ZAPYTANIE OFERTOWE NA MATERIAŁY BIUROWE LSR

http://www.kujawiaki.pl/2-brak-kategorii/1214-biurowe-materialy-lsr.html
Lp.   PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ILOŚĆ   1 Segregator [...]

Lp.

 

PRZEDMIOT

ZAMÓWIENIA

ILOŚĆ

 

1

Segregator A4 z mechanizmem 50mm kolor:  jasnozielony (Donau )

 

4 sztuki

2

Segregator A4 z mechanizmem 50mm kolor:  brązowy (Donau )

 

4 sztuki

3

Segregator A4 z mechanizmem 75 mm- kolor: turkusowy (Donau )

 

4 sztuki

4

Segregator A4 z mechanizmem 50 mm kolor: czarny  (Donau )

 

4  sztuki

5

Segregator A4 z mechanizmem 75 mm- kolor: pomarańczowy (Donau )

 

4 sztuki

6

Skoroszyt  plastikowy twardy z zawieszką z dziurkami  (kolory: szary 40 szt; czerwony 20 szt.; żółty 40 szt.)

100 sztuk

7

Papier ksero biały A4 80g (POL speed )

(ryza 500 kartek)

25 szt.

8

Koperty B4 rozszerzana  

30 sztuk

9

Koperty B4

30 sztuk

10

Koperta DL

30 sztuk

11

Długopis Pentel BK 77 – 5 sztuk niebieskie, 5 szt. czarne

10 sztuk

12

Długopis Rystor VP-6000 kolor niebieskie

10 sztuk

13

Kalendarz biurkowy(2015 rok) na biurko

5 sztuk

14

  Tonery Kyocera FS-1035MFP - oryginał

 

1 sztuka

15

Toner Develop Ineo+25 – kolor czarny oryginał

1 sztuka

16

Koszulki na CD pojedyncze  (bartex )- w opakowaniu 5 szt.

 

6 opakowań

17

Płyty DVD

15 sztuk

18

Płyty CD

15 sztuk

19

Tusz zielony do stempli

2 sztuki

20

Lista obecności bloczek

1 sztuka

21

Zszywki do takera typ ARROWJT-21 lub ESO#530

2 opakowania

22

Brystol biały A-0

10 sztuk

23

Szpagat  50mb

50mb

24

Taśma klejąca dwustronna 50mm*25

2 sztuki

Kryteria oceny i wyboru ofert:
‒ cena – 100%  ceny całości oferty
Forma płatności:
‒ przelew bankowy po realizacji zamówienia
Termin i miejsce złożenia oferty:
•termin zgłoszenia mija 14.11.2014 r.
•zgłoszenie należy wysłać na formularzu, stanowiącym załącznik do pobrania poniżej zapytania ofertowego,
•zgłoszenie może być złożone:
  - osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń
-   za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
-   faxem: (54) 284 66 69
•każde zgłoszenie powinno być opieczętowane i  podpisane własnoręcznie.
•    termin ważności oferty  31.12.2014
•    PROSIMY  SKŁADAĆ OFERTY  ZGODNE Z ZAPYTANIEM,  JEŚLI TOWAR   NIE BĘDZIE  ZGODNY  Z OFERTĄ  -PRZEWIDUJEMY ZWROT TOWARU
Warunki wyboru wykonawcy usługi:
•na podstawie zgłoszeń zamawiający wybierze 1 najtańszą ofertę,
•Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od postępowania bez wyłonienia oferenta i bez podania przyczyn.

W przypadku, gdy wystąpi kilka ofert o tej samej najkorzystniejszej cenie, o wyborze oferenta decyduje data wpływu oferty do biura.

 
Ofertowa cenowa do pobrania tutaj.