Zapytanie ofertowe (szkolenie)

http://www.kujawiaki.pl/2-brak-kategorii/1142-szkolenie-zapytanie.html
Opis zamówienia: Liczba  osób: 35 osóbTermin:  kwiecień 2013 rokSzkolenie dwudniowe:  jeden [...]

Opis zamówienia:


Liczba  osób: 35 osób
Termin:  kwiecień 2013 rok
Szkolenie dwudniowe:  jeden nocleg
Nocleg 35 osób – pokoje 3-osobowe i dwuosobowe
Śniadanie w cenie   noclegu
Sala szkoleniowa: dwa dni ( wyposażenie  ekran, stolik pod rzutnik, flipczart, przedłużacz, rzutnik,)
 Serwis  kawowy  na 35 osób-
•     kawa, herbata, woda, soki, ciasteczka 2 razy
•    Kawa , herbata, sok, woda, ciasto domowe 1 raz
Wyżywienie:
Obiad  pierwszego dnia: 35 osób
Zupa : krem
Danie mięsne z dodatkami (surówka, ziemniaki)
Kompot

Kolacja przy grillu:
Zupa
Karkówka, udziec  pieczony (ok 8kg),po 35 porcji
Kiełbasa biała, kaszanka po 20 porcji
Kiełbasa  po 16 porcji
Dodatki:  zestaw surówek, sałatka, smalec, ogórki kiszone,  ziemniaki w ziołach
  Ciasto domowe
Napoje: kawa, herbata, sok,  napój gazowany
 Obiad  drugiego dnia: 35 osób
Zupa
Danie mięsne z dodatkami( surówka, kluski śląskie)
Kompot
 Ciasto Sernik
Kawa z ekspresu
Kryteria oceny i wyboru ofert:
‒ cena – 100%  ceny całości oferty
Forma płatności:
‒ przelew bankowy po realizacji zamówienia
Termin i miejsce złożenia oferty:
•    termin zgłoszenia mija 04.02.2013 r. o godz. 15.00
•    zgłoszenie należy wysłać na formularzu, stanowiącym załącznik do pobrania poniżej zapytania ofertowego,
•    zgłoszenie może być złożone:
    osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń
    za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    faxem: (54) 233 98 33
•    każde zgłoszenie powinno być opieczętowane i  podpisane własnoręcznie.
•      Prosimy o podanie terminu ważności oferty.
Warunki wyboru wykonawcy usługi:
•    na podstawie zgłoszeń zamawiający wybierze 1 najtańszą ofertę,
•    Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej.