Wdrażanie LSR 2021-2027

POLECANE

plakat lgd 1 bc963

plakat 2 91337
plakat1

 

 

Działania Lokalnej Grupy Rybackiej
Stowarzyszenie LGD Dorzecza Zgłowiączki

 

 

 

 


Inwestycje zrealizowane
w ramach PO RYBY

 


Inwestycje zrealizowane
w ramach LEADER

 

 TABLICA
INFORMACYJNA


Film promujący
Stowarzyszenie LGD

 

 

Rozeznanie rynku


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/zamowienia/2790-rozeznanie-rynku.html
Przedmiot zamówienia: Catering podczas warsztatu refleksyjnego Ilość osób na spotkaniu & [...]

Przedmiot zamówienia: Catering podczas warsztatu refleksyjnego

  • Ilość osób na spotkaniu  minimalnie 10 osób, maksymalnie 15
  • Liczba planowanych spotkań 1 (luty 2023)
  • Miejsce spotkania biuro Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania Dorzecza Zgłowiączki, ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń
  • Poczęstunek należy dostarczyć do biura w dniu spotkania na godz. 8:00
  • Serwis kawowy należy dostarczyć do biura w dniu spotkania na godz. 8:00
  • Zapewnienie naczyń podane na półmiskach


Poczęstunek:


Kanapki bankietowe mix (pieczywo, wędliny, sery, łosoś, sałata, pomidor, ogórek świeży, ogórek kiszony, papryka, rzodkiewka) – min. 3 szt. na osobę
Sałatki (dwie do wyboru: grecka i gyros) –min. 100 g./os.;
Owoce (winogrona, mandarynka, banan)

Przerwa kawowa: kawa czarna (250 g), kawa rozpuszczalna (100 g), herbata czarna (25 torebek) i herbata owocowa (20 torebek), mleko (1l), cukier (1 kg), sok np. jabłkowy 100% (1l) x 2, ciasto- np. malinowa chmurka ( 2 kawałki /osoba)

Termin i miejsce złożenia oferty:

  • termin zgłoszenia mija 26.01.2023 r.
  • termin ważności oferty 28.02.2023 r.
  • w załączeniu wzór formularza ofertowego
  • zgłoszenie może być złożone:
  • listem lub osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki,  ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń
  • za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  skan podpisanej oferty cenowej
  • każde zgłoszenie powinno być podpisane własnoręcznie i jeśli to możliwe powinno być opieczętowane.
Załączniki:

Rozeznanie rynku (materiały biurowe I kw. 2023)


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/zamowienia/2789-rozeznanie-rynku-materialy-biurowe-i-kw-2023.html
Opis zamówienia    Przedmiot zamówienia Ilość     [...]

Opis zamówienia

 

 Przedmiot zamówienia

Ilość

 
 

1

Papier ksero biały A4 80g/m², białość: 153 wg skali białości CIE Ryza 500 arkuszy

30ryz

 

2

Pieczątka wagraf 2 (1-dane na pieczątce imię i nazwisko oraz stanowisko pracy)

1szt.

 

3

Korektor w  piórze 7 ml -10 ml

3 szt.

 

4

Długopis automatyczny inkjoy 300rt, kolor niebieski

10 szt.

 

5

Koperta samoklejąca C-6 biała

200 szt.

 

6

Długopis automatyczny stabilo performer+, kolor niebieski

10 szt.

 

7

Ołówek drewniany  HB

10 szt.

 

8.

Nożyczki biurowe 20,5 cm  ze stali nierdzewnej

1 szt.

 

9

Długopis żelowy, kolor wkładu czerwony, gumowy uchwyt,  końcówka 0,7mm

10 szt.

 

10

Gumka do ścierania biała

5 szt.

 

11.

Koperta bąbelkowa na CD

20 szt.

 

12

Koperta bąbelkowa A4

20 szt.

 

13

Zakreślacz  grubość linii  pisania 1-5 mm żółty

6 szt.

 

14

Kalendarz biurkowy na 2023 rok pionowy, oprawa: grzbiet zaciskany spiralą do sztywnego kartonu formowanego w trójkątną podstawę

5 szt.

