POLECANE

plakat lgd 1 bc963

plakat 2 91337
plakat1

 

 

Działania Lokalnej Grupy Rybackiej
Stowarzyszenie LGD Dorzecza Zgłowiączki

 

 

 

 


Inwestycje zrealizowane
w ramach PO RYBY

 


Inwestycje zrealizowane
w ramach LEADER

 

 TABLICA
INFORMACYJNA


Film promujący
Stowarzyszenie LGD

 

 

Rozeznanie rynku - Catering podczas spotkań informacyjnych/ szkoleń/ posiedzeń Rady

/zamowienia/archiwalne/1902-rrcpsi-07-2018.html
Przedmiot zamówienia: Catering podczas spotkań informacyjnych/ szkoleń/ posiedzeń Rady Liczb [...] Przedmiot zamówienia: Catering podczas spotkań informacyjnych/ szkoleń/ posiedzeń Rady
  • Liczba planowanych spotkań w roku 2018 (lipiec- sierpień- wrzesień) minimalnie 7 – maksymalnie 9 - ilość       osób   na jednym spotkaniu minimalnie 12osób , maksymalnie 16 osób
  • Liczba       planowanego spotkania w roku 2018 ( lipiec- sierpień-wrzesień) – minimalnie 1 spotkanie , maksymalnie 2 spotkania- ilość osób na jednym spotkaniu minimalnie 4 osoby maksymalnie 8
  • Miejsce spotkania biuro Stowarzyszenia Lokalnej Grupy Działania Dorzecza Zgłowiączki, ul. Włocławska 16
  • Danie obiadowe należy dostarczyć   do biura w dniu spotkania. Szkolenia/posiedzeń Rady   na godzinę 12
  • Serwis kawowy należy dostarczyć do biura w dniu spotkania/ szkolenia/ posiedzenia Rady na godzinę 8.00
  • Danie obiadowe podane na półmiskach
  • Zapewnienie naczyń, sztućców do dania obiadowego
  • Danie obiadowe:
  • Zupa pomidorowa z makaronem
  • II danie: kotlet schabowy drobiowy z ziemniakami lub karczek z kluskami śląskimi
  • Zestaw surówek: np. biała kapusta, kiszona kapusta , buraczki
  • Sok pomarańczowy 100%-
  • Woda 0,5l. woda gazowana/niegazowana
 

Czytaj więcej...

ROZEZNANIE RYNKU Catering podczas spotkań informacyjnych/ szkoleń/ posiedzeń Rady

/zamowienia/archiwalne/1896-oferta-cat-roz-rynku-2018.html
Przedmiot zamówienia: Catering podczas spotkań informacyjnych/ szkoleń/ posiedzeń Rady Liczb [...] Przedmiot zamówienia: Catering podczas spotkań informacyjnych/ szkoleń/ posiedzeń Rady
  • Liczba planowanych spotkań w roku 2018 (lipiec- sierpień- wrzesień) minimalnie 7 – maksymalnie 9 - ilość       osób   na jednym spotkaniu minimalnie 12osób , maksymalnie 16 osób
  • Liczba       planowanego spotkania w roku 2018 ( lipiec- sierpień-wrzesień) – minimalnie 1 spotkanie , maksymalnie 2 spotkania- ilość osób na jednym spotkaniu minimalnie 4 osoby maksymalnie 8
  • Miejsce spotkania biuro Stowarzyszenia Lokalnej Grupy Działania Dorzecza Zgłowiączki, ul. Włocławska 16
  • Danie obiadowe należy dostarczyć   do biura w dniu spotkania. Szkolenia/posiedzeń Rady   na godzinę 12
  • Serwis kawowy należy dostarczyć do biura w dniu spotkania/ szkolenia/ posiedzenia Rady na godzinę 8.00
  • Danie obiadowe podane na półmiskach
  • Zapewnienie naczyń, sztućców do dania obiadowego
  • Danie obiadowe:
  • Zupa pomidorowa z makaronem
  • II danie: kotlet schabowy drobiowy z ziemniakami lub karczek z kluskami śląskimi
  • Zestaw surówek: np. biała kapusta, kiszona kapusta , buraczki
  • Sok pomarańczowy 100%-
  • Woda 0,5l. woda gazowana/niegazowana
 

Czytaj więcej...

