Zapytanie ofertowe - usługi pocztowe


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/2-brak-kategorii/584-zapytanie-ofertowe-uslugi-pocztowe.html
Zapytanie ofertowe(usługi pocztowe LGD) Świadczenie  usług pocztowych  w obrocie krajowym i za [...]

Zapytanie ofertowe
(usługi pocztowe LGD)


Świadczenie  usług pocztowych  w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie  przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych  zwrotów na rzecz Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania Dorzecza Zgłowiączki.
Opis zamówienia:
1.    Rodzaj  zamówienia : usługi.
2.    Przedmiotem  zamówienia  jest świadczenie usług  pocztowych  w obrocie krajowym   i zagranicznym  w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, paczek pocztowych oraz  ich ewentualnych  na rzecz Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania Dorzecza Zgłowiączki.
3.    Przez Wykonawcę- Operatora rozumie się  przedsiębiorcę  uprawnionego                   do wykonania działalności pocztowej na podstawie wpisu do rejestru operatorów  pocztowych
4.    Przez przesyłki pocztowe będące przedmiotem zamówienia rozumie się:
1) zwykłe - przesyłki nierejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii   w obrocie krajowym i zagranicznym,
2) zwykłe priorytetowe - przesyłki nierejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym,
3) polecone - przesyłki rejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii     w obrocie krajowym i zagranicznym,
4) polecone priorytetowe - przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym,
5) polecone za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) - przesyłki nie będące przesyłkami najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone     za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym i zagranicznym,
6) polecone priorytetowe za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) - przesyłki najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym i zagranicznym.

5.     GABARYT A to:
- przesyłki o wymiarach:
MINIMUM - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm,
MAKSIMUM - żaden z wymiarów nie może przekroczyć: wysokość 20 mm, długość 325 mm, szerokość 230 mm.
- paczki o wymiarach:
- MINIMUM - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm,
MAKSIMUM - żaden z wymiarów nie może przekroczyć: długość 600 mm, szerokość 500 mm., wysokość 3000 mm,

6.     GABARYT B to:
- przesyłki o wymiarach:
MINIMUM - jeśli choć jeden z wymiarów przekracza wysokość 20 mm lub długość 325 mm,
lub szerokość 230 mm,
MAKSIMUM - suma długości, szerokości i wysokości (grubości) 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600 mm.
- paczki o wymiarach:
- MINIMUM - jeśli choć jeden z wymiarów przekracza długość 600 mm, szerokość 500 mm, wysokość 300 mm,
MAKSIMUM - suma długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość - 3000 mm, przy czym największy wymiar nie może przekroczyć 1500 mm.
Wszystkie wymiary przyjmuje się z tolerancją +/- 2 mm.

7.    Operator zobowiązuje się doręczyć przesyłki listowe przyjęte do przemieszczenia i doręczenia:
w dniu następnym jednak nie później niż w 4 dniu po dniu nadania w przypadku przesyłki
listowej najszybszej kategorii, w dniu następnym jednak nie później niż w 6 dniu po dniu nadania w przypadku przesyłki nie będącej przesyłką najszybszej kategorii.

8.    Przesyłki przeznaczone do wysyłki odbierane będą  z terenu  gminy na której mieści się  biuro Stowarzyszenia- Gmina Choceń


9.    Odbioru przesyłek wychodzących dokonywać będzie upoważniony przedstawiciel Operatora po okazaniu stosownego upoważnienia.

10.     Zamawiający będzie korzystał wyłącznie ze swojego opakowania przesyłek, nie dopuszcza się stosowania opakowań Operatora.

11.    Przesyłki listowe nadawane przez Zamawiającego dostarczane będą przez Operatora do każdego miejsca w kraju i zagranicą. Paczki nadawane przez Zamawiającego dostarczane będą przez Operatora do każdego miejsca w kraju i zagranicą objętego Porozumieniem ze Światowym Związkiem Pocztowym.

12.    Zamawiający umieszcza na przesyłkach w sposób trwały i czytelny informacje jednoznacznie identyfikujące adresata i nadawcę, jednocześnie określając rodzaj przesyłki (zwykła, polecona, priorytetowa) na stronie adresowej przesyłki.

