Wdrażanie LSR 2021-2027

POLECANE

plakat lgd 1 bc963

plakat 2 91337
plakat1

 

 

Działania Lokalnej Grupy Rybackiej
Stowarzyszenie LGD Dorzecza Zgłowiączki

 

 

 

 


Inwestycje zrealizowane
w ramach PO RYBY

 


Inwestycje zrealizowane
w ramach LEADER

 

 TABLICA
INFORMACYJNA


Film promujący
Stowarzyszenie LGD

 

 

Logotypy LGD


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/logotyp-lgd.html
Załączniki: lgd color.jpgNazwa pliku: lgd color.jpgRo [...]
Załączniki:

Pierwsze umowy z Grantobiorcami podpisane


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/2-brak-kategorii/2043-pierwsze-umowy-z-grantobiorcami-podpisane.html
W dniach 29 i 31 stycznia 2019r. odbyło się uroczyste podpisanie umów o powierzenie grantu. W imi [...] W dniach 29 i 31 stycznia 2019r. odbyło się uroczyste podpisanie umów o powierzenie grantu. W imieniu Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania Dorzecza Zgłowiączki umowy z Grantobiorcami podpisali: Prezes Roman Nowakowski, Wiceprezes Hanna Piastowska oraz Wiceprezes Jarosław Garbczyński. Umowy dotyczyły wsparcia projektów w zakresie: działań na rzecz osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym w ramach realizowanego przez LGD Projektu Grantowego współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi priorytetowej 11 Wzrost aktywizacji społeczno – zawodowej mieszkańców objętych Lokalnymi Strategiami Rozwoju, Działanie 11.1 Włączenie społeczne na obszarach objętych LSR, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014 – 2020. Konkurs został ogłoszony 12 września 2018 r. Projekty dotyczą działań na rzecz osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym,         w zakresie wdrożenia rozwiązań z obszaru aktywnej integracji o charakterze środowiskowym takich jak:
- kluby młodzieżowe (w tym z programem rówieśniczym obejmujące m.in. rówieśnicze doradztwo, edukacje, liderowanie, coaching rówieśniczy),
- inne z obszaru aktywnej integracji o charakterze środowiskowym.
Alokacja wynosiła 600 000,00 zł. Całkowita wartość wydatków kwalifikowanych w ramach naboru wynosiła 465 085,71 zł. Wnioski złożyło 9 grantobiorców, na łączną kwotę dofinansowania 440 692,56 zł. Każdy grantobiorca otrzymał dofinansowanie. Projekty objęte grantem rozpoczną tego roku i obejmą wsparciem łącznie 93 osoby zagrożone ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, zamieszkujące obszar LSR oraz 35 osób z ich otoczenia. Wśród pierwszych Grantobiorców znaleźli się:
  1. Miasto i Gmina Chodecz, tytuł projektu: Prowadzenie działań aktywizacyjnych dla dzieci zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym oraz ich otoczenia z terenu Miasta
    i Gminy Chodecz w ramach Klubu Młodzieżowego;
  2. Miasto i Gmina Chodecz, tytuł projektu: Aktywizacja dzieci i młodzieży zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym oraz ich otoczenia z terenu Miasta i Gminy Chodecz w ramach Klubu Młodzieżowego;
  3. Choceńskie Centrum Kultury, tytuł projektu: Biblioteka - Klub młodzieżowy w Choceniu dla dzieci
    i młodzieży zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym;
  4. Gmina Izbica Kujawska, tytuł projektu: Zajęcia teatralne dla dzieci zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym w ramach klubu młodzieżowego;
  5. Stowarzyszenie „AKADEMIA MIESZANYCH SZTUK WALKI”, tytuł projektu: Klub młodzieżowy „AKADEMIA MIESZANYCH SZTUK WALKI” dla dzieci i młodzieży zagrożonej ubóstwem lub wykluczeniem społecznym;
  6. Chorągiew Kujawsko-Pomorska ZHP, Hufiec Powiatu Włocławskiego, tytuł projektu: Klub młodzieżowy „Inspiracja” dla dzieci i młodzieży w wieku 6-18 lat zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym;
  7. Chorągiew Kujawsko-Pomorska ZHP, Hufiec Powiatu Włocławskiego, tytuł projektu: Klub młodzieżowy „Fantazja” dla dzieci i młodzieży w wieku 6-18 lat zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym;
  8. Gminne Towarzystwo Sportowe Unia Choceń, tytuł projektu: Klub Młodzieżowy UNICI dla dzieci
    i młodzieży;
  9. Gmina Brześć Kujawski Klub Młodzieżowy ZIELONA WYSPA, tytuł projektu: zajęcia sportowo, tytuł projektu: rekreacyjne.
Zachęcamy wszystkie zainteresowane osoby do wzięcia udziału w kolejnych naborach, natomiast naszym grantobiorcom życzymy powodzenia w realizacji projektów.