 

15

Zszywki 24/6 ocynkowane (1000 szt. w opakowaniu) do zszywacza

10 szt.

 

16

 Karton A4 ozdobny wizytówkowy  gładki kolor  kremowy A4 gramatura 160-250 ilość arkuszy w op 50

2 opakowania

 

17

Zszywacz do 25 kartek, materiał metal w obudowie z tworzywa sztucznego, ładowanie od góry.

 2 szt.

 

18

Długopis żelowy, kolor wkładu czarny, gumowy uchwyt,  końcówka 0,7mm

10 szt.

 

19

Kołozeszyt B5 160 stron gramatura 70g/m2   5 przedmiotów (studencki)

10 szt.

 

20

Mysz bezprzewodowa 2,4 Ghz dwa przyciski i rolka

1 szt.

 


W ramach realizacji zamówienia dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego nastąpi transportem dostawcy bądź przesyłką kurierską na koszt dostawcy.

Zamówiony towar   należy dostarczyć na ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń – II piętro (z wniesieniem)

Kryterium- cena

 Realizacja :

 Realizacja zamówienia: zamówienie  realizowane w styczniu lub lutym,  nie jest możliwe dzielenie zamówienia na części.

Forma płatności:
‒ przelew bankowy po realizacji zamówienia, termin zapłaty nie krótszy niż 14 dni

Termin i miejsce złożenia oferty:

termin zgłoszenia mija 13.01.2023r.

zgłoszenie należy wysłać na formularzu, stanowiącym załącznik do pobrania poniżej zapytania ofertowego,

termin ważności oferty  28.02.2023r.

W przypadku  wpływu ofert w  takiej samej cenie, wybierana jest oferta, która wcześniej  wpłynęła.

zgłoszenie może być złożone:

osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki,  ul. Sikorskiego 12,                87-850 Choceń

za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

pocztą tradycyjną na adres: Stowarzyszenie LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Sikorskiego 12,      87-850 Choceń

każde zgłoszenie powinno być opieczętowane i  podpisane własnoręcznie.

Klauzula  informacyjna

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest  Stowarzyszenie LGD  Dorzecza Zgłowiączki   z siedzibą w Choceniu, ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń. Pełna klauzula informacyjna dostępna jest na stronie internetowej www.kujawiaki.pl

Załączniki:

Rozeznanie rynku (materiały higieniczno- sanitarne I kw. 2023)


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/zamowienia/2788-rozeznanie-rynku-materialy-higieniczno-sanitarne-i-kw-2023.html
Opis zamówienia    Przedmiot zamówienia Ilość     [...]

Opis zamówienia

 

 Przedmiot zamówienia

Ilość

 
 

1

Papier toaletowy  trzywarstwowy, biały – (8rolek  w opakowaniu)

8 opakowań

 

2

Ręcznik papierowy biały    (1 sztuka w opakowaniu),co najmniej 100 metrów długości, wytrzymały

8 opakowań

 

3

Płyn do mycia uniwersalny zapach kwiatowy 1l

2 szt.

 

4

Żel do WC - 1250 ml

2 szt.

 

5

Płyn do czyszczenia  spray typu kamień i brud 750 ml – 1 litr

2 szt.

 

6

Worki na śmieci z taśmą  35l. (min.15 sztuk w rolce)

15 szt.

 

7

Worki na śmieci z taśmą 60l. (min.10szt. w rolce)

3 szt.

 

8

Worki na śmieci z taśmą 120l (min.10szt. w rolce)

2 szt.

 

9

Ściereczka z mikrofibry 30x30cm, 220g/m2

5 szt.

 

10

Wkład do automatycznego odświeżacza typu Airwick 250-260ml (zapachy do uzgodnienia)

3 szt.

 

11

Miska plastikowa  13-15 l

1 szt.

 

12

Płyn do mycia naczyń 1 litr miętowy

2 szt.

 


W ramach realizacji zamówienia dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego nastąpi transportem dostawcy bądź przesyłką kurierską na koszt dostawcy.