13.    Zamawiający będzie korzystał wyłącznie ze swojego opakowania przesyłek, nie dopuszcza się stosowania opakowań Operatora.

14.    Zamawiający będzie korzystał również z własnych wzorów druków potwierdzenia odbioru w celu doręczania przesyłek na zasadach określonych w ustawie z dnia 14 czerwca 1960r. -Kodeks Postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000r. Nr. 98, poz. 1071, z późn. zm.).

15.    Operator będzie doręczał Zamawiającemu pokwitowane przez adresata potwierdzenie odbioru przesyłki niezwłocznie po doręczeniu przesyłki. W przypadku nieobecności adresata, przedstawiciel Operatora pozostawia zawiadomienie o próbie doręczenia przesyłki (awizo) ze wskazaniem, gdzie i kiedy adresat może odebrać przesyłkę w terminie 7 kolejnych dni, licząc od dnia następnego po dniu zostawienia zawiadomienia u adresata. Jeżeli adresat nie zgłosi się po odbiór przesyłki w w/w terminie, Operator sporządza powtórne zawiadomienie o możliwości jej odbioru w terminie kolejnych 7 dni. Po upływie terminu odbioru przesyłka niezwłocznie zwracana jest Zamawiającemu.

16.    Operator będzie stosował własne znaki służące do potwierdzenia opłat dotyczących usługi pocztowej i oznaczenia umożliwiające identyfikację umowy, na podstawie której świadczone są usługi pocztowe.

17.    Zamawiający wymaga, aby punkty odbioru niedoręczonych pod adres przesyłek
(awizowanych) znajdowały się na terenie gmin.

18.    Informacja dodatkowe:
1/ Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
2/ Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

19.      Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.

20.     Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej

Warunki złożenia  oferty  oraz opis sposobu  dokonywania  oceny spełniania tych warunków.

1.    Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca jednoznacznie wykaże, że zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy Prawo pocztowe dnia 23 listopada 2012 roku Prawo pocztowe opublikowane dnia 29 grudnia 2012 roku pod poz. 1529 Dziennika Ustaw dokonał wpisu do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej


Kryteria oceny i wyboru ofert:
‒ cena – najniższa cena
Forma płatności:
‒ przelew bankowy (4 x w ciągu roku)
Termin i miejsce złożenia oferty:
•    termin zgłoszenia mija 05.02.2013r. o godz. 15.00
•    zgłoszenie może być złożone:

  •     osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń
  •     za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  •     faxem: (54) 284 66 69

•    każde zgłoszenie powinno być opieczętowane i  podpisane własnoręcznie.
•    Prosimy o podanie terminu ważności oferty.

Warunki wyboru wykonawcy usługi:
•    na podstawie zgłoszeń zamawiający wybierze 1 najtańszą ofertę,
•    Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej.

Zapytanie ofertowe - warsztaty plastyczne


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/2-brak-kategorii/583-zapytanie-ofertowe-warsztaty-plastyczne.html
Zapytanie ofertowe( materiały plastyczne) Opis zamówienia: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA [...]

Zapytanie ofertowe
( materiały plastyczne)

Opis zamówienia:

PRZEDMIOT

ZAMÓWIENIA

ILOŚĆ

 
 

  Farby plakatowe 12 kolorów (Astra lub równoważne)

30 sztuk

 

Pędzle z naturalnego włosia (1 komplet =10 sztuk)

10 kompletów

 

 Nożyczki 16cm

30sztuk

 

 Wycinanki A4

 30 sztuk

 

Klej szkolny w tubie

40 sztuk

 

Kredki  pastele (16 kolorów) (Pentel lub równoważne)

30 sztuk

 

Kredki ołówkowe (12kolorów) (bambino lub równoważne)

30sztuk

 

Kredki świecowe (12kolorów) (bambino lub równoważne)

30sztuk

 

Papier ksero biały A3 160 g (1ryza=1 sztuka) (pol speed lub rółwnoważne)

10 sztuk

 

 

