- lgd color.jpgNazwa pliku: lgd color.jpgRozmiar: 237.98 KB , pobrań: 66
- lgd grayscle.jpgNazwa pliku: lgd grayscle.jpgRozmiar: 187.20 KB , pobrań: 40
- logo_lgd_Dorzecza_ZglowiaczkiNazwa pliku: logo_lgd_Dorzecza_ZglowiaczkiRozmiar: 39.44 KB , pobrań: 43
- lgd logo.cdrNazwa pliku: lgd logo.cdrRozmiar: 533.93 KB , pobrań: 39
- kluby młodzieżowe (w tym z programem rówieśniczym obejmujące m.in. rówieśnicze doradztwo, edukacje, liderowanie, coaching rówieśniczy),
- inne z obszaru aktywnej integracji o charakterze środowiskowym.
Alokacja wynosiła 600 000,00 zł. Całkowita wartość wydatków kwalifikowanych w ramach naboru wynosiła 465 085,71 zł. Wnioski złożyło 9 grantobiorców, na łączną kwotę dofinansowania 440 692,56 zł. Każdy grantobiorca otrzymał dofinansowanie. Projekty objęte grantem rozpoczną tego roku i obejmą wsparciem łącznie 93 osoby zagrożone ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, zamieszkujące obszar LSR oraz 35 osób z ich otoczenia. Wśród pierwszych Grantobiorców znaleźli się:
- Miasto i Gmina Chodecz, tytuł projektu: Prowadzenie działań aktywizacyjnych dla dzieci zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym oraz ich otoczenia z terenu Miasta
i Gminy Chodecz w ramach Klubu Młodzieżowego; - Miasto i Gmina Chodecz, tytuł projektu: Aktywizacja dzieci i młodzieży zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym oraz ich otoczenia z terenu Miasta i Gminy Chodecz w ramach Klubu Młodzieżowego;
- Choceńskie Centrum Kultury, tytuł projektu: Biblioteka - Klub młodzieżowy w Choceniu dla dzieci
i młodzieży zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym; - Gmina Izbica Kujawska, tytuł projektu: Zajęcia teatralne dla dzieci zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym w ramach klubu młodzieżowego;
- Stowarzyszenie „AKADEMIA MIESZANYCH SZTUK WALKI”, tytuł projektu: Klub młodzieżowy „AKADEMIA MIESZANYCH SZTUK WALKI” dla dzieci i młodzieży zagrożonej ubóstwem lub wykluczeniem społecznym;
- Chorągiew Kujawsko-Pomorska ZHP, Hufiec Powiatu Włocławskiego, tytuł projektu: Klub młodzieżowy „Inspiracja” dla dzieci i młodzieży w wieku 6-18 lat zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym;
- Chorągiew Kujawsko-Pomorska ZHP, Hufiec Powiatu Włocławskiego, tytuł projektu: Klub młodzieżowy „Fantazja” dla dzieci i młodzieży w wieku 6-18 lat zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym;
- Gminne Towarzystwo Sportowe Unia Choceń, tytuł projektu: Klub Młodzieżowy UNICI dla dzieci
i młodzieży; - Gmina Brześć Kujawski Klub Młodzieżowy ZIELONA WYSPA, tytuł projektu: zajęcia sportowo, tytuł projektu: rekreacyjne.
Wstęp
Jakich plików używamy?
WAŻNE! Ograniczenie stosowania plików "cookies", może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na naszej stronie internetowej.
Obszar Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki znajduje się w południowo-wschodniej części województwa kujawsko– pomorskiego, na obszarze historycznym zwanym Kujawami i Ziemią Dobrzyńską. Swoim zasięgiem obejmuje cały powiat włocławski tj. 13 jednostek samorządowych (w tym 437 wsi i 274 sołectwa), z których:
• gminą o statusie miejskim jest miasto Kowal;
• gminami o statusie miejsko–wiejskim są: Brześć Kujawski, Chodecz, Lubień Kujawski, Izbica Kujawska, Lubraniec;
• gmin wiejskimi są: Boniewo, Baruchowo, Choceń, Fabianki, Kowal, Lubanie, Włocławek.