 Zamówiony towar   należy dostarczyć na ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń – II piętro (z wniesieniem)

Kryterium- cena

 Realizacja :

 Realizacja zamówienia :   zamówienie  realizowane w styczniu lub lutym,  nie jest możliwe dzielenie zamówienia na części

Forma płatności:
‒ przelew bankowy po realizacji zamówienia, termin zapłaty nie krótszy niż 14 dni

Termin i miejsce złożenia oferty:

termin zgłoszenia mija 13.01.2023r.

zgłoszenie należy wysłać na formularzu, stanowiącym załącznik do pobrania poniżej zapytania ofertowego,

termin ważności oferty  28.02.2023r.

W przypadku  wpływu ofert w  takiej samej cenie, wybierana jest oferta, która wcześniej  wpłynęła.

zgłoszenie może być złożone:

osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki,  ul. Sikorskiego 12,                87-850 Choceń

za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

pocztą tradycyjną na adres Stowarzyszenie LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Sikorskiego 12,      87-850 Choceń

każde zgłoszenie powinno być opieczętowane i  podpisane własnoręcznie.

Klauzula  informacyjna

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest  Stowarzyszenie LGD  Dorzecza Zgłowiączki   z siedzibą w Choceniu, ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń. Pełna klauzula informacyjna dostępna jest na stronie internetowej www.kujawiaki.pl

Załączniki:

Rozeznanie rynku (materiały biurowe- tonery I kw 2023)


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/zamowienia/2787-rrmb1-12-2023-1.html
Rozeznanie rynku  (materiały  biurowe- tonery I kw 2023) Opis zamówienia   [...]

Rozeznanie rynku

 (materiały  biurowe- tonery I kw 2023)

Opis zamówienia

 

 Przedmiot zamówienia

Ilość

 
 

1

Toner do drukarki develop ineo +25- (oryginał) kolor czarny   

1 szt.

 

2

Toner Kyocera m8124cind-oryginał - yellow

1 szt.

 

3

Toner Kyocera m8124cidn – oryginał - magenta

1 szt.

 

4

Toner do drukarki OKI C332 zamiennik wydajność 3500 stron kolor black (z odpowiednim czipem, nie wysypująca się z opakowania)

1 szt.

 

5

Toner do drukarki OKI C332 zamiennik wydajność 3500 stron kolor magenta  (z odpowiednim czipem, nie wysypująca się z opakowania)

 1 szt.

 

6

Toner do drukarki OKI C332 zamiennik wydajność 3500 stron kolor yellow (z odpowiednim czipem, nie wysypująca się z opakowania)

1 szt.

 


W ramach realizacji zamówienia dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego nastąpi transportem dostawcy bądź przesyłką kurierską na koszt dostawcy.

 Zamówiony towar należy dostarczyć na ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń – II piętro (z wniesieniem)

Kryterium- cena

 Realizacja :

 Realizacja zamówienia :   zamówienie  realizowane w styczniu lub lutym,  nie jest możliwe dzielenie zamówienia na części

Forma płatności:
‒ przelew bankowy po realizacji zamówienia, termin zapłaty nie krótszy niż 14 dni

Termin i miejsce złożenia oferty:

termin zgłoszenia mija 13.01.2023r.

zgłoszenie należy wysłać na formularzu, stanowiącym załącznik do pobrania poniżej zapytania ofertowego,

termin ważności oferty  28.02.2023r.

W przypadku  wpływu ofert w  takiej samej cenie, wybierana jest oferta, która wcześniej  wpłynęła.

zgłoszenie może być złożone:

osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki,  ul. Sikorskiego 12,                87-850 Choceń

za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

pocztą tradycyjną na adres  Stowarzyszenie LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Sikorskiego 12,      87-850 Choceń

każde zgłoszenie powinno być opieczętowane i  podpisane własnoręcznie.

