Zapytanie ofertowe (materiały biurowe- pieczątki)

http://www.kujawiaki.pl/zamowienia/archiwalne/1556-zapytanie-ofertowe-materialy-biurowe-pieczatki.html
Opis zamówienia: -Wymiana  płytki tekstowej  wraz z wymianą  poduszki  w piec [...] Opis zamówienia:
-Wymiana  płytki tekstowej  wraz z wymianą  poduszki  w pieczątce  Wangraf 2(automat)-  6szt.
-Wymiana  płytki tekstowej wraz  z  poduszką  tuszującą   w pieczątce Wangraf 3 (automat)- 1szt

Dodatkowe informację:
- Pieczątki zostaną  przesłane przez Zamawiającego  na wskazany adres.
- W ramach realizacji zamówienia dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego nastąpi transportem dostawcy bądź przesyłką kurierską na koszt dostawcy.

Kryteria oceny i wyboru ofert:
‒ cena – 100%  ceny całości oferty

Forma płatności:
‒ przelew bankowy po realizacji zamówienia, termin zapłaty nie krótszy niż 30 dni

Termin i miejsce złożenia oferty:
  • termin zgłoszenia mija 3.03.2017 roku
  • zgłoszenie należy wysłać na formularzu, stanowiącym załącznik do pobrania poniżej zapytania ofertowego,
  • termin ważności oferty  31.12.2017r.
  • zgłoszenie może być złożone:
- osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń
- za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- pocztą tradycyjną na adres  Stowarzyszenie LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń

każde zgłoszenie powinno być opieczętowane i  podpisane własnoręcznie.

Warunki wyboru wykonawcy usługi:
  • na podstawie zgłoszeń zamawiający wybierze 1 najtańszą ofertę,
  • Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej.
  • Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od postępowania bez wyłonienia oferenta i bez podania przyczyn.
    W przypadku, gdy wystąpi kilka ofert o tej samej najkorzystniejszej cenie, o wyborze oferenta decyduje data wpływu oferty do biura.
Oferta cenowa - pobierz