ZAPYTANIE OFERTOWE NA MATERIAŁY BIUROWE
Lp. |
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA |
ILOŚĆ |
1 |
Segregator A4 z mechanizmem 75mm kolor: czerwony (Donau ) |
4 sztuki |
2 |
Segregator A4 z mechanizmem 75 mm- kolor: brązowy (Donau ) |
4 sztuki |
3 | Tusz do pieczątek zielony | 1 sztuka |
4 | Skoroszyt plastikowy twardy z zawieszką z dziurkami (kolory: brązowy/szary 20 szt;.; żółty20 szt, czarny 20 szt.) | 60sztuk |
5 |
Papier ksero biały A4 80g (POL speed ) (ryza 500 kartek) |
10 ryz |
6 | Koperty C5 biała | 30 sztuk |
7 | Koperty B4 | 50 sztuk |
8 | Koperta DL biała | 100 sztuk |
9 | Długopis Pentel BK 77 – 5 sztuk niebieskie, 5 szt. czarne | 10sztuk |
10 | Długopis Rystor VP-6000 kolor niebieskie | 4 sztuki |
11 |
Tonery Kyocera FS-1035MFP - oryginał |
1sztuka |
12 |
Koszulki na CD pojedyncze (bartex )- w opakowaniu 5 szt. |
4 opakowania |
13 | Płyty DVD | 10 sztuk |
14 | Płyty CD | 10 sztuk |
15 | Klipsy biurowe 32mm | 4 opakowania |
16 | Gumki do ścierania Pentel | 2 sztuki |
17 | Ołówek | 3 sztuki |
18 | Dziennik korespondencji | 1sztuka |
19 | Sprężone powietrze do czyszczenia sprzętu biurowego 400 ml | 1sztuka |
20 | Tonery oryginalne do drukarki Develop ineo+25(zestaw: kolor czarny; różowy; żółty i niebieski) | 1zestaw |
Kryteria oceny i wyboru ofert:
‒ cena – 100% ceny całości oferty
Forma płatności:
‒ przelew bankowy po realizacji zamówienia
Termin i miejsce złożenia oferty:
• termin zgłoszenia mija 18.09.2015 r.
• zgłoszenie należy wysłać na formularzu, stanowiącym załącznik do pobrania poniżej zapytania ofertowego,
• zgłoszenie może być złożone:
- osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń
- za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
faxem: (54) 284 66 69
• każde zgłoszenie powinno być opieczętowane i podpisane własnoręcznie.
Warunki wyboru wykonawcy usługi:
na podstawie zgłoszeń zamawiający wybierze 1 najtańszą ofertę,
Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zapytanie na rolap
ROLL-UP szt. 1 + projekt
Parametry:
- Nadruk jednostronny w kolorze
- Rozwijany
- Stojak aluminiowy
- 2 nóżki dla stabilności
- Torba transportowa
- Wymiary w cm : (wys.) 200 (szer.) 100
Kryteria oceny i wyboru ofert:
‒ cena – 100% ceny całości oferty
Forma płatności:
‒ przelew bankowy po realizacji zamówienia
Termin i miejsce złożenia oferty:
• termin zgłoszenia mija 18.09.2015 r.
• zgłoszenie należy wysłać na formularzu, stanowiącym załącznik do pobrania poniżej zapytania ofertowego,
• zgłoszenie może być złożone:
- osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń
- za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- faxem: (54) 284 66 69
• każde zgłoszenie powinno być opieczętowane i podpisane własnoręcznie.
