Rozeznanie rynku materiały biurowe I kw 2022 - ANULOWANE

http://www.kujawiaki.pl/zamowienia/archiwalne/2659-rozeznanie-rynku-materialy-biurowe-i-kw-2022.html
Opis zamówienia 1   Papier ksero biały A4 80g/m², białość: 153 wg skali bi [...]

Opis zamówienia

1

 

Papier ksero biały A4 80g/m², białość: 153 wg skali białości CIE Ryza 500 arkuszy

30ryz

2

Przekładka 1/3A4  z czterema dziurkami,  mix kolorów(100szt w opakowaniu)

2 opakowania

3

Długopis żelowy typu uni jetstream 101, kolor wkładu niebieski, gumowy uchwyt, 0,7mm, automatyczny

10 szt.

4

Zakładki indeksujące- mix kolorów, 5 x 25 kart

wymiary: 12 x 45 mm

tworzywo: folia PP o grubości 60μm

10 szt.

5

Taśma pakowa około 50mm x60m brązowa

2 szt.

6

Taśma biurowa, bezbarwna, 18mm, 30m

10 szt.

7

Nożyczki biurowe 20cm, ze stali nierdzewnej, z gumowaną rączką

2 szt.

8

Poduszka do pieczątki typu wagraf piast 4, 4S, kolor tuszu czerwony

1 szt.

9

Poduszka do pieczątki typu Wagraf 2, kolor tuszu czerwony

4 szt.

10

Długopis pentel BL437, 0,7mm, automatyczny, czerwony

10 szt.

11

Pojemnik organizer, drewniany, Wymiary: szerokość: 16cm, długość: 22cm, wysokość ok: 10 cm

1 szt.

12

ZSZYWKI 24/6 ocynkowane 10000szt do zszywacza

10  szt.

13

Okładka na dyplom, A4, kolor zielony, okładka z twardym wykończeniem, faktura skóry.

30 szt.


W ramach realizacji zamówienia dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego nastąpi transportem dostawcy bądź przesyłką kurierską na koszt dostawcy.

Zamówiony towar   należy dostarczyć na ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń – II piętro (z wniesieniem)

Kryterium- cena

 Realizacja :

 Realizacja zamówienia: zamówienie  realizowane w styczniu,  nie jest możliwe dzielenie zamówienia na części.

Forma płatności:
‒ przelew bankowy po realizacji zamówienia, termin zapłaty nie krótszy niż 14 dni

Termin i miejsce złożenia oferty:

  • termin zgłoszenia mija 10.01.2022r.
  • zgłoszenie należy wysłać na formularzu, stanowiącym załącznik do pobrania poniżej zapytania ofertowego,
  • termin ważności oferty  31.01.2022r.
  • W przypadku  wpływu ofert w  takiej samej cenie, wybierana jest oferta, która wcześniej  wpłynęła.
  • zgłoszenie może być złożone:
  • osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki, Sikorskiego 12,           87-850 Choceń
  • za pomocą poczty e-mail:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • pocztą tradycyjną na adres: Stowarzyszenie LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń
  • każde zgłoszenie powinno być opieczętowane i podpisane własnoręcznie.

Klauzula  informacyjna

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest  Stowarzyszenie LGD  Dorzecza Zgłowiączki   z siedzibą w Choceniu, ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń. Pełna klauzula informacyjna dostępna jest na stronie internetowej www.kujawiaki.pl

Załączniki:
 
Kontakt
Stowarzyszenie Lokalna Grupa
Działania Dorzecza Zgłowiączki
ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń

Biuro:
Sikorskiego 12, 87-850 Choceń
(wejście od ul. Jarzębinowej)

728-462-482 – Dyrektor Biura

694-114-754 – Plan Strategiczny dla Wspólnej Polityki Rolnej na lata 2023-2027

728-462-481 – Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza na lata 2021-2027


e-mail: zglowiaczka@kujawiaki.pl
Mapa
Godziny pracy
Poniedziałek 7:30 - 15:30
Wtorek 7:30 - 17:00
Środa 7:30 - 15:30
Czwartek 7:30 - 15:30
Piątek 7:30 - 14:00
Statystyki

On-line 0 gości

Dzisiaj 16

Wczoraj 59

W tym tygodniu 414

W tym miesiącu 1711

Odwiedzin ogółem 200314

Fundusze Europejskie
Fundusze Europejskie
województwo kujawsko-pomorskie
unia europejska