Aktaualizacja załączników do umowy ramowej (8) 27.05.2018


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/2-brak-kategorii/2083-aktaualizacja-zalacznikow-do-umowy-ramowej-8-27-05-2018.html
Załącznik nr 3 (Procedury wyboru i oceny operacji w ramach LSR ) - pobierz
Notice: Undefined variable: uciete in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 185
Załącznik nr 3 (Procedury wyboru i oceny operacji w ramach LSR ) - pobierz

Polityka Prywatności "cookies"


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/2-brak-kategorii/1523-polityka-prywatnosci-cookies.html
$1Wstęp Strona internetowa www.kujawiaki.pl w celu świadczenia usług wykorzystuje tzw. "pliki co [...]
$1
Wstęp
Strona internetowa www.kujawiaki.pl w celu świadczenia usług wykorzystuje tzw. "pliki cookies" zbierając głównie dane statystyczne, w tym ilość odwiedzin itp. Prosimy o przeczytanie zamieszczonej tutaj polityki prywatności, a jeśli się z nią nie zgadzasz zmień ustawienia swojej przeglądarki internetowej.

$2
Czym są pliki "cookies"?
Pliki te, to dane informatyczne, zwłaszcza tekstowe, które przechowywane są na urządzeniach końcowych użytkowników. Pozwalają rozpoznać urządzenie użytkownika, przeglądarkę, system operacyjny i wiele więcej. W przypadku naszej witryny "Cookies" zawierają nazwę strony internetowej z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer wraz z danymi statystycznymi ilości odwiedzin.

$3
Do czego używamy plików "cookies"?
Pliki "cookies" używane są w celu dostosowania zawartości strony internetowej do preferencji użytkownika oraz optymalizacji z jej korzystania. Używane są również w celu tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć w jaki sposób użytkownik korzysta ze strony internetowej, co umożliwia nam ulepszanie struktury i zawartości. Pliki cookies nie przechowują prywatnych danych użytkowników jak np. adres, telefon itp.

$4
Jakich plików używamy?
Stosowane są dwa rodzaje plików "cookies" – "sesyjne" oraz "stałe". Pierwsze są tymczasowe i pozostają na urządzeniu użytkownika, aż do momentu wylogowania ze strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). Nasza strona wykorzystuje tutaj cookies sesyjne. "Stałe" pliki pozostają na urządzeniu użytkownika przez czas określony w parametrach plików "cookies" albo do momentu ich ręcznego usunięcia przez użytkownika. W ramach naszej strony zapisywane są pliki dotyczące: statystyk odwiedzin, kontrastu strony, rozmiaru czcionki, zapamiętania okienka informującego o cookies. W każdej chwili możemy zwiększyć ilość przechowywanych plików. Pliki "cookies" wykorzystywane przez partnerów operatora strony internetowej, w tym w szczególności użytkowników strony internetowej, podlegają ich własnej polityce prywatności.

