POLECANE

plakat lgd 1 bc963

plakat 2 91337
plakat1

 

 

Działania Lokalnej Grupy Rybackiej
Stowarzyszenie LGD Dorzecza Zgłowiączki

 

 

 

 


Inwestycje zrealizowane
w ramach PO RYBY

 


Inwestycje zrealizowane
w ramach LEADER

 

 TABLICA
INFORMACYJNA


Film promujący
Stowarzyszenie LGD

 

 

Rozeznanie rynku materiały biurowe

/zamowienia/archiwalne/1984-rrmb-10-2018-11.html
Opis zamówienia Koszulka na katalogi groszkowa A4- poszerzany harmonijny brzeg- otwierana od góry [...] Opis zamówienia
  1. Koszulka na katalogi groszkowa A4- poszerzany harmonijny brzeg- otwierana od góry bez klapki, wykonane z mocnej foli polipropylenowej o grubości 170mic (10 sztuk w opakowaniu)- 4 opakowania
  2. Pióro kulkowe       automatyczne z linii uni Jestrean SX-101 niebieskie –10szt.
  3. Cienkopis kulkowy PENTEL EnerGEl BLN 75 niebieski - 5szt.
  4. Cienkopis kulkowy       PENTEL EnerGEl BLN 75 czarny - 5szt.
  5. Cienkopis kulkowy       PENTEL EnerGEl BLN 75 czerwony- 5szt.
  6. Długopis       0,80 mm Niebieski Pentel LineStyle BK708-10szt.
  7. Numerator automatyczny EAGLE TY 102-6- 6 – cyfrowy , w stalowej oprawie z ergonomicznym uchwytem, , wysokość czcionki 4mm, w każdym komplecie 3 wymienne wkłady tuszujące i dodatkowy pojemnik z tuszem, opcja powtarzania co 1,2,3,4,6,12 razy- 1szt.
  8. Pieczątka typu Wagraf 2 (dane na pieczątce imię i nazwisko , oraz stanowisko pracy)- 1 szt.
  9. Organizer do szuflady: przezroczysty , błyszczący wygląd z teksturą na dnie , cztery przegródki do uporządkowania małych przedmiotów, wymiary 245x33x166mm- 3szt.
  10. Karton archiwizacyjny z przykrywką, ułatwia archiwizację dokumentów, możliwość opisania zawartości kartonu, wykonany z podwójnej tektury falistej ,Standard 335x 292 x 404,otwory w ścianach bocznych -10szt.
  11. Papier ksero biały A4 80g/m², białość : 153 wg skali białości CIE Ryza 500 arkuszy- 5 ryz.
W ramach realizacji zamówienia dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego nastąpi transportem dostawcy bądź przesyłką kurierską na koszt dostawcy.

Czytaj więcej...

Rozeznanie rynku- Terminarz

/zamowienia/archiwalne/1983-rozeznanie-rynku-terminarz-181818.html
Opis przedmiotu zamówienia:Terminarz na 2019 rok- 200 sztuk. Opis przedmiotu zamówienia:
Terminarz na 2019 rok- 200 sztuk.

Czytaj więcej...

Rozeznanie rynku - Catering podczas posiedzenia Rady

/zamowienia/archiwalne/1977-rozeznanie-rynku-c111atering-podczas-posiedzenia-rady.html
ROZEZNANIE RYNKUPrzedmiot zamówienia: Catering podczas posiedzenia Rady ROZEZNANIE RYNKU

Przedmiot zamówienia:

Catering podczas posiedzenia Rady

Czytaj więcej...

Rozeznanie rynku - Catering podczas szkoleń/ spotkań informacyjnych

/zamowienia/archiwalne/1976-rrcpsi-26-10-2018.html
ROZEZNANIE RYNKUPrzedmiot zamówienia: Catering podczas szkoleń/ spotkań informacyjnych Iloś [...] ROZEZNANIE RYNKU

Przedmiot zamówienia:

Catering podczas szkoleń/ spotkań informacyjnych

  • Ilość osób na jednym spotkaniu   minimalnie 15, maksymalnie 20- liczba uczestników może ulec zmianie
  • Zapewnienie sali na 7 godzin w cenie cateringu
  • Liczba spotkań – 3 (Listopad – Grudzień)
  • Miejsce spotkania (obszar LGD Dorzecza Zgłowiączki)

Czytaj więcej...