Kryteria oceny i wyboru ofert:
‒ cena – 100%  ceny całości oferty
Forma płatności:
‒ przelew bankowy po realizacji zamówienia
Termin i miejsce złożenia oferty:
•    termin zgłoszenia mija 15.02.2013r. o godz. 15.00
•    zgłoszenie należy wysłać na formularzu, stanowiącym załącznik do pobrania poniżej zapytania ofertowego,
•    zgłoszenie może być złożone:

  •     osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń
  •     za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  •     faxem: (54) 284 66 69

•    każde zgłoszenie powinno być opieczętowane i  podpisane własnoręcznie.
•    Data ważności oferty.
Warunki wyboru wykonawcy usługi:
•    na podstawie zgłoszeń zamawiający wybierze 1 najtańszą ofertę,
•    Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej.

Oferta cenowa do pobrania tutaj

Zapytanie ofertowe - poduszka podróżna


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/2-brak-kategorii/582-zapytanie-ofertowe-poduszka-podrozna.html
Zapytanie ofertoweOpis przedmiotu zamówienia:Gadżet reklamowy z nadrukiem:•     poduszka pod [...]

Zapytanie ofertowe

Opis przedmiotu zamówienia:
Gadżet reklamowy z nadrukiem:
•     poduszka podróżna (welurowa)  - 100 szt.
Nadruk w jednym kolorze zawierający 3 loga (do pobrania tutaj)
Oferta powinna mieć dołączoną wizualizację oferowanego towaru.

Kryteria oceny i wyboru ofert:
‒ cena – 100%
Forma płatności:
‒ przelew bankowy po realizacji zamówienia
Termin i miejsce złożenia oferty:
•    termin zgłoszenia mija 11.02.2013 r. o godz. 15.00
•    zgłoszenie należy wysłać na formularzu, stanowiącym załącznik do pobrania poniżej zapytania ofertowego,
•    zgłoszenie może być złożone:

  •     osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń
  •     za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  •     faxem: (54) 284 66 69

•    każde zgłoszenie powinno być opieczętowane i podpisane własnoręcznie.
Warunki wyboru wykonawcy usługi:
•    na podstawie zgłoszeń zamawiający wybierze 1 najtańszą ofertę,
•    przedstawiona oferta musi zawierać termin ważności do 31.03.2013 roku,
•    Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej.

Oferta cenowa do pobrania tutaj.

Zapytanie ofertowe - hamak wodny


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/2-brak-kategorii/581-zapytanie-ofertowe-hamak-wodny.html
Zapytanie ofertoweOpis przedmiotu zamówienia:Gadżet reklamowy z nadrukiem:•    Hamak wodny  [...]

Zapytanie ofertowe

Opis przedmiotu zamówienia:
Gadżet reklamowy z nadrukiem:
•    Hamak wodny  - 10 szt.
Nadruk w jednym kolorze zawierający 3 loga (do pobrania tutaj)
Oferta powinna mieć dołączoną wizualizację oferowanego towaru.

Kryteria oceny i wyboru ofert:
‒ cena – 100%
Forma płatności:
‒ przelew bankowy po realizacji zamówienia
Termin i miejsce złożenia oferty:
•    termin zgłoszenia mija 28.02.2013 r. o godz. 15.00
•    zgłoszenie należy wysłać na formularzu, stanowiącym załącznik do pobrania poniżej zapytania ofertowego,
•    zgłoszenie może być złożone:

  •  osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń
  •  za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  •  faxem: (54) 284 66 69

•    każde zgłoszenie powinno być opieczętowane i podpisane własnoręcznie.
Warunki wyboru wykonawcy usługi:
•    na podstawie zgłoszeń zamawiający wybierze 1 najtańszą ofertę,
•    przedstawiona oferta musi zawierać termin ważności do 30.04.2013 roku,
•    Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej.

Oferta cenowa do pobrania tutaj.

Zapytanie ofertowe szkolenie !!!


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/2-brak-kategorii/972-zapytanie-ofertowe-szkolenie.html
Zapytanie ofertowe(szkolenie) Opis zamówienia:Liczba  osób: 35 osóbTermin:  kwiecień 2013 rok [...]

