ROZEZNANIE RYNKU Catering podczas posiedzenia Rady
Przedmiot zamówienia:
- Liczba planowanych posiedzeń Rady 4 – ( luty/marzec) - ilość osób na jednym posiedzeniu minimalnie 10 osób , maksymalnie 16 osób – liczba uczestników może ulec zmianie
- Miejsce posiedzeń Rady biuro Stowarzyszenia Lokalnej Grupy Działania Dorzecza Zgłowiączki, ul. Sikorskiego 12
- Danie obiadowe należy dostarczyć do biura w dniu posiedzenia Rady na godzinę 12:00
- Serwis kawowy należy dostarczyć do biura w dniu posiedzenia Rady na godzinę 8.00
- Danie obiadowe podane w pojemnikach jednorazowych
- Zapewnienie sztućców do dania obiadowego
Dania obiadowe:
1 dzień
- Zupa: Pomidorowa
- II danie: karczek pieczony w sosie kluski śląskie
- Buraczki zasmażane
2 dzień
- Zupa: Rosół
- Gołąbki z sosem pomidorowym, ziemniaki
- Zestaw surówek: np. biała kapusta, kiszona kapusta
3 dzień
- Zupa: Żurek
- II danie: kotlet schabowy drobiowy z ziemniakami
- Zestaw surówek: np. biała kapusta, kapusta pekińska
4 dzień
- Zupa: Ogórkowa
- II danie: Kotlet mielony z ziemniakami
- Buraczki zasmażane lub zestaw surówek np. kapusta kiszona
Przerwa kawowa
Kawa czarna – 500 g
Kawa rozpuszczalna – 200g
Herbata czarna - 100szt
Herbata owocowa – 4 opakowania (VITAX lub równoważna o parametrach 20 szt.)
Sok jabłkowy 1l – 4szt.
Sok pomarańczowy 1l – 4szt.
Sok porzeczkowy 1l – 4 szt.
Sok multiwitamina 1l – 4szt.
Woda 0,5l. woda niegazowana (16 szt. x 4 spotkania=64 szt.)
I dzień - ciasto: jabłecznik na kruchym cieście ( 2 kawałki /osoba)
II dzień - ciasto: biszkopt z kremem i galaretką z owocami ( 2 kawałki /osoba)
III dzień - ciasto: sernik ( 2 kawałki /osoba)
IV dzień – ciasto: wuzetka ( 2 kawałki /osoba)
Termin i miejsce złożenia oferty:
- termin zgłoszenia mija 10.02. 2021r.
- termin ważności oferty 15.03.2021r.
- w załączeniu wzór formularza ofertowego
- zgłoszenie może być złożone:
- listem lub osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń
- za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. skan podpisanej oferty cenowej
- każde zgłoszenie powinno być podpisane własnoręcznie i jeśli to możliwe powinno być opieczętowane.
Klauzula informacyjna
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest (LGD) z siedzibą w Choceniu, ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń,
- Pani/Pana danych osobowe przetwarzane będą w celu udokumentowania wyboru oferty
3.Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania,
4.Podanie danych osobowych jest dobrowolne.
- oferta- posiedzenie rady 4 spotkania obiad.docNazwa pliku: oferta- posiedzenie rady 4 spotkania obiad.docRozmiar: 54.00 KB , pobrań: 21