• PROSIMY SKŁADAĆ OFERTY ZGODNE Z ZAPYTANIEM, JEŚLI TOWAR NIE BĘDZIE ZGODNY Z OFERTĄ -PRZEWIDUJEMY ZWROT TOWARU
Warunki wyboru wykonawcy usługi:
• na podstawie zgłoszeń zamawiający wybierze 1 najtańszą ofertę,
• Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej.
Zamawiający może odstąpić od realizacji zamówienia bez podania przyczyny
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania
Dorzecza Zgłowiączki
ul. Sikorskiego 12
87-850 Choceń
Zapytanie ofertowe
(środki higieniczno-sanitarnych)
Opis zamówienia:
Lp. |
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA |
ILOŚĆ | |
1 | Papier toaletowy biały trójwarstwowy (w opakowaniu 8 rolek) | 8 opakowań | |
2 | Ręczniki papierowe białe w roli Średnica: Ø19cm | 3 sztuki | |
3 | Worki na śmieci 35 l | 4 sztuk | |
4 | Płyn do mycia naczyń – Ludwik (1litr) | 2 sztuki | |
5 | Płyn do mycia Wc -Domestos (1250 ml)) | 2 sztuki | |
6 | Ściereczki tradycyjne miękkie (w opakowaniu 3 sztuki) | 1opakowanie | |
7 | Gąbki (5 sztuk w opakowaniu) | 2 opakowania |
Kryteria oceny i wyboru ofert:
‒ cena – 100% ceny całości oferty
Forma płatności:
‒ przelew bankowy po realizacji zamówienia
Termin i miejsce złożenia oferty:
- termin zgłoszenia mija 24.11.2015 roku
- zgłoszenie należy wysłać na formularzu, stanowiącym załącznik do pobrania poniżej zapytania ofertowego,
- termin ważności oferty 30.12.2015
- zgłoszenie może być złożone:
A) osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń
B) za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
C) faxem: (54) 284 66 69
- każde zgłoszenie powinno być opieczętowane i podpisane własnoręcznie.
- Data ważności oferty
Warunki wyboru wykonawcy usługi:
- na podstawie zgłoszeń zamawiający wybierze 1 najtańszą ofertę,
- Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od postępowania bez wyłonienia oferenta i bez podania przyczyn.
W przypadku, gdy wystąpi kilka ofert o tej samej najkorzystniejszej cenie, o wyborze oferenta decyduje data wpływu oferty do biura.
ZAŁĄCZNIK:
Oferta środki higieniczno- sanitarne 2015
Lp.
|
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA |
ILOŚĆ |
|
||
1 |
Segregator A4 z mechanizmem 75mm kolor: żółty (Donau )
|
5 sztuk |
2 |
Segregator A4 z mechanizmem 50 mm- kolor: żółty (Donau )
|
5 sztuk |
3 |
Segregator A4 z mechanizmem 75 mm- kolor: pomarańczowy (Donau)
|
5 sztuk |
4 |
Segregator A4 z mechanizmem 75 mm- kolor: brązowy (Donau)
|
5sztuk |
5 |
Skoroszyt plastikowy twardy z zawieszką z dziurkami (kolory: szary 40 szt; czerwony 20 szt.; żółty20 szt, czarny 20 szt.) |
100 sztuk |
6 |
Papier ksero biały A4 80g (POL speed ) (ryza 500 kartek) |
15 ryz |
7 |
Papier ksero biały A4 160g (POL speed) |
2 ryzy |
8 |
Koperty C6-małe, białe |
100 sztuk |
9 |
Koperty B4 białe |
50 sztuk |
10 |
Koperty C4 białe |
50 sztuk |
11 |
Koperta DL biała |
200 sztuk |
12 |
Długopis Pentel BK 77 – 5 sztuk niebieskie, 5 szt. czarne |
10sztuk |
13 |
Długopis Rystor VP-6000 kolor niebieskie |
4 sztuki |
14 |
Toner Kyocera FS-1035MFP – oryginał
|
2sztuki |
15 |
Toner Develop ineo+25 -czarny |
1 sztuka |
16 |
Koszulki na CD pojedyncze (bartex )- w opakowaniu 5 szt.