Klauzula  informacyjna

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest  Stowarzyszenie LGD  Dorzecza Zgłowiączki   z siedzibą                    w Choceniu, ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń. Pełna klauzula informacyjna dostępna jest na stronie internetowej www.kujawiaki.pl

Załączniki:

Rozenznanie rynku - przerwa kawowa podczas posiedzenia Rady


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/zamowienia/2771-rozenznanie-rynku-przerwa-kawowa-podczas-posiedzenia-rady.html
Ilość osób na spotkaniu maksymalnie 16 Liczba planowanych spotkań 1 (listopad 2022) Mie [...]
  • Ilość osób na spotkaniu maksymalnie 16
  • Liczba planowanych spotkań 1 (listopad 2022)
  • Miejsce spotkania biuro Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania Dorzecza Zgłowiączki, ul. Sikorskiego 12
  • Serwis kawowy należy dostarczyć do biura w dniu spotkania na godz. 8:00

Przerwa kawowa 1 dzień:

  • Ciasto- np. sernik ( 2 kawałki /osoba)
  • Herbata czarna ekspresowa (25 torebek w opakowaniu)- 1szt.
  • Herbata owocowa ekspresowa malinowa (VITAX lub równoważna o parametrach 20 szt.) - 1szt.
  • Kawa mielona (250g) - 1szt.
  • Kawa rozpuszczalna (100g) -1szt.
  • Mleko 3,2% (1l )- 1szt.
  • Cukier-1 kg
  • Sok pomarańczowy (1l)- 2 szt.
  • Sok jabłkowy (1l)- 2 szt.
  • Woda niegazowana (0,5l)- 16 szt.

 

Termin i miejsce złożenia oferty:

  • termin zgłoszenia mija 18.10.2022 r.
  • termin ważności oferty 30.11.2022 r.
  • w załączeniu wzór formularza ofertowego
  • zgłoszenie może być złożone:
  • listem lub osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki,  ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń
  • za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  skan podpisanej oferty cenowej
  • każde zgłoszenie powinno być podpisane własnoręcznie i jeśli to możliwe powinno być opieczętowane.
Załączniki:

Rozeznanie rynku (materiały higieniczno - sanitarne IV kw 2022)


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/zamowienia/2769-rrms-29-09-2022-3.html
Opis zamówienia 1   Papier toaletowy  trzywarstwowy, biały – (8rolek&nb [...]

Opis zamówienia

1

 

Papier toaletowy  trzywarstwowy, biały – (8rolek  w opakowaniu)

8 opakowań

 

2

Ręcznik papierowy biały    (1 sztuka w opakowaniu),co najmniej 100 metrów długości, wytrzymały

8 opakowań

 

3

Kostka toaletowa dwukolorowa, barwiąca wodę 2x50g

2 szt.

 

4

Żel do WC - 1250 ml

2 szt.

 

5

Płyn do mycia szyb antypara 500 ml

2 szt.

 

6

Worki na śmieci z taśmą  35l. (min.15 sztuk w rolce)

15 szt.

 

7

Worki na śmieci z taśmą 60l. (min.10szt. w rolce)

3 szt.

 

8

Worki na śmieci z taśmą 120l (min.10szt. w rolce)

2 szt.

 

9

Mydło w płynie z dozownikiem 250-300ml, kremowe, pielęgnujące.

2 szt.

 

10

Płyn do mycia paneli 750 ml, z olejkiem pielęgnującym, doskonale myje i czyści

2 szt.

 

11

Ściereczka z mikrofibry 30x30cm, 220g/m2

5 szt.

 

12

Wkład do automatycznego odświeżacza typu Airwick 250-260ml (zapachy do uzgodnienia)

3 szt.

 

13

Płyn do dezynfekcji rąk i powierzchni, stężenie minimum 70%, zawiera wyciąg z aloesu lub d-panthenol, przyjemny zapach, 5 litrów

1 szt.

 

W ramach realizacji zamówienia dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego nastąpi transportem dostawcy bądź przesyłką kurierską na koszt dostawcy.