$5
Czy pliki "cookies" zawierają dane osobowe?
Dane osobowe nie są gromadzone przy użyciu plików "cookies". Pliki ciasteczek zawierają tylko dane konfiguracyjne do prawidłowego wyświetlenia strony internetowej.

$6
Usuwanie plików "cookies"
Standardowo oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych domyślnie dopuszcza umieszczanie plików "cookies" na urządzeniu końcowym. Ustawienia te mogą zostać zmienione w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików "cookies" w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym przesłaniu na urządzenie użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików "cookies" dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
WAŻNE! Ograniczenie stosowania plików "cookies", może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na naszej stronie internetowej.

Charakterystyka obszaru


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/charakterystyka-obszaru.html
Obszar Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki znajduje się w południowo-wschodniej części woj [...]

Obszar Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki znajduje się w południowo-wschodniej części województwa kujawsko– pomorskiego, na obszarze historycznym zwanym Kujawami i Ziemią Dobrzyńską. Swoim zasięgiem obejmuje cały powiat włocławski tj. 13 jednostek samorządowych (w tym 437 wsi i 274 sołectwa), z których:
• gminą o statusie miejskim jest miasto Kowal;
• gminami o statusie miejsko–wiejskim są: Brześć Kujawski, Chodecz, Lubień Kujawski, Izbica Kujawska, Lubraniec;
• gmin wiejskimi są: Boniewo, Baruchowo, Choceń, Fabianki, Kowal, Lubanie, Włocławek.

Bez tytułu

ZAPYTANIE OFERTOWE NA MATERIAŁY BIUROWE


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/2-brak-kategorii/1432-2.html
 ZAPYTANIE OFERTOWE  NA MATERIAŁY BIUROWE Lp. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA [...]

 ZAPYTANIE OFERTOWE  NA MATERIAŁY BIUROWE

Lp.

PRZEDMIOT

ZAMÓWIENIA

ILOŚĆ
1

Segregator A4 z mechanizmem 75mm kolor:  czerwony (Donau )

4 sztuki
2

Segregator A4 z mechanizmem 75 mm- kolor: brązowy (Donau )

4 sztuki
3 Tusz do pieczątek zielony 1 sztuka
4 Skoroszyt  plastikowy twardy z zawieszką z dziurkami  (kolory: brązowy/szary  20 szt;.; żółty20 szt, czarny 20 szt.) 60sztuk
5

Papier ksero biały A4 80g                  (POL speed )

(ryza 500 kartek)

10 ryz
6 Koperty C5 biała   30 sztuk
7 Koperty B4 50 sztuk
8 Koperta DL  biała 100 sztuk
9 Długopis Pentel BK 77 – 5 sztuk niebieskie, 5 szt. czarne 10sztuk
10 Długopis Rystor VP-6000 kolor niebieskie 4 sztuki
11

Tonery Kyocera FS-1035MFP - oryginał

1sztuka
12

Koszulki na CD pojedyncze  (bartex )- w opakowaniu 5 szt.

4 opakowania
13 Płyty DVD 10 sztuk
14 Płyty CD 10 sztuk
15 Klipsy biurowe 32mm 4 opakowania
16 Gumki do ścierania Pentel 2 sztuki
17 Ołówek 3 sztuki
18 Dziennik korespondencji 1sztuka
19 Sprężone powietrze do czyszczenia sprzętu biurowego 400 ml 1sztuka
20 Tonery oryginalne  do  drukarki Develop  ineo+25(zestaw: kolor czarny; różowy; żółty i niebieski) 1zestaw

Kryteria oceny i wyboru ofert:

 cena – 100%  ceny całości oferty

Forma płatności:

 przelew bankowy po realizacji zamówienia

Termin i miejsce złożenia oferty:

• termin zgłoszenia mija 18.09.2015 r.

