Zapytanie ofertowe (materiały biurowe szkoleniowe)
Kategoria: Archiwalne
Odsłony: 2007
Dodane przez:
Administrator
Opublikowano: piątek, 13 styczeń 2017
Lp. | PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA | ILOŚĆ | |
1 |
Notes/ brulion - format A4 -100 kartek klejony po krótkim boku - okładka miękka - ilość kartek 100 |
168szt. |
|
2 | Długopis niebieski | 168szt. | |
3 | Toner Kyocera FS-1035 MFP Oryginał | 1szt. | |
4 | Papier ksero z recyklingu : A4 , 80g, Biel 70% wg normy CIE , Kolor lekko szary Ryza 500 arkuszy | 10 ryz |
Kryteria oceny i wyboru ofert:
‒ cena – 100% ceny całości oferty
Forma płatności:
‒ przelew bankowy po realizacji zamówienia, termin zapłaty nie krótszy niż 30 dni
Termin i miejsce złożenia oferty:
- termin zgłoszenia mija23.01.017 roku
- zgłoszenie należy wysłać na formularzu, stanowiącym załącznik do pobrania poniżej zapytania ofertowego,
- termin ważności oferty 31.12.2017r.
- zgłoszenie może być złożone:
za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
pocztą tradycyjną na adres Stowarzyszenie LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń
każde zgłoszenie powinno być opieczętowane i podpisane własnoręcznie.
Warunki wyboru wykonawcy usługi:
- na podstawie zgłoszeń zamawiający wybierze 1 najtańszą ofertę,
- Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od postępowania bez wyłonienia oferenta i bez podania przyczyn.
W przypadku, gdy wystąpi kilka ofert o tej samej najkorzystniejszej cenie, o wyborze oferenta decyduje data wpływu oferty do biura.