 Zamówiony towar   należy dostarczyć na ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń – II piętro (z wniesieniem)

Kryterium- cena

 Realizacja :

 Realizacja zamówienia :   zamówienie  realizowane w październiku,  nie jest możliwe dzielenie zamówienia na części

Forma płatności:
‒ przelew bankowy po realizacji zamówienia, termin zapłaty nie krótszy niż 14 dni

Termin i miejsce złożenia oferty:

  • termin zgłoszenia mija 06.10.2022r.
  • zgłoszenie należy wysłać na formularzu, stanowiącym załącznik do pobrania poniżej zapytania ofertowego,
  • 7termin ważności oferty  31.10.2022r.
  • W przypadku  wpływu ofert w  takiej samej cenie, wybierana jest oferta, która wcześniej  wpłynęła.
  • zgłoszenie może być złożone:
  • osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki, Sikorskiego 12, 87-850 Choceń
  • za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • pocztą tradycyjną na adres Stowarzyszenie LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń
  • każde zgłoszenie powinno być opieczętowane i podpisane własnoręcznie.

Klauzula  informacyjna

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest  Stowarzyszenie LGD  Dorzecza Zgłowiączki   z siedzibą w Choceniu, ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń. Pełna klauzula informacyjna dostępna jest na stronie internetowej www.kujawiaki.pl

Załączniki:

Rozeznanie rynku (materiały biurowe- tonery IV kw 2022)


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/zamowienia/2768-rrmbt-29-09-2022-2.html
Opis zamówienia 1 Toner do drukarki develop ineo +25- (oryginał) kolor czarny   [...]

Opis zamówienia

1

Toner do drukarki develop ineo +25- (oryginał) kolor czarny   

1 szt.

 

2

Toner do drukarki develop ineo +25- (oryginał) kolor niebieski

1 szt.

 

3

Toner do drukarki develop ineo +25- (oryginał) kolor żółty

1 szt.

 

4

Toner Kyocera ecosys m2040dn- (oryginał) -black

1 szt.

 

5

Toner do drukarki HP laserjet CP1525 (oryginał) kolor czarny

 1 szt.

 

6

Toner Kyocera m8124cidn-oryginał-cyan

1 szt.

 

 

W ramach realizacji zamówienia dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego nastąpi transportem dostawcy bądź przesyłką kurierską na koszt dostawcy.

 Zamówiony towar należy dostarczyć na ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń – II piętro (z wniesieniem)

Kryterium- cena

 Realizacja :

 Realizacja zamówienia :   zamówienie  realizowane w październiku,  nie jest możliwe dzielenie zamówienia na części

Forma płatności:
‒ przelew bankowy po realizacji zamówienia, termin zapłaty nie krótszy niż 14 dni

Termin i miejsce złożenia oferty:

  • termin zgłoszenia mija 06.10.2022r.
  • zgłoszenie należy wysłać na formularzu, stanowiącym załącznik do pobrania poniżej zapytania ofertowego,
  • termin ważności oferty  31.10.2022r.
  • W przypadku  wpływu ofert w  takiej samej cenie, wybierana jest oferta, która wcześniej  wpłynęła.
  • zgłoszenie może być złożone:
  • osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki, Sikorskiego 12,      87-850 Choceń
  • za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • pocztą tradycyjną na adres Stowarzyszenie LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń
  • każde zgłoszenie powinno być opieczętowane i podpisane własnoręcznie.

Klauzula  informacyjna

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest  Stowarzyszenie LGD  Dorzecza Zgłowiączki   z siedzibą                    w Choceniu, ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń. Pełna klauzula informacyjna dostępna jest na stronie internetowej www.kujawiaki.pl

Załączniki:

Rozeznanie rynku (materiały biurowe IV kw 2022)


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/zamowienia/2767-rrmb-29-09-2022-1.html
Opis zamówienia    Przedmiot zamówienia Ilość   1 & [...]

Opis zamówienia

 

 Przedmiot zamówienia

Ilość

 

1

 

Papier ksero biały A4 80g/m², białość: 153 wg skali białości CIE Ryza 500 arkuszy

30ryz

 

2

Gumka do pieczątki wagraf 2

1szt.