• zgłoszenie należy wysłać na formularzu, stanowiącym załącznik do pobrania poniżej zapytania ofertowego,

• zgłoszenie może być złożone: 

- osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń

-  za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

faxem: (54) 284 66 69

• każde zgłoszenie powinno być opieczętowane i  podpisane własnoręcznie.

Warunki wyboru wykonawcy usługi:

na podstawie zgłoszeń zamawiający wybierze 1 najtańszą ofertę,

Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej.

Ofertowa cenowa do pobrania

  

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zapytanie na rolap

ROLL-UP                    szt. 1 + projekt 

Parametry:

  1. Nadruk jednostronny w kolorze
  2. Rozwijany
  3. Stojak aluminiowy
  4. 2 nóżki dla stabilności
  5. Torba transportowa
  6. Wymiary w cm :   (wys.) 200    (szer.) 100

Kryteria oceny i wyboru ofert:

 cena – 100%  ceny całości oferty

Forma płatności:

 przelew bankowy po realizacji zamówienia

Termin i miejsce złożenia oferty:

• termin zgłoszenia mija  18.09.2015 r.

• zgłoszenie należy wysłać na formularzu, stanowiącym załącznik do pobrania poniżej zapytania ofertowego,

• zgłoszenie może być złożone: 

  - osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń

-   za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

-   faxem: (54) 284 66 69

• każde zgłoszenie powinno być opieczętowane i  podpisane własnoręcznie.

• PROSIMY  SKŁADAĆ OFERTY  ZGODNE Z ZAPYTANIEM,  JEŚLI TOWAR   NIE BĘDZIE  ZGODNY  Z OFERTĄ  -PRZEWIDUJEMY ZWROT TOWARU

Warunki wyboru wykonawcy usługi:

• na podstawie zgłoszeń zamawiający wybierze 1 najtańszą ofertę,

• Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej.

Zamawiający może odstąpić od realizacji  zamówienia bez podania przyczyny

Ofertowa cenowa do pobrania 

Zamówienia - aktualne


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/2-brak-kategorii/553-leader-konkursy.html
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Dorzecza Zgłowiączki ul. Sikorskiego 12 87-850 Choceń [...]

Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania

Dorzecza Zgłowiączki

ul. Sikorskiego 12

87-850 Choceń

Zapytanie ofertowe

(środki higieniczno-sanitarnych)

Opis zamówienia:

Lp.

PRZEDMIOT

ZAMÓWIENIA

ILOŚĆ  
 
1 Papier toaletowy biały trójwarstwowy  (w opakowaniu 8 rolek)  8 opakowań  
2 Ręczniki papierowe białe w roli  Średnica: Ø19cm 3 sztuki  
3 Worki na śmieci 35 l  4 sztuk  
4 Płyn do mycia naczyń – Ludwik  (1litr)  2 sztuki  
5 Płyn do mycia Wc -Domestos  (1250 ml)) 2 sztuki  
6 Ściereczki tradycyjne miękkie (w opakowaniu 3 sztuki) 1opakowanie  
7 Gąbki (5 sztuk w opakowaniu) 2 opakowania  

 

Kryteria oceny i wyboru ofert:
‒ cena – 100%  ceny całości oferty

Forma płatności:
‒ przelew bankowy po realizacji zamówienia

Termin i miejsce złożenia oferty:

  • termin zgłoszenia mija  24.11.2015 roku
  • zgłoszenie należy wysłać na formularzu, stanowiącym załącznik do pobrania poniżej zapytania ofertowego,
  • termin ważności oferty  30.12.2015
  • zgłoszenie może być złożone:

A) osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń

B) za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

C) faxem: (54)  284 66 69

  • każde zgłoszenie powinno być opieczętowane i  podpisane własnoręcznie.
  • Data ważności oferty

Warunki wyboru wykonawcy usługi:

  • na podstawie zgłoszeń zamawiający wybierze 1 najtańszą ofertę,
  • Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej.
  • Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od postępowania bez wyłonienia oferenta i bez podania przyczyn.
    W przypadku, gdy wystąpi kilka ofert o tej samej najkorzystniejszej cenie, o wyborze oferenta decyduje data wpływu oferty do biura.

