Zapytanie ofertowe (materiały biurowe- pieczątki)
Opis zamówienia:
-Wymiana płytki tekstowej wraz z wymianą poduszki w pieczątce Wangraf 2(automat)- 6szt.
-Wymiana płytki tekstowej wraz z poduszką tuszującą w pieczątce Wangraf 3 (automat)- 1szt
Dodatkowe informację:
- Pieczątki zostaną przesłane przez Zamawiającego na wskazany adres.
- W ramach realizacji zamówienia dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego nastąpi transportem dostawcy bądź przesyłką kurierską na koszt dostawcy.
Kryteria oceny i wyboru ofert:
‒ cena – 100% ceny całości oferty
Forma płatności:
‒ przelew bankowy po realizacji zamówienia, termin zapłaty nie krótszy niż 30 dni
Termin i miejsce złożenia oferty:
- za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- pocztą tradycyjną na adres Stowarzyszenie LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń
każde zgłoszenie powinno być opieczętowane i podpisane własnoręcznie.
Warunki wyboru wykonawcy usługi:
-Wymiana płytki tekstowej wraz z wymianą poduszki w pieczątce Wangraf 2(automat)- 6szt.
-Wymiana płytki tekstowej wraz z poduszką tuszującą w pieczątce Wangraf 3 (automat)- 1szt
Dodatkowe informację:
- Pieczątki zostaną przesłane przez Zamawiającego na wskazany adres.
- W ramach realizacji zamówienia dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego nastąpi transportem dostawcy bądź przesyłką kurierską na koszt dostawcy.
Kryteria oceny i wyboru ofert:
‒ cena – 100% ceny całości oferty
Forma płatności:
‒ przelew bankowy po realizacji zamówienia, termin zapłaty nie krótszy niż 30 dni
Termin i miejsce złożenia oferty:
- termin zgłoszenia mija 3.03.2017 roku
- zgłoszenie należy wysłać na formularzu, stanowiącym załącznik do pobrania poniżej zapytania ofertowego,
- termin ważności oferty 31.12.2017r.
- zgłoszenie może być złożone:
- za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- pocztą tradycyjną na adres Stowarzyszenie LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń
każde zgłoszenie powinno być opieczętowane i podpisane własnoręcznie.
Warunki wyboru wykonawcy usługi:
- na podstawie zgłoszeń zamawiający wybierze 1 najtańszą ofertę,
- Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od postępowania bez wyłonienia oferenta i bez podania przyczyn.
W przypadku, gdy wystąpi kilka ofert o tej samej najkorzystniejszej cenie, o wyborze oferenta decyduje data wpływu oferty do biura.