 

3

Dziennik do korespondencji- okładka tekturowa sztywna

oklejona tworzywem skóropodobnym.

Dziennik do ewidencji korespondencji

przychodzącej i wychodzące, A-4.

2 szt.

 

4

Długopis automatyczny inkjoy 300rt, kolor niebieski

10 szt.

 

5

Koperta samoklejąca C-5 biała

200 szt.

 

6

Długopis automatyczny stabilo performer+, kolor niebieski

10 szt.

 

7

Pocztowa książka nadawcza A5- samokopiująca, oprawa kartonowa kolor biały, 10 pozycji na stronie,  zgodna ze wzorem stosowanym przez Pocztę Polską, 100 kartek.

5 szt.

 


W ramach realizacji zamówienia dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego nastąpi transportem dostawcy bądź przesyłką kurierską na koszt dostawcy.

Zamówiony towar   należy dostarczyć na ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń – II piętro (z wniesieniem)

Kryterium- cena

 Realizacja :

 Realizacja zamówienia: zamówienie  realizowane w październiku,  nie jest możliwe dzielenie zamówienia na części.

Forma płatności:
‒ przelew bankowy po realizacji zamówienia, termin zapłaty nie krótszy niż 14 dni

Termin i miejsce złożenia oferty:

  • termin zgłoszenia mija 06.10.2022r.
  • zgłoszenie należy wysłać na formularzu, stanowiącym załącznik do pobrania poniżej zapytania ofertowego,
  • termin ważności oferty  31.10.2022r.
  • W przypadku  wpływu ofert w  takiej samej cenie, wybierana jest oferta, która wcześniej  wpłynęła.
  • zgłoszenie może być złożone:
  • osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki, Sikorskiego 12,           87-850 Choceń
  • za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • pocztą tradycyjną na adres: Stowarzyszenie LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń
  • każde zgłoszenie powinno być opieczętowane i podpisane własnoręcznie.

Klauzula  informacyjna

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest  Stowarzyszenie LGD  Dorzecza Zgłowiączki   z siedzibą w Choceniu, ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń. Pełna klauzula informacyjna dostępna jest na stronie internetowej www.kujawiaki.pl

Załączniki:

Rozeznanie rynku - Przerwa kawowa podczas posiedzenia Rady


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/zamowienia/2746-rozeznanie-rynku-przerwa-kawowa-podczas-posiedzenia-rady-2.html
Ilość osób na spotkaniu maksymalnie 16 Liczba planowanych spotkań 1 (sierpień 2022) Mi [...]
  • Ilość osób na spotkaniu maksymalnie 16
  • Liczba planowanych spotkań 1 (sierpień 2022)
  • Miejsce spotkania biuro Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania Dorzecza Zgłowiączki, ul. Sikorskiego 12
  • Serwis kawowy należy dostarczyć do biura w dniu spotkania na godz. 8:00

Przerwa kawowa 1 dzień:

  • Ciasto- np. biszkopt z kremem, owocami i galaretką ( 2 kawałki /osoba)
  • Herbata czarna ekspresowa (25 torebek w opakowaniu)- 1szt.
  • Herbata owocowa ekspresowa malinowa (VITAX lub równoważna o parametrach 20 szt.) - 1szt.
  • Kawa mielona (250g) - 1szt.
  • Kawa rozpuszczalna (100g) -1szt.
  • Mleko 3,2% (1l )- 1szt.
  • Cukier-1 kg
  • Sok pomarańczowy (1l)- 2 szt.
  • Sok czarna porzeczka (1l)- 2 szt.
  • Woda niegazowana (0,5l)- 16 szt.

 

Termin i miejsce złożenia oferty:

  • termin zgłoszenia mija 16.08.2022 r.
  • termin ważności oferty 31.08.2022 r.
  • w załączeniu wzór formularza ofertowego
  • zgłoszenie może być złożone:
  • listem lub osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki,  ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń
  • za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  skan podpisanej oferty cenowej
  • każde zgłoszenie powinno być podpisane własnoręcznie i jeśli to możliwe powinno być opieczętowane.