Zapytanie ofertowe
(szkolenie)


Opis zamówienia:
Liczba  osób: 35 osób
Termin:  kwiecień 2013 rok
Szkolenie dwudniowe:  jeden nocleg
Nocleg 35 osób – pokoje 3-osobowe i dwuosobowe
Śniadanie w cenie   noclegu
Sala szkoleniowa: dwa dni ( wyposażenie  ekran, stolik pod rzutnik, flipczart, przedłużacz, rzutnik,)
 Serwis  kawowy  na 35 osób-
•     kawa, herbata, woda, soki, ciasteczka 2 razy
•    Kawa , herbata, sok, woda, ciasto domowe 1 raz
Wyżywienie:
Obiad  pierwszego dnia: 35 osób
Zupa : krem
Danie mięsne z dodatkami (surówka, ziemniaki)
Kompot

Kolacja przy grillu:
Zupa
Karkówka, udziec  pieczony (ok 8kg),po 35 porcji
Kiełbasa biała, kaszanka po 20 porcji
Kiełbasa  po 16 porcji
Dodatki:  zestaw surówek, sałatka, smalec, ogórki kiszone,  ziemniaki w ziołach
  Ciasto domowe
Napoje: kawa, herbata, sok,  napój gazowany
 Obiad  drugiego dnia: 35 osób
Zupa
Danie mięsne z dodatkami( surówka, kluski śląskie)
Kompot
 Ciasto Sernik
Kawa z ekspresu
Kryteria oceny i wyboru ofert:
‒ cena – 100%  ceny całości oferty
Forma płatności:
‒ przelew bankowy po realizacji zamówienia
Termin i miejsce złożenia oferty:
•    termin zgłoszenia mija 04.02.2013 r. o godz. 15.00
•    zgłoszenie należy wysłać na formularzu, stanowiącym załącznik do pobrania poniżej zapytania ofertowego,
•    zgłoszenie może być złożone:
    osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń
    za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    faxem: (54) 233 98 33
•    każde zgłoszenie powinno być opieczętowane i  podpisane własnoręcznie.
•      Prosimy o podanie terminu ważności oferty.
Warunki wyboru wykonawcy usługi:
•    na podstawie zgłoszeń zamawiający wybierze 1 najtańszą ofertę,
•    Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej.

Zapytanie ofertowe (szkolenie)


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/2-brak-kategorii/1142-szkolenie-zapytanie.html
Opis zamówienia: Liczba  osób: 35 osóbTermin:  kwiecień 2013 rokSzkolenie dwudniowe:  jeden [...]

Opis zamówienia:


Liczba  osób: 35 osób
Termin:  kwiecień 2013 rok
Szkolenie dwudniowe:  jeden nocleg
Nocleg 35 osób – pokoje 3-osobowe i dwuosobowe
Śniadanie w cenie   noclegu
Sala szkoleniowa: dwa dni ( wyposażenie  ekran, stolik pod rzutnik, flipczart, przedłużacz, rzutnik,)
 Serwis  kawowy  na 35 osób-
•     kawa, herbata, woda, soki, ciasteczka 2 razy
•    Kawa , herbata, sok, woda, ciasto domowe 1 raz
Wyżywienie:
Obiad  pierwszego dnia: 35 osób
Zupa : krem
Danie mięsne z dodatkami (surówka, ziemniaki)
Kompot

Kolacja przy grillu:
Zupa
Karkówka, udziec  pieczony (ok 8kg),po 35 porcji
Kiełbasa biała, kaszanka po 20 porcji
Kiełbasa  po 16 porcji
Dodatki:  zestaw surówek, sałatka, smalec, ogórki kiszone,  ziemniaki w ziołach
  Ciasto domowe
Napoje: kawa, herbata, sok,  napój gazowany
 Obiad  drugiego dnia: 35 osób
Zupa
Danie mięsne z dodatkami( surówka, kluski śląskie)
Kompot
 Ciasto Sernik
Kawa z ekspresu
Kryteria oceny i wyboru ofert:
‒ cena – 100%  ceny całości oferty
Forma płatności:
‒ przelew bankowy po realizacji zamówienia
Termin i miejsce złożenia oferty:
•    termin zgłoszenia mija 04.02.2013 r. o godz. 15.00
•    zgłoszenie należy wysłać na formularzu, stanowiącym załącznik do pobrania poniżej zapytania ofertowego,
•    zgłoszenie może być złożone:
    osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń
    za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    faxem: (54) 233 98 33
•    każde zgłoszenie powinno być opieczętowane i  podpisane własnoręcznie.
•      Prosimy o podanie terminu ważności oferty.
Warunki wyboru wykonawcy usługi:
•    na podstawie zgłoszeń zamawiający wybierze 1 najtańszą ofertę,
•    Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej.