|
5 opakowań |
17 |
Płyty DVD |
25 sztuk |
18 |
Płyty CD |
25 sztuk |
19 |
Etykiety samoprzylepne Grand A4 100szt |
1 opak. |
20 |
Gumki do ścierania Pentel |
3 sztuki |
21 |
Ołówek |
3 sztuki |
22 |
Lista obecności A4 |
1sztuka |
23 |
Baterie AAA 1,5 V Duracell 6szt. |
1 opak. |
24 |
Zakładki indeksujące 45x12mm 5x20szt bezbarwne |
20 opak. |
25 |
Zakładki indeksujące 15x50mm 5x100szt papierowe kolorowe |
20 opak. |
Kryteria oceny i wyboru ofert:
‒ cena – 100% ceny całości oferty
Forma płatności:
‒ przelew bankowy po realizacji zamówienia
Termin i miejsce złożenia oferty:
•termin zgłoszenia mija 28.04.2015 r.
•zgłoszenie należy wysłać na formularzu, stanowiącym załącznik do pobrania poniżej zapytania ofertowego,
•zgłoszenie może być złożone:
- osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń
- za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- faxem: (54) 284 66 69
•każde zgłoszenie powinno być opieczętowane i podpisane własnoręcznie.
• termin ważności oferty 30.06.2015
• PROSIMY SKŁADAĆ OFERTY ZGODNE Z ZAPYTANIEM, JEŚLI TOWAR NIE BĘDZIE ZGODNY Z OFERTĄ -PRZEWIDUJEMY ZWROT TOWARU
Warunki wyboru wykonawcy usługi:
•na podstawie zgłoszeń zamawiający wybierze 1 najtańszą ofertę. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zamówień na podstawie najtańszej oferty w ilości asortymentu wynikającego z zapotrzebowania biura
•Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od postępowania bez wyłonienia oferenta i bez podania przyczyn.
W przypadku, gdy wystąpi kilka ofert o tej samej najkorzystniejszej cenie, o wyborze oferenta decyduje data wpływu oferty do biura.
Ofertowa cenowa do pobrania tutaj.
Opis zamówienia:
Ilość – 3sztuki
Telewizor LED MANTA LED2401 Full HD
∙ Rozmiar ekranu: 24” TFT-LED panel
∙ System odbioru TV cyfrowej DVB-T/C MPEG4
∙ Proporcja ekranu 16:9
∙ Rozdzielczość: Full HD 1920×1080
∙ Kąt widzenia: 170o (W);160o (Sz) (Typowy)
∙ Jasność: 250cd/m2 (Typowy)
∙ Kontrast: 1000:1 (Typowo)
∙ Czas reakcj: 5ms (Typowo)
∙ Głośniki: 2 x 3 Watt
∙ Tryb obrazu: 4:3, 16:9
∙ Języki MENU: Polski, Angielski, Hiszpański, Rosyjski, Francuski, Ukraiński, Grecki
∙ System odbioru TV: PAL/SECAM
∙ Dolby Digital Plus (E-AC-3)
∙ System odbioru dźwięku: B/G,D/K,I,L/L,M/N
∙ Redukcja szumów DBX
∙ Teletext: 1000 stron (tylko Europa)
∙ Gniazda wejściowe/wyjściowe: HDMI, SCART, AV-we., Słuchawkowe wyj., VGA we., PC AUDIO we., USB
∙ Pobór mocy w Standby: 0.26W
∙ Pobór mocy: 45W (max).