Załączniki:

Rozeznanie rynku- materiały higieniczno- sanitarne III kw 2022


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/zamowienia/2736-rozeznanie-rynku-materialy-higieniczno-sanitarne-iii-kw-2022.html
Opis zamówienia 1   Papier toaletowy  trzywarstwowy, biały – (8rolek&nb [...]

Opis zamówienia

1

 

Papier toaletowy  trzywarstwowy, biały – (8rolek  w opakowaniu)

8 opakowań

2

Ręcznik papierowy biały    (1 sztuka w opakowaniu),co najmniej 100 metrów długości, wytrzymały

8 opakowań

3

Kostka toaletowa dwukolorowa, barwiąca wodę 2x50g

2 szt.

4

Żel do WC - 1250 ml

3 szt.

5

Płyn do mycia szyb antypara 500 ml

2 szt.

6

Worki na śmieci z taśmą  35l. (min.15 sztuk w rolce)

20 szt.

7

Worki na śmieci z taśmą 60l. (min.10szt. w rolce)

3 szt.

8

Worki na śmieci z taśmą 120l (min.10szt. w rolce)

3 szt.

9

Mydło w płynie z dozownikiem 250-300ml, kremowe, pielęgnujące.

2 szt.

10

Płyn do mycia paneli 750 ml, z olejkiem pielęgnującym, doskonale myje i czyści

2 szt.

11

Gąbka do mycia naczyń, Wymiary zmywaka: 5,5 x 8,5 x 3 cm

W zestawie 10 sztuk

1 opakowanie

12

Wkład do automatycznego odświeżacza typu Airwick 250-260ml (zapachy do uzgodnienia)

3 szt.

W ramach realizacji zamówienia dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego nastąpi transportem dostawcy bądź przesyłką kurierską na koszt dostawcy.

 Zamówiony towar   należy dostarczyć na ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń – II piętro (z wniesieniem)

Kryterium- cena

 Realizacja :

 Realizacja zamówienia :   zamówienie  realizowane w lipcu,  nie jest możliwe dzielenie zamówienia na części

Forma płatności:
‒ przelew bankowy po realizacji zamówienia, termin zapłaty nie krótszy niż 14 dni

Termin i miejsce złożenia oferty:

  • termin zgłoszenia mija 05.07.2022r.
  • zgłoszenie należy wysłać na formularzu, stanowiącym załącznik do pobrania poniżej zapytania ofertowego,
  • 7termin ważności oferty  31.07.2022r.
  • W przypadku  wpływu ofert w  takiej samej cenie, wybierana jest oferta, która wcześniej  wpłynęła.
  • zgłoszenie może być złożone:
  • osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki, Sikorskiego 12, 87-850 Choceń
  • za pomocą poczty e-mail: zamowienia.zgTen adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • pocztą tradycyjną na adres Stowarzyszenie LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń
  • każde zgłoszenie powinno być opieczętowane i podpisane własnoręcznie.

Klauzula  informacyjna

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest  Stowarzyszenie LGD  Dorzecza Zgłowiączki   z siedzibą w Choceniu, ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń. Pełna klauzula informacyjna dostępna jest na stronie internetowej www.kujawiaki.pl

Załączniki:
Kontakt
Stowarzyszenie Lokalna Grupa
Działania Dorzecza Zgłowiączki
ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń

Biuro:
Sikorskiego 12, 87-850 Choceń
(wejście od ul. Jarzębinowej)

tel. 54 28 46 669
728 462 482
728 462 481
507 799 998
507 800 028
e-mail: zglowiaczka@wp.pl
Mapa
Godziny pracy
Poniedziałek 7:30 - 15:30
Wtorek 7:30 - 17:00
Środa 7:30 - 15:30
Czwartek 7:30 - 15:30
Piątek 7:30 - 14:00
Statystyki

On-line 0 gości

Dzisiaj 10

Wczoraj 61

W tym tygodniu 119

W tym miesiącu 368

Odwiedzin ogółem 154184

Fundusze Europejskie
Fundusze Europejskie
województwo kujawsko-pomorskie
unia europejska