Zapytanie ofertowe (materiały biurowe szkoleniowe)

http://www.kujawiaki.pl/zamowienia/archiwalne/1540-zapytanie-ofertowe-materialy-biurowe-szkoleniowe.html
Opis zamówienia: Lp. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ILOŚĆ     1   [...] Opis zamówienia:
Lp. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ILOŚĆ  
 
1

 

Notes/ brulion
- format A4
-100 kartek klejony po krótkim boku
- okładka miękka
- ilość kartek 100
168szt.

 
2 Długopis niebieski 168szt.  
3 Toner  Kyocera FS-1035 MFP Oryginał 1szt.  
4 Papier  ksero z recyklingu : A4 , 80g, Biel 70% wg normy CIE , Kolor lekko szary Ryza 500 arkuszy 10 ryz  

Kryteria oceny i wyboru ofert:
‒ cena – 100%  ceny całości oferty

Forma płatności:
‒ przelew bankowy po realizacji zamówienia, termin zapłaty nie krótszy niż 30 dni

Termin i miejsce złożenia oferty:

  • termin zgłoszenia mija23.01.017 roku
  • zgłoszenie należy wysłać na formularzu, stanowiącym załącznik do pobrania poniżej zapytania ofertowego,
  • termin ważności oferty  31.12.2017r.
  • zgłoszenie może być złożone:
osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń
 za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
pocztą tradycyjną na adres  Stowarzyszenie LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń
każde zgłoszenie powinno być opieczętowane i  podpisane własnoręcznie.

Warunki wyboru wykonawcy usługi:
  • na podstawie zgłoszeń zamawiający wybierze 1 najtańszą ofertę,
  • Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej.
  • Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od postępowania bez wyłonienia oferenta i bez podania przyczyn.
    W przypadku, gdy wystąpi kilka ofert o tej samej najkorzystniejszej cenie, o wyborze oferenta decyduje data wpływu oferty do biura.
Oferta cenowa do pobrania