Rozeznanie rynku (materiały biurowe I kw. 2023)
Opis zamówienia
Przedmiot zamówienia |
Ilość |
||
1 |
Papier ksero biały A4 80g/m², białość: 153 wg skali białości CIE Ryza 500 arkuszy |
30ryz |
|
2 |
Pieczątka wagraf 2 (1-dane na pieczątce imię i nazwisko oraz stanowisko pracy) |
1szt. |
|
3 |
Korektor w piórze 7 ml -10 ml |
3 szt. |
|
4 |
Długopis automatyczny inkjoy 300rt, kolor niebieski |
10 szt. |
|
5 |
Koperta samoklejąca C-6 biała |
200 szt. |
|
6 |
Długopis automatyczny stabilo performer+, kolor niebieski |
10 szt. |
|
7 |
Ołówek drewniany HB |
10 szt. |
|
8. |
Nożyczki biurowe 20,5 cm ze stali nierdzewnej |
1 szt. |
|
9 |
Długopis żelowy, kolor wkładu czerwony, gumowy uchwyt, końcówka 0,7mm |
10 szt. |
|
10 |
Gumka do ścierania biała |
5 szt. |
|
11. |
Koperta bąbelkowa na CD |
20 szt. |
|
12 |
Koperta bąbelkowa A4 |
20 szt. |
|
13 |
Zakreślacz grubość linii pisania 1-5 mm żółty |
6 szt. |
|
14 |
Kalendarz biurkowy na 2023 rok pionowy, oprawa: grzbiet zaciskany spiralą do sztywnego kartonu formowanego w trójkątną podstawę |
5 szt. |
|
15 |
Zszywki 24/6 ocynkowane (1000 szt. w opakowaniu) do zszywacza |
10 szt. |
|
16 |
Karton A4 ozdobny wizytówkowy gładki kolor kremowy A4 gramatura 160-250 ilość arkuszy w op 50 |
2 opakowania |
|
17 |
Zszywacz do 25 kartek, materiał metal w obudowie z tworzywa sztucznego, ładowanie od góry. |
2 szt. |
|
18 |
Długopis żelowy, kolor wkładu czarny, gumowy uchwyt, końcówka 0,7mm |
10 szt. |
|
19 |
Kołozeszyt B5 160 stron gramatura 70g/m2 5 przedmiotów (studencki) |
10 szt. |
|
20 |
Mysz bezprzewodowa 2,4 Ghz dwa przyciski i rolka |
1 szt. |
W ramach realizacji zamówienia dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego nastąpi transportem dostawcy bądź przesyłką kurierską na koszt dostawcy.
Zamówiony towar należy dostarczyć na ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń – II piętro (z wniesieniem)
Kryterium- cena
Realizacja :
Realizacja zamówienia: zamówienie realizowane w styczniu lub lutym, nie jest możliwe dzielenie zamówienia na części.
Forma płatności:
‒ przelew bankowy po realizacji zamówienia, termin zapłaty nie krótszy niż 14 dni
Termin i miejsce złożenia oferty:
termin zgłoszenia mija 13.01.2023r.
zgłoszenie należy wysłać na formularzu, stanowiącym załącznik do pobrania poniżej zapytania ofertowego,
termin ważności oferty 28.02.2023r.
W przypadku wpływu ofert w takiej samej cenie, wybierana jest oferta, która wcześniej wpłynęła.
zgłoszenie może być złożone:
osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń
za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
pocztą tradycyjną na adres: Stowarzyszenie LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń
każde zgłoszenie powinno być opieczętowane i podpisane własnoręcznie.
Klauzula informacyjna
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Stowarzyszenie LGD Dorzecza Zgłowiączki z siedzibą w Choceniu, ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń. Pełna klauzula informacyjna dostępna jest na stronie internetowej www.kujawiaki.pl
- oferta -materiały biurowe I kw2023.docNazwa pliku: oferta -materiały biurowe I kw2023.docRozmiar: 77.50 KB , pobrań: 35