Kryteria oceny i wyboru ofert:
‒ cena – 100% ceny całości oferty
Forma płatności:
‒ przelew bankowy po realizacji zamówienia
Termin i miejsce złożenia oferty:
• termin zgłoszenia mija 21.04.2015roku
• zgłoszenie należy wysłać na formularzu, stanowiącym załącznik do pobrania poniżej zapytania ofertowego,
• termin ważności oferty 30.04.2015r
• zgłoszenie może być złożone:
osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń
za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
faxem: (54) 233 98 33
• każde zgłoszenie powinno być opieczętowane i podpisane własnoręcznie.
Warunki wyboru wykonawcy usługi:
• na podstawie zgłoszeń zamawiający wybierze 1 najtańszą ofertę,
• Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej.
• Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od postępowania bez wyłonienia oferenta i bez podania przyczyn.
W przypadku, gdy wystąpi kilka ofert o tej samej najkorzystniejszej cenie, o wyborze oferenta decyduje data wpływu oferty do biura.
Oferta cenowa do pobrania tutaj.
1.Zapytanie ofertowe dotyczy dostawy i montażu zestawu zabawowego.
2.Zamawiającym jest:
OSP Nakonowo Stare
siedziba: Nakonowo Stare 18, 87-853 Kruszyn
3.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż:
Lp.
|
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA |
ILOŚĆ |
WARTOŚĆ [ZŁ] |
|
netto |
brutto |
|||
1
|
Zestaw zabawowy: 1. Specyfika techniczna: - Urządzenia wykonane są z drewna - Elementy konstrukcyjne utwierdzone w gruncie za pomocą kotew stalowych przytwierdzonych do fundamentów punktowych. - Elementy metalowe malowane proszkowo. - Ześlizg wykonany ze stali nierdzewnej - Podesty wykonane ze sklejki antypoślizgowej wodoodpornej 2. Elementy: -Zjeżdżalnia wys. Min. 135 cm.- 1szt. -Wieża z dachem- 1szt. - Schody wejściowe - Kratownica linowa-1szt. |
1 szt. |
|
|
4.Dodatkowe parametry zamówienia:
a)Zestaw wykonany i zamontowane w oparciu o wymogi normy PN-EN 1176:2009 potwierdzone aktualnym świadectwem lub certyfikatem;
b)Gwarancja- 36 miesiące, w trakcie trwania okresu gwarancyjnego przeprowadzenie raz w roku kontroli urządzeń;
5.Termin dostawy zamówienia oraz miejsce montażu:
a)Termin dostawy określony zostanie w umowie, jednak nie później niż 15.05.2015 roku;
b)Wykonawca zamontuje zestaw na terenie OSP Nakonowo Stare, w miejscowości:
- Nakonowo Stare
6.Kryteria oceny i wyboru oferty:
- Cena brutto za całość zamówienia - waga 100 %.
7.Zamawiający informuje o możliwości wystąpienia zamówień uzupełniających.
8.Forma płatności:
a)Wykonawca związany jest z ofertą co najmniej 14 dni od dnia upływu terminu składania ofert do Zamawiającego.
b)Wykonawca wystawia fakturę/rachunek po wykonaniu zamówienia i dokonaniu odbioru zamówienia.
c)Płatność przelewem bankowym za wykonanie zamówienia w terminie do 7 dni od daty wystawienia faktury/rachunku.
9.Kontakt Wykonawców z Zamawiającym:
a)Zapytania kierować można na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz telefonicznie: 54 2846669.
10.Opis warunków przyjęcia ofert :
a)Oferta złożona musi być na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania;
b)Do oferty przedłożyć należy wizualizacje/zdjęcia oraz specyfikacje oferowanego zestawu;
d)W przypadku nie złożenia załączników istnieje możliwość ich uzupełnienia w ciągu 2 dni kalendarzowych od dnia poinformowania oferenta o ich braku.
e)osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń, za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub faxem: (54) 2846669
f)Termin składania ofert: 17.04.2015 r.
11.Powiadomienia wykonawcy:
b)Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie powiadomiony telefonicznie.
12.Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z realizacji zamówienia.
Oferta cenowa do pobrania tutaj.