 

ZAŁĄCZNIK:

Oferta środki higieniczno- sanitarne 2015

 

ZAPYTANIE OFERTOWE NA MATERIAŁY BIUROWE LSR


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/2-brak-kategorii/1361-lsr-materialy-biurowe-2015.html
Lp.   PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ILOŚĆ   1 Segregator [...]

Lp.

 

PRZEDMIOT

ZAMÓWIENIA

ILOŚĆ

 

1

Segregator A4 z mechanizmem 75mm kolor: żółty (Donau )

 

5 sztuk

2

Segregator A4 z mechanizmem 50 mm- kolor: żółty (Donau )

 

5 sztuk

3

Segregator A4 z mechanizmem 75 mm- kolor: pomarańczowy (Donau)

 

5 sztuk

4

Segregator A4 z mechanizmem 75 mm- kolor: brązowy (Donau)

 

5sztuk

5

Skoroszyt  plastikowy twardy z zawieszką z dziurkami  (kolory: szary 40 szt; czerwony 20 szt.; żółty20 szt, czarny 20 szt.)

100 sztuk

6

Papier ksero biały A4 80g  (POL speed ) (ryza 500 kartek)

15 ryz

7

Papier ksero biały A4 160g (POL speed)

2 ryzy

8

Koperty C6-małe, białe

100 sztuk

9

Koperty B4 białe

50 sztuk

10

Koperty C4 białe

50 sztuk

11

Koperta DL  biała

200 sztuk

12

Długopis Pentel BK 77 – 5 sztuk niebieskie, 5 szt. czarne

10sztuk

13

Długopis Rystor VP-6000 kolor niebieskie

4 sztuki

14

Toner Kyocera FS-1035MFP – oryginał

 

2sztuki

15

Toner Develop ineo+25 -czarny

1 sztuka

16

Koszulki na CD pojedyncze  (bartex )- w opakowaniu 5 szt.

 

5 opakowań

17

Płyty DVD

25 sztuk

18

Płyty CD

25 sztuk

19

Etykiety samoprzylepne  Grand A4 100szt

1 opak.

20

Gumki do ścierania Pentel

3 sztuki

21

Ołówek

3 sztuki

22

Lista obecności A4

1sztuka

23

Baterie AAA 1,5 V Duracell  6szt.

1 opak.

24

Zakładki indeksujące 45x12mm  5x20szt bezbarwne

20 opak.

25

Zakładki indeksujące 15x50mm  5x100szt papierowe kolorowe

20 opak.

Kryteria oceny i wyboru ofert:
‒ cena – 100%  ceny całości oferty
Forma płatności:
‒ przelew bankowy po realizacji zamówienia
Termin i miejsce złożenia oferty:
•termin zgłoszenia mija 28.04.2015 r.
•zgłoszenie należy wysłać na formularzu, stanowiącym załącznik do pobrania poniżej zapytania ofertowego,
•zgłoszenie może być złożone:
  - osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń
-   za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
-   faxem: (54) 284 66 69
•każde zgłoszenie powinno być opieczętowane i  podpisane własnoręcznie.
•    termin ważności oferty  30.06.2015
•    PROSIMY  SKŁADAĆ OFERTY  ZGODNE Z ZAPYTANIEM,  JEŚLI TOWAR   NIE BĘDZIE  ZGODNY  Z OFERTĄ  -PRZEWIDUJEMY ZWROT TOWARU
Warunki wyboru wykonawcy usługi:
•na podstawie zgłoszeń zamawiający wybierze 1 najtańszą ofertę. Zamawiający zastrzega sobie możliwość  dokonania zamówień na podstawie najtańszej oferty  w ilości asortymentu wynikającego z zapotrzebowania biura
•Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od postępowania bez wyłonienia oferenta i bez podania przyczyn.


