin i miejsce złożenia oferty:
• termin zgłoszenia mija 31.03.2015r.
• zgłoszenie należy wysłać na formularzu, stanowiącym załącznik do pobrania poniżej zapytania ofertowego,
• zgłoszenie może być złożone:
osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń
za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. skan podpisanej oferty cenowej
faxem: (54) 233 98 33
• każde zgłoszenie powinno być podpisane własnoręcznie i jeśli to możliwe powinno być opieczętowane.
Warunki wyboru wykonawcy usługi:
• Na podstawie zgłoszeń zamawiający wybierze 1 najtańszą ofertę,
• Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej.
Oferta cenowa do pobrania tutaj.