ROZEZNANIE RYNKU Catering podczas spotkań informacyjnych/ szkoleń/ posiedzeń Rady

/zamowienia/archiwalne/1887-cat-18-06-2018-1.html
Przedmiot zamówienia: Catering podczas spotkań informacyjnych/ szkoleń/ posiedzeń Rady Liczb [...] Przedmiot zamówienia: Catering podczas spotkań informacyjnych/ szkoleń/ posiedzeń Rady
  • Liczba planowanych spotkań w roku 2018 (lipiec- sierpień- wrzesień) minimalnie 7 – maksymalnie 9 - ilość       osób   na jednym spotkaniu minimalnie 12osób , maksymalnie 16 osób
  • Liczba       planowanego spotkania w roku 2018 ( lipiec- sierpień-wrzesień) – minimalnie 1 spotkanie , maksymalnie 2 spotkania- ilość osób na jednym spotkaniu minimalnie 4 osoby maksymalnie 8
  • Miejsce spotkania biuro Stowarzyszenia Lokalnej Grupy Działania Dorzecza Zgłowiączki, ul. Włocławska 16
  • Danie obiadowe należy dostarczyć   do biura w dniu spotkania. Szkolenia/posiedzeń Rady   na godzinę 12
  • Serwis kawowy należy dostarczyć do biura w dniu spotkania/ szkolenia/ posiedzenia Rady na godzinę 8.00
  • Danie obiadowe podane na półmiskach
  • Zapewnienie naczyń, sztućców do dania obiadowego
  • Danie obiadowe:
  • Zupa pomidorowa z makaronem
  • II danie: kotlet schabowy drobiowy z ziemniakami lub karczek z kluskami śląskimi
  • Zestaw surówek: np. biała kapusta, kiszona kapusta , buraczki
  • Sok pomarańczowy 100%-
  • Woda 0,5l. woda gazowana/niegazowana
 

Czytaj więcej...

Rozeznanie rynku - Terminarz

/zamowienia/archiwalne/1886-rozeznanie-rynku-terminarz.html
Opis przedmiotu zamówienia: Terminarz na 2019 rok- 200 sztuk.Specyfikacja: Format B5- ok. 24,5cm [...] Opis przedmiotu zamówienia: Terminarz na 2019 rok- 200 sztuk.

Specyfikacja:
  • Format B5- ok. 24,5cm x 17cm,
  • układ: dzień na stronie (sobota i niedziela na jednej stronie),
  • terminarze miesięczne przed każdym miesiącem,
  • przed każdym miesiącem strona ze zdjęciem w kolorze-12stron,
  • podział godzinowy dnia,
  • na początku terminarza 6 stron na dodatkowe informacje o Stowarzyszeniu w kolorze,
  • dodatkowe miejsce na zapiski na każdej stronie oraz 10 stron na końcu terminarza,
  • na każdej rozkładówce skrócony kalendarz roku,
  • blok kalendarza szyty i dodatkowo klejony,
  • drukowany na białym papierze,
  • plan roczny na 2018 i kalendarz skrócony na kolejny rok,
  • przekładka tasiemkowa,
  • oprawa- skóropodobna, zmiękczana gąbką, obszywana, z logo Stowarzyszenia.
  • wykonanie terminarzy w roku 2018,
  • imieniny, święta,
  • wschody i zachody słońca, fazy księżyca, numeracja tygodni roku.

Czytaj więcej...

Rozeznanie rynku (materiały biurowe)