W przypadku, gdy wystąpi kilka ofert o tej samej najkorzystniejszej cenie, o wyborze oferenta decyduje data wpływu oferty do biura.

 
Ofertowa cenowa do pobrania tutaj.

Telewizor LED MANTA LED2401 Full HD


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/2-brak-kategorii/1374-telewizor-led-manta-led2401-full-hd.html
Opis zamówienia: Ilość – 3sztuki Telewizor LED MANTA LED2401 Full HD ∙ Rozmiar ekranu: 24 [...]

Opis zamówienia:

Ilość – 3sztuki

Telewizor LED MANTA LED2401 Full HD
∙ Rozmiar ekranu: 24” TFT-LED panel
∙ System odbioru TV cyfrowej DVB-T/C MPEG4
∙ Proporcja ekranu 16:9
∙ Rozdzielczość: Full HD 1920×1080
∙ Kąt widzenia: 170o (W);160o (Sz) (Typowy)
∙ Jasność: 250cd/m2 (Typowy)
∙ Kontrast: 1000:1 (Typowo)
∙ Czas reakcj: 5ms (Typowo)
∙ Głośniki: 2 x 3 Watt
∙ Tryb obrazu: 4:3, 16:9
∙ Języki MENU: Polski, Angielski, Hiszpański, Rosyjski, Francuski, Ukraiński, Grecki
∙ System odbioru TV: PAL/SECAM
∙ Dolby Digital Plus (E-AC-3)
∙ System odbioru dźwięku: B/G,D/K,I,L/L,M/N
∙ Redukcja szumów DBX
∙ Teletext: 1000 stron (tylko Europa)
∙ Gniazda wejściowe/wyjściowe: HDMI, SCART, AV-we., Słuchawkowe wyj., VGA we., PC AUDIO we., USB
∙ Pobór mocy w Standby: 0.26W
∙ Pobór mocy: 45W (max).

Kryteria oceny i wyboru ofert:
‒ cena – 100%  ceny całości oferty

Forma płatności:
‒ przelew bankowy po realizacji zamówienia

Termin i miejsce złożenia oferty:
•    termin zgłoszenia mija  21.04.2015roku
•    zgłoszenie należy wysłać na formularzu, stanowiącym załącznik do pobrania poniżej zapytania ofertowego,
•    termin ważności oferty  30.04.2015r
•    zgłoszenie może być złożone:
    osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki,                            ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń
    za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    faxem: (54)  233 98 33
•    każde zgłoszenie powinno być opieczętowane i  podpisane własnoręcznie.
Warunki wyboru wykonawcy usługi:
•    na podstawie zgłoszeń zamawiający wybierze 1 najtańszą ofertę,
•    Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej.
•    Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od postępowania bez wyłonienia oferenta i bez podania przyczyn.

W przypadku, gdy wystąpi kilka ofert o tej samej najkorzystniejszej cenie, o wyborze oferenta decyduje data wpływu oferty do biura.

Oferta cenowa do pobrania tutaj.

Zapytanie ofertowe na dostawę zestawu zabawowego z montażem- OSP Nakonowo Stare - uaktualnione !


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/2-brak-kategorii/1353-zapytanie-ofertowe-na-dostawe-zestawu-zabawowego-z-montazem-osp-nakonowo-stare.html
1.Zapytanie ofertowe dotyczy dostawy i montażu zestawu zabawowego. 2.Zamawiającym jest: OSP Nako [...]

1.Zapytanie ofertowe dotyczy dostawy i montażu zestawu zabawowego.

2.Zamawiającym jest:

OSP Nakonowo Stare
siedziba: Nakonowo Stare 18, 87-853 Kruszyn

3.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż:

Lp.

