Rozeznanie rynku (materiały biurowe II kw. 2023)
Opis zamówienia
|
Przedmiot zamówienia |
Ilość |
|
1
|
Papier ksero biały A4 80g/m², białość: 153 wg skali białości CIE Ryza 500 arkuszy |
30ryz |
|
2 |
Przekładka 1/3 A4 z czterema dziurkami, mix kolorów pastelowych, jasnych (100szt w opakowaniu) |
10 szt. |
|
3 |
Segregator A4 75 mm z mechanizmem dźwigowym, pokryty folią o strukturze płótna kolor ciemno zielony |
10 szt. |
|
4 |
Koperta samoklejąca C– 5 biała |
200 szt. |
|
5 |
Koperta samoklejąca C-6 biała |
500 szt. |
|
6 |
Długopis żelowy typu pentel K- 497 Kolor niebieski |
10 szt. |
|
7 |
Zakładki indeksujące- mix kolorów, 5 x 25 kart wymiary: 12 x 45 mm |
10 szt. |
|
8. |
Papier ksero biały A3 500 szt. w ryzie, 80g/m2 wg skali białości 153 CIE |
1 ryza |
|
9 |
Skoroszyt plastikowy miękki z zawieszką z dziurkami wykonany z folii PCV, tylna okładka kolorowa A4- 25 szt. w opakowaniu (kolor zielony- 25szt., żółty-25szt., czerwony- 25 szt.) |
3 szt. |
|
10 |
Pendrive szyfrowany Pojemność 128 GB Interfejs:USB:3,0 specjalne oprogramowanie, które chroni poufne i prywatne pliki, poprzez zabezpieczenie ich hasłem, do czego wykorzystywane jest 128 -bitowe szyfrowanie |
5 szt. |
|
11. |
Karton A4 ozdobny wizytówkowy gładki kolor ecru A4 gramatura 160-250 ilość arkuszy w op 50 |
3 szt. |
|
12 |
Hub USB, liczba portów Liczba portów USB: 4 Interfejs: USB 3.0 |
1 szt. |
|
13 |
Mysz bezprzewodowa 2,4 Ghz dwa przyciski i rolka |
1 szt. |
|
14 |
Skrzynka drewniana na dokumenty o wymiarach 25 cm x 30 cm wysokość 20 cm |
1 szt. |
|
15 |
Bryustol biały 170 g A3 Gruby Papier – 50 ark |
1 szt. |
|
16 |
Dziennik korespondencyjny okładka tekturowa sztywna oklejona tworzywem skóropodobnym. Dziennik do ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej, A-4 |
1 szt. |
W ramach realizacji zamówienia dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego nastąpi transportem dostawcy bądź przesyłką kurierską na koszt dostawcy.
Zamówiony towar należy dostarczyć na ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń – II piętro (z wniesieniem)
Kryterium- cena
Realizacja :
Realizacja zamówienia: zamówienie realizowane w kwietniu, nie jest możliwe dzielenie zamówienia na części.
Forma płatności:
‒ przelew bankowy po realizacji zamówienia, termin zapłaty nie krótszy niż 14 dni
Termin i miejsce złożenia oferty:
- termin zgłoszenia mija 19.04.2023r.
- zgłoszenie należy wysłać na formularzu, stanowiącym załącznik do pobrania poniżej zapytania ofertowego,
- termin ważności oferty 28.04.2023r.
- W przypadku wpływu ofert w takiej samej cenie, wybierana jest oferta, która wcześniej wpłynęła.
- zgłoszenie może być złożone:
- osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń
- za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- pocztą tradycyjną na adres: Stowarzyszenie LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń
- każde zgłoszenie powinno być opieczętowane i podpisane własnoręcznie.
Klauzula informacyjna
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Stowarzyszenie LGD Dorzecza Zgłowiączki z siedzibą w Choceniu, ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń. Pełna klauzula informacyjna dostępna jest na stronie internetowej www.kujawiaki.pl
- oferta -materiały biurowe II kw2022.docNazwa pliku: oferta -materiały biurowe II kw2022.docRozmiar: 77.50 KB , pobrań: 25