/zamowienia/archiwalne/1883-roz-mat-biur-06-2018.html
Opis zamówienia Segregatory A4 50mm z mechanizmem dźwigowym , wykonany z kartonu pokrytego polipr [...] Opis zamówienia
  1. Segregatory A4 50mm z mechanizmem dźwigowym , wykonany z kartonu pokrytego polipropylenem , kolor różowy       (Donau) – 2szt.
  2. SegregatorA4 75mm z mechanizmem dźwigowym , wykonany z kartonu pokrytego polipropylenem , kolor biały z taśmą (VauPe) – 5 szt.
  3. SegregatorA4 75mm z mechanizmem dźwigowym , wykonany z kartonu pokrytego polipropylenem , kolor pastelowy róż z taśmą (VauPe)– 5 szt.
  4. Skoroszyt A4 plastikowy z zawieszką z dziurkami , miękki ,wykonany z foli PCV , tylna okładka kolorowa, przednia przezroczysta (20 szt. siwe , 20 sztuk –zielone , 20 szt. czerwone, 20szt. niebieskie)-80szt.
  5. Koperta biała B4       - 30 szt.
  6. Pióro kulkowe automatyczne z linii Jestrean niebieskie –5szt.
  7. Pióro kulkowe automatyczne z linii Jestrean czerwone- 5szt.
  8. Koszulka krystaliczna A4 (ilość w opakowaniu 100szt)- 3szt.
  9. Papier ksero biały A4 80g/m², białość : 153 wg skali białości CIE Ryza 500 arkuszy- 20 ryz
  10. Toner       Kyocera FS-1035 MFP Oryginał- 1szt.
  11. Toner Kyocera FS-1028MFP Oryginał -2szt.
  12. Tonery do drukarki   laser       hp LaserJet CP1525n (oryginał) – 1 zestaw (skład zestawu1 szt. niebieski, 1 żółty, 1 różowy i 1 czarny )
  13. Toner do drukarki develop ineo +25- (oryginał) 1-sztuka czarny,
  14. Przekładka 1/3 A4 z czterema dziurkami kolorowa - DONAU( 100szt w opakowaniu) -1szt..
  15. Zakreślacz – 6sztuk ( 2 szt. zielone, 2szt, zółte, 2 szt. różowe)
  16. Nożyczki 18cm- 2szt.
  17. Taśma biurowa klejąca przezroczysta (48x50)       - 2 sztuki
  18. Taśma biurowa klejąca przezroczysta (24x 30)       - 1opakowanie zawierające 5 sztuk
  19. Pieczątka typu Wagraf 2 sztuka (dane na pieczątce imię i nazwisko , oraz stanowisko pracy)
  20. Dziennik korespondencyjny A4, oprawa twarda – 1 szt.

Czytaj więcej...

Rozeznanie rynku- Wyjazd studyjny dla Lokalnych Liderów

/zamowienia/archiwalne/1880-rozezn11anie-rynku-wyjazd-studyjny-dla-lokalnych-liderow.html
Opis przedmiotu zamówienia: Miejsce  i data wyjazdu studyjnego: Wyjazd studyjny dla Loka [...] Opis przedmiotu zamówienia:
  • Miejsce  i data wyjazdu studyjnego:
Wyjazd studyjny dla Lokalnych Liderów do Brodnicy. Wyjazd dwudniowy: preferowany termin 27-28 wrzesień 2018 roku, ewentualnie 24-25 wrzesień 2018r.
  • Ilość osób: 37

    Szczegółowy opis przedmiotu:

Czytaj więcej...

Rozeznanie rynku Tablica

/zamowienia/archiwalne/1848-rozeznanie-rynku-tablica.html
Opis przedmiotu zamówienia: Tablica unijna- 2 sztuki różne Format A3 (297x 420mm) – tzw. plakat [...] Opis przedmiotu zamówienia: Tablica unijna- 2 sztuki różne Format A3 (297x 420mm) – tzw. plakat
Pcv 5mm
Zabezpieczona   laminatem UV
Jedna tablica będzie dotyczyła programu EFS
Druga tablica programu EFRR

W ramach realizacji zamówienia dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego nastąpi transportem dostawcy bądź przesyłką kurierską na koszt dostawcy.

Czytaj więcej...

Rozeznanie rynku plakaty

/zamowienia/archiwalne/1841-rozeznanie-rynku-plakaty22.html
Opis przedmiotu zamówienia:1.Projekt dwóch plakatów.2.Wydruk plakatów:Ilość: wydruk każdego p [...] Opis przedmiotu zamówienia:
1.Projekt dwóch plakatów.
2.Wydruk plakatów:
Ilość: wydruk każdego po 2 sztuki
Format: A3 (297x420mm)
Papier: kreda 250g+ folia błysk jednostronnie
Kolor: pełen kolor
 

Czytaj więcej...

Kontakt
Stowarzyszenie Lokalna Grupa
Działania Dorzecza Zgłowiączki
ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń

Biuro:
ul. Włocławska16, 87-850 Choceń

tel. 54 28 46 669
728 462 482
728 462 481
507 799 998
507 800 028
e-mail: zglowiaczka@wp.pl
Mapa
Godziny pracy
Poniedziałek 7:30 - 15:30
Wtorek 7:30 - 15:30
Środa 7:30 - 17:00
Czwartek 7:30 - 15:30
Piątek 7:30 - 14:00
Statystyki

On-line 71 gości

Dzisiaj 27

Wczoraj 39

W tym tygodniu 266

W tym miesiącu 892

Odwiedzin ogółem 45674

Fundusze Europejskie
województwo kujawsko-pomorskie
unia europejska