ZAPYTANIE OFERTOWE - Materiały sanitarno-higieniczne

http://www.kujawiaki.pl/zamowienia/archiwalne/1474-zapytanie-ofertowe-materialy-sanitarno-higieniczne.html
Opis przedmiotu zamówienia: Lp. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ILOŚĆ [...]

Opis przedmiotu zamówienia:

Lp.

PRZEDMIOT

ZAMÓWIENIA

ILOŚĆ

1

Mydło w płynie z dozownikiem (kremowe, zawierające substancje czyszczące i odżywcze) o pojemności  min.250 ml 

Mydło typu: Dove, Palmolive

4  sztuki
2 Papier toaletowy biały, trzywarstwowy                 (w opakowaniu 8 rolek) 8 opakowań
3 Ręczniki papierowe białe  ( w opakowaniu 2 sztuki, listki na rolce nie mniej niż 50 szt.) 10 opakowań
4 Worki na śmieci 35 l z taśmą  3 sztuki
5 Płyn do mycia naczyń cytrynowy                        o pojemności 5 kg 1sztuka
6 Płyn do mycia WC, umywalek, zlewów  czyszcząco-dezynfekująco-wybielający - 5L 1 sztuka
7

Płyn do mycia szyb na bazie alkoholu z rozpylaczem  (500 ml)

2 sztuki
8 Środek do czyszczenia mebli w aerozolu (250ml) 1 sztuka
9 Ściereczki tradycyjne miękkie                                  (w opakowaniu 3 sztuki) 1 opakowanie
10 Odświeżacz powietrza w aerozolu  300ml zapach cytrusowy 1 sztuka
11 Gąbki (5 sztuk w opakowaniu) 2  opakowania
12 Ściereczki małe z mikrofibry 1opakowanie
13 Zawieszka żelowa do WC pojemność 55 ml – koszyk + zapas   (skoncentrowany płynny środek czyszczący zapobiegający osadzaniu się kamienia,  zapewniający świeżość, połysk                   i długie utrzymanie się zapachu) 2  opakowania
14 Płyn uniwersalny  usuwający kurz i brud pozostawiający na długo świeży zapach              ( kwiatowy / cytrusowy) 5 L 1 opakowanie
15 Rękawice lateksowe kolor żółty  (flokowana wyściółka z bawełny) rozmiar L 2  opakowania

 

Kryteria oceny i wyboru ofert:

‒ cena – 100%  ceny całości oferty

Forma płatności:

‒ przelew bankowy po realizacji zamówienia

Termin i miejsce złożenia oferty:

•termin zgłoszenia mija 31.08.2016 r.

•zgłoszenie należy wysłać na formularzu, stanowiącym załącznik do pobrania poniżej zapytania ofertowego,

•zgłoszenie może być złożone: 

  - osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń

-   za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

•każde zgłoszenie powinno być opieczętowane i  podpisane własnoręcznie.

•    termin ważności oferty  - do 31.12.2016 r.

Warunki wyboru wykonawcy usługi:

•na podstawie zgłoszeń zamawiający wybierze 1 najtańszą ofertę,

•Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od postępowania bez wyłonienia oferenta i bez podania przyczyny.

W przypadku, gdy wystąpi kilka ofert o tej samej najkorzystniejszej cenie, o wyborze oferenta decyduje data wpływu oferty do biura.

 Ofertowa cenowa do pobrania