Rozeznanie rynku - Catering podczas posiedzenia Rady

/zamowienia/archiwalne/1972-rozeznanie-rynku-cater121212ing-podczas-posiedzenia-rady.html
Przedmiot zamówienia: Catering podczas posiedzenia Rady Liczba planowanych spotkań 1 – ( lis [...] Przedmiot zamówienia: Catering podczas posiedzenia Rady
  • Liczba planowanych spotkań 1 – ( listopad/Grudzień) - ilość osób       na jednym spotkaniu minimalnie 10 osób , maksymalnie 16 osób – liczba uczestników może ulec zmianie
  • Miejsce spotkania biuro Stowarzyszenia Lokalnej Grupy Działania Dorzecza Zgłowiączki, ul. Włocławska 16
  • Danie obiadowe należy dostarczyć   do biura w dniu posiedzenia Rady       na godzinę 12
  • Serwis kawowy należy dostarczyć do biura w dniu spotkania/ szkolenia/ posiedzenia Rady na godzinę 8.00
  • Danie obiadowe podane na półmiskach
  • Zapewnienie naczyń, sztućców do dania obiadowego
  • Danie obiadowe:
  • Żurek
  • II danie: kotlet schabowy drobiowy z ziemniakami
  • Zestaw surówek: np. biała kapusta, kiszona kapusta , buraczki
  • Sok pomarańczowy 100%-
  • Woda 0,5l. woda gazowana/niegazowana

Czytaj więcej...

Rozeznanie rynku - Catering podczas szkoleń/ spotkań informacyjnych

/zamowienia/archiwalne/1970-rozeznanie-r6456456ynku-catering-podczas-szkolen-spotkan-informacyjnych.html
Przedmiot zamówienia: Catering podczas szkoleń/ spotkań informacyjnych Ilość osób na jedny [...] Przedmiot zamówienia: Catering podczas szkoleń/ spotkań informacyjnych
  • Ilość osób na jednym spotkaniu   minimalnie 15, maksymalnie 20- liczba uczestników może ulec zmianie
  • Zapewnienie sali na 7 godzin w cenie cateringu
  • Liczba spotkań – 3 (Listopad – Grudzień)
  • Miejsce spotkania (obszar LGD Dorzecza Zgłowiączki)
 

Czytaj więcej...

Rozeznanie rynku- materiały biurowe

/zamowienia/archiwalne/1948-rozeznanie-ryn2222ku-materialy-biurowe.html
Przedmiot zamówienia: Segregatory A 75mm z mechanizmem dźwigowym , wykonany z kartonu pokrytego [...] Przedmiot zamówienia:
  1. Segregatory A 75mm z mechanizmem dźwigowym , wykonany z kartonu pokrytego polipropylenem , kolor różowy (Donau) – 5szt.
  2. SegregatorA4 75mm z mechanizmem dźwigowym , wykonany z kartonu pokrytego polipropylenem , kolor jasnozielony pokryty folią polipropylenową (połysk) z taśmą (VauPe) – 5 szt.
  3. SegregatorA4 75mm z mechanizmem dźwigowym , wykonany z kartonu pokrytego polipropylenem , kolor żółty pokryty folią polipropylenową (połysk) z taśmą (VauPe)– 10 szt.
  4. Skoroszyt miękki A4 plastikowy z zawieszką z dziurkami ,wykonany z foli PCV , tylna okładka kolorowa, przednia przezroczysta (20 szt. siwe , 20 sztuk –zielone , 20 szt. czerwone, 20szt. niebieskie)-80szt.
  5. Koperta biała B4 samoklejąca- 30 szt.
  6. Koperta biała  B4 rozszerzana   samoklejąca- 30 szt.
  7. Koperta biała DL samoklejąca – 100szt.
  8. Koperta biała C5 samoklejąca – 50 szt.
  9. Koszulka na katalogi groszkowa A4- poszerzany harmonijny brzeg- otwierana   od góry bez klapki, wykonane z mocnej foli polipropylenowej o grubości 170mic (10 sztuk w opakowaniu)- 2 opakowania
  10. Koszulka na katalogi groszkowa A4-poszerzany harmonijny brzeg otwierana od góry z klapką, wykonane z mocnej foli polipropylenowej o grubości 170mic (10 sztuk w opakowaniu)- 2 opakowania
  11. Pióro kulkowe automatyczne z linii uni Jestrean SX-101 niebieskie –5szt.
  12. Cienkopis kulkowy PENTEL EnerGEl BLN 75 niebieski - 5szt.
  13. Długopis 0,80 mm Niebieski Pentel LineStyle BK708-10szt.
  14. Cienkopis kulkowy Pentel ENerGel LL 417 Czerwony – 5szt.
  15. Koszulka krystaliczna A4 (ilość w opakowaniu 100szt)- 3szt.
  16. Papier ksero biały A4 80g/m², białość : 153 wg skali białości CIE Ryza 500 arkuszy- 30 ryz
  17. Toner Kyocera FS-1035 MFP Oryginał- 2szt.
  18. Toner Kyocera FS-1028MFP Oryginał -2szt.
  19. Toner do drukarki develop ineo +25- (oryginał) kolor żółty -1szt.
  20. Toner do drukarki develop ineo +25- (oryginał) kolor różowy -1szt.
  21. Ołówek o twardości HB o uniwersalnym zastosowaniu- 10 sztuk
  22. Kalendarz biurkowy stojący na 2019 rok : kalendarz biurkowy typu stojaczek o profilu trójkątnym układ: 1 tydzień na stronie, Objętość: 28 kart , druk: dwustronny Format kalendarza: 138mm x 240mm.,Wymiar kalendarium – 138mm x 205mm- 5 szt
  23. Kalendarz ścienny na  2019 rok  trójdzielny, oprawa broszurowa, format 292x210 mm, układ trzymiesięczny- 2szt.
W ramach realizacji zamówienia dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego nastąpi transportem dostawcy bądź przesyłką kurierską na koszt dostawcy.
Zamówiony towar   należy dostarczyć na ul. Włocławską 16, 87-850 Choceń – II piętro

