Rozeznanie rynku (materiały biurowe IV kw 2021)
Opis zamówienia
1
|
Papier ksero biały A4 80g/m², białość: 153 wg skali białości CIE Ryza 500 arkuszy |
30ryz |
2 |
Przekładka 1/3A4 z czterema dziurkami, mix kolorów(100szt w opakowaniu) |
3 opakowania |
3 |
Długopis żelowy uni jetstream 101, kolor wkładu niebieski, gumowy uchwyt, 0,7mm, automatyczny |
10 szt. |
4 |
Zakładki indeksujące- mix kolorów, 5 x 25 kart wymiary: 12 x 45 mm tworzywo: folia PP o grubości 60μm |
10 szt. |
5 |
Taśma pakowa około 50mm x60m brązowa |
2 szt. |
6 |
Koperta samoklejąca C-4 biała |
200 szt. |
7 |
Koperta samoklejąca C-5 biała |
200 szt. |
8 |
Dziurkacz typu Leitz do 30 kartek, metalowy |
1 szt. |
9 |
Bateria AA, 1,5V, alkaliczna |
12 szt. |
10 |
Długopis pentel BL437, 0,7mm, automatyczny, granatowy |
10 szt. |
11 |
Długopis pentel BL437, 0,7mm, automatyczny, czerwony |
10 szt. |
12 |
Długopis pentel BL437, 0,7mm, automatyczny, zielony |
10 szt. |
13 |
Żelowa podkładka pod mysz z podpórką pod nadgarstek, Materiał żel, tkanina, antypoślizgowa podstawa |
1 szt. |
14 |
Dziennik korespondencyjny- okładka tekturowa sztywna oklejona tworzywem skóropodobnym. Dziennik do ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzące, A-4. |
1 szt. |
W ramach realizacji zamówienia dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego nastąpi transportem dostawcy bądź przesyłką kurierską na koszt dostawcy.
Zamówiony towar należy dostarczyć na ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń – II piętro
Kryterium- cena
Realizacja :
Realizacja zamówienia: zamówienie realizowane w październiku, nie jest możliwe dzielenie zamówienia na części.
Forma płatności:
‒ przelew bankowy po realizacji zamówienia, termin zapłaty nie krótszy niż 14 dni
Termin i miejsce złożenia oferty:
- termin zgłoszenia mija 08.10.2021r.
- zgłoszenie należy wysłać na formularzu, stanowiącym załącznik do pobrania poniżej zapytania ofertowego,
- termin ważności oferty 30.10.2021r.
- W przypadku wpływu ofert w takiej samej cenie, wybierana jest oferta, która wcześniej wpłynęła.
- zgłoszenie może być złożone:
- osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki, Sikorskiego 12, 87-850 Choceń
- za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- pocztą tradycyjną na adres: Stowarzyszenie LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń
- każde zgłoszenie powinno być opieczętowane i podpisane własnoręcznie.
Klauzula informacyjna
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Stowarzyszenie LGD Dorzecza Zgłowiączki z siedzibą w Choceniu, ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń. Pełna klauzula informacyjna dostępna jest na stronie internetowej www.kujawiaki.pl
- oferta -materiały biurowe IV kw2021.docNazwa pliku: oferta -materiały biurowe IV kw2021.docRozmiar: 68.50 KB , pobrań: 28