Rozeznanie rynku (materiały biurowe IV kw 2021)

http://www.kujawiaki.pl/zamowienia/archiwalne/2616-rozeznanie-rynku-materialy-biurowe-iv-kw-2021.html
Opis zamówienia 1   Papier ksero biały A4 80g/m², białość: 153 wg skali bi [...]

Opis zamówienia

1

 

Papier ksero biały A4 80g/m², białość: 153 wg skali białości CIE Ryza 500 arkuszy

30ryz

2

Przekładka 1/3A4  z czterema dziurkami,  mix kolorów(100szt w opakowaniu)

3 opakowania

3

Długopis żelowy uni jetstream 101, kolor wkładu niebieski, gumowy uchwyt, 0,7mm, automatyczny

10 szt.

4

Zakładki indeksujące- mix kolorów, 5 x 25 kart

wymiary: 12 x 45 mm

tworzywo: folia PP o grubości 60μm

10 szt.

5

Taśma pakowa około 50mm x60m brązowa

2 szt.

6

Koperta samoklejąca C-4 biała

200 szt.

7

Koperta samoklejąca C-5 biała

200 szt.

8

Dziurkacz typu Leitz do 30 kartek, metalowy

1 szt.

9

Bateria AA, 1,5V, alkaliczna

12 szt.

10

Długopis pentel BL437, 0,7mm, automatyczny, granatowy

10 szt.

11

Długopis pentel BL437, 0,7mm, automatyczny, czerwony

10 szt.

12

Długopis pentel BL437, 0,7mm, automatyczny, zielony

10 szt.

13

Żelowa podkładka pod mysz z podpórką pod nadgarstek, Materiał żel, tkanina, antypoślizgowa podstawa

1  szt.

14

Dziennik korespondencyjny- okładka tekturowa sztywna

oklejona tworzywem skóropodobnym.

Dziennik do ewidencji korespondencji

przychodzącej i wychodzące, A-4.

1 szt.


W ramach realizacji zamówienia dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego nastąpi transportem dostawcy bądź przesyłką kurierską na koszt dostawcy.

Zamówiony towar   należy dostarczyć na ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń – II piętro

Kryterium- cena

 Realizacja :

 Realizacja zamówienia: zamówienie  realizowane w październiku,  nie jest możliwe dzielenie zamówienia na części.

Forma płatności:
‒ przelew bankowy po realizacji zamówienia, termin zapłaty nie krótszy niż 14 dni

Termin i miejsce złożenia oferty:

  • termin zgłoszenia mija 08.10.2021r.
  • zgłoszenie należy wysłać na formularzu, stanowiącym załącznik do pobrania poniżej zapytania ofertowego,
  • termin ważności oferty  30.10.2021r.
  • W przypadku  wpływu ofert w  takiej samej cenie, wybierana jest oferta, która wcześniej  wpłynęła.
  • zgłoszenie może być złożone:
  • osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki, Sikorskiego 12, 87-850 Choceń
  • za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • pocztą tradycyjną na adres: Stowarzyszenie LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń
  • każde zgłoszenie powinno być opieczętowane i podpisane własnoręcznie.

Klauzula  informacyjna

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest  Stowarzyszenie LGD  Dorzecza Zgłowiączki   z siedzibą w Choceniu, ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń. Pełna klauzula informacyjna dostępna jest na stronie internetowej www.kujawiaki.pl

Załączniki:
 
Kontakt
Stowarzyszenie Lokalna Grupa
Działania Dorzecza Zgłowiączki
ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń

Biuro:
Sikorskiego 12, 87-850 Choceń
(wejście od ul. Jarzębinowej)

728-462-482 – Dyrektor Biura

694-114-754 – Plan Strategiczny dla Wspólnej Polityki Rolnej na lata 2023-2027

728-462-481 – Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza na lata 2021-2027


e-mail: zglowiaczka@kujawiaki.pl
Mapa
Godziny pracy
Poniedziałek 7:30 - 15:30
Wtorek 7:30 - 17:00
Środa 7:30 - 15:30
Czwartek 7:30 - 15:30
Piątek 7:30 - 14:00
Statystyki

On-line 0 gości

Dzisiaj 3

Wczoraj 46

W tym tygodniu 447

W tym miesiącu 1744

Odwiedzin ogółem 200347

Fundusze Europejskie
Fundusze Europejskie
województwo kujawsko-pomorskie
unia europejska