Kryterium- cena

Realizacja zamówienia :  zamówienie zrealizowane w terminie 01.10.2018-12.10.2018r. nie jest możliwe dzielenie zamówienia na części

Forma płatności:
‒ przelew bankowy po realizacji zamówienia, termin zapłaty nie krótszy niż 14 dni

Termin i miejsce złożenia oferty:
  • termin zgłoszenia mija 14.09.2018r
  • zgłoszenie należy wysłać na formularzu,
  • w  załączeniu  oferta do pobrania
  • termin ważności oferty 31.12.2018
  • W przypadku wpływu ofert w takiej samej cenie, wybierana jest oferta, która wcześniej wpłynęła.
  • zgłoszenie może być złożone:
  • osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń
  • za pomocą poczty e-mail:  zamowienia.Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • pocztą tradycyjną na adres Stowarzyszenie LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń
  • każde zgłoszenie powinno być opieczętowane i podpisane własnoręcznie.
Klauzula informacyjna
1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest (LGD) z siedzibą w Choceniu, ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń
2. Pani/Pana danych osobowe przetwarzane będą w celu udokumentowania   wyboru oferty
3.Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania,
4.Podanie danych osobowych jest dobrowolne.

Rozeznanie runku materiały biurowe szkoleniowe- tonery

/zamowienia/archiwalne/1944-rozeznanie-runku-materialy-biurowe-szkoleniowe-tonery.html
Przedmiot zamówienia:1.Toner Kyocera FS-1028 MFP Oryginał- 2sztukiKryterium – cenaForma płatno [...] Przedmiot zamówienia:
1.Toner Kyocera FS-1028 MFP Oryginał- 2sztuki

Kryterium – cena

Forma płatności:
‒ przelew bankowy po realizacji zamówienia, termin zapłaty nie krótszy niż 14 dni

Termin i miejsce złożenia oferty:
termin zgłoszenia mija 10.09.2018roku
zgłoszenie należy wysłać na formularzu,
w załączeniu oferta
W przypadku wpływu ofert w takiej samej cenie, wybierana jest oferta, która wcześniej wpłynęła
zgłoszenie może być złożone:
osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń
za pomocą poczty e-mail: zamowienia.Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
-
pocztą tradycyjną na adres Stowarzyszenie LGD Dorzecza Zgłowiączki,  ul. Włocławska 16, 87-850 Choceńkażde zgłoszenie powinno być opieczętowane i podpisane własnoręcznie.
  • Klauzula informacyjna
  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest (LGD) z siedzibą w Choceniu,  ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń,
  2. Pani/Pana danych osobowe przetwarzane będą w celu udokumentowania   wyboru ofert
  3. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania,
  4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne.
Kontakt
Stowarzyszenie Lokalna Grupa
Działania Dorzecza Zgłowiączki
ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń

Biuro:
ul. Włocławska16, 87-850 Choceń

tel. 54 28 46 669
728 462 482
728 462 481
507 799 998
507 800 028
e-mail: zglowiaczka@wp.pl
Mapa
Godziny pracy
Poniedziałek 7:30 - 15:30
Wtorek 7:30 - 15:30
Środa 7:30 - 17:00
Czwartek 7:30 - 15:30
Piątek 7:30 - 14:00
Statystyki

On-line 34 gości

Dzisiaj 19

Wczoraj 36

W tym tygodniu 19

W tym miesiącu 523

Odwiedzin ogółem 53160

Fundusze Europejskie
województwo kujawsko-pomorskie
unia europejska