 

PRZEDMIOT

ZAMÓWIENIA

ILOŚĆ

WARTOŚĆ [ZŁ]

netto

brutto

1

 

Zestaw zabawowy:

1.            Specyfika techniczna:

- Urządzenia wykonane są z drewna

- Elementy konstrukcyjne utwierdzone w gruncie za pomocą kotew stalowych przytwierdzonych do fundamentów punktowych.

- Elementy metalowe malowane proszkowo.

- Ześlizg wykonany ze stali nierdzewnej

- Podesty wykonane ze sklejki antypoślizgowej wodoodpornej

2.         Elementy:

-Zjeżdżalnia wys. Min. 135 cm.- 1szt.

-Wieża z dachem- 1szt.

- Schody wejściowe

- Kratownica linowa-1szt.

1 szt.

 

 

 4.Dodatkowe parametry zamówienia:
a)Zestaw wykonany i zamontowane  w oparciu o wymogi normy PN-EN 1176:2009 potwierdzone aktualnym świadectwem lub certyfikatem;
b)Gwarancja- 36 miesiące, w trakcie trwania okresu gwarancyjnego przeprowadzenie raz w roku kontroli urządzeń;
 
5.Termin dostawy zamówienia oraz miejsce montażu:
a)Termin dostawy określony zostanie w umowie, jednak nie później niż  15.05.2015 roku;
b)Wykonawca zamontuje zestaw na terenie OSP Nakonowo Stare, w miejscowości:
- Nakonowo Stare
 
6.Kryteria oceny i wyboru oferty:
- Cena brutto za całość zamówienia - waga 100 %.
 
7.Zamawiający informuje o możliwości wystąpienia zamówień uzupełniających.
 
8.Forma płatności:
a)Wykonawca związany jest z ofertą co najmniej 14 dni od dnia upływu terminu składania ofert do Zamawiającego.
b)Wykonawca wystawia fakturę/rachunek po wykonaniu zamówienia i dokonaniu odbioru zamówienia.
c)Płatność przelewem bankowym za wykonanie zamówienia w terminie do  7 dni od daty wystawienia faktury/rachunku.
 
9.Kontakt Wykonawców z Zamawiającym:
a)Zapytania kierować można na adres:   Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz telefonicznie: 54 2846669.
 
10.Opis warunków przyjęcia ofert :
a)Oferta złożona musi być na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania;
b)Do oferty przedłożyć należy wizualizacje/zdjęcia oraz specyfikacje oferowanego zestawu;
d)W przypadku nie złożenia załączników istnieje możliwość ich uzupełnienia w ciągu 2 dni kalendarzowych od dnia poinformowania oferenta o ich braku.
e)osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń, za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub  faxem: (54) 2846669
f)Termin składania ofert: 17.04.2015 r.
 
11.Powiadomienia wykonawcy:
b)Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie powiadomiony telefonicznie.
 
12.Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z realizacji zamówienia.

Oferta cenowa do pobrania tutaj.


Kontakt
Stowarzyszenie Lokalna Grupa
Działania Dorzecza Zgłowiączki
ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń

Biuro:
Sikorskiego 12, 87-850 Choceń
(wejście od ul. Jarzębinowej)

tel. 54 28 46 669
728 462 482
728 462 481
507 799 998
507 800 028
e-mail: zglowiaczka@wp.pl
Mapa
Godziny pracy
Poniedziałek 7:30 - 15:30
Wtorek 7:30 - 17:00
Środa 7:30 - 15:30
Czwartek 7:30 - 15:30
Piątek 7:30 - 14:00
Statystyki

On-line 0 gości

Dzisiaj 40

Wczoraj 49

W tym tygodniu 186

W tym miesiącu 1267

Odwiedzin ogółem 156540

Fundusze Europejskie
Fundusze Europejskie
województwo kujawsko-pomorskie
unia europejska