Zapytanie ofertowe - usługi pocztowe LGR


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/2-brak-kategorii/595-zapytanie-ofertowe-uslugi-pocztowe-lgr.html
Zapytanie ofertowe(usługi pocztowe LGR) Świadczenie  usług pocztowych  w obrocie krajowym i za [...]

Zapytanie ofertowe
(usługi pocztowe LGR)


Świadczenie  usług pocztowych  w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie  przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych  zwrotów na rzecz Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania Dorzecza Zgłowiączki.
Opis zamówienia:
1.    Rodzaj  zamówienia : usługi.
2.    Przedmiotem  zamówienia  jest świadczenie usług  pocztowych  w obrocie krajowym   i zagranicznym  w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, paczek pocztowych oraz  ich ewentualnych  na rzecz Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania Dorzecza Zgłowiączki.
3.    Przez Wykonawcę- Operatora rozumie się  przedsiębiorcę  uprawnionego                   do wykonania działalności pocztowej na podstawie wpisu do rejestru operatorów  pocztowych
4.    Przez przesyłki pocztowe będące przedmiotem zamówienia rozumie się:
1) zwykłe - przesyłki nierejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii   w obrocie krajowym i zagranicznym,
2) zwykłe priorytetowe - przesyłki nierejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym,
3) polecone - przesyłki rejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii     w obrocie krajowym i zagranicznym,
4) polecone priorytetowe - przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym,
5) polecone za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) - przesyłki nie będące przesyłkami najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone     za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym i zagranicznym,
6) polecone priorytetowe za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) - przesyłki najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym i zagranicznym.

5.     GABARYT A to:
- przesyłki o wymiarach:
MINIMUM - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm,
MAKSIMUM - żaden z wymiarów nie może przekroczyć: wysokość 20 mm, długość 325 mm, szerokość 230 mm.
- paczki o wymiarach:
- MINIMUM - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm,
MAKSIMUM - żaden z wymiarów nie może przekroczyć: długość 600 mm, szerokość 500 mm., wysokość 3000 mm,

6.     GABARYT B to:
- przesyłki o wymiarach:
MINIMUM - jeśli choć jeden z wymiarów przekracza wysokość 20 mm lub długość 325 mm,
lub szerokość 230 mm,
MAKSIMUM - suma długości, szerokości i wysokości (grubości) 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600 mm.
- paczki o wymiarach:
- MINIMUM - jeśli choć jeden z wymiarów przekracza długość 600 mm, szerokość 500 mm, wysokość 300 mm,
MAKSIMUM - suma długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość - 3000 mm, przy czym największy wymiar nie może przekroczyć 1500 mm.
Wszystkie wymiary przyjmuje się z tolerancją +/- 2 mm.

7.    Operator zobowiązuje się doręczyć przesyłki listowe przyjęte do przemieszczenia i doręczenia:
w dniu następnym jednak nie później niż w 4 dniu po dniu nadania w przypadku przesyłki listowej najszybszej kategorii, w dniu następnym jednak nie później niż w 6 dniu po dniu nadania w przypadku przesyłki nie będącej przesyłką najszybszej kategorii.

8.    Przesyłki przeznaczone do wysyłki odbierane będą  z terenu  gminy na której mieści się  biuro Stowarzyszenia- Gmina Choceń

9.    Odbioru przesyłek wychodzących dokonywać będzie upoważniony przedstawiciel Operatora po okazaniu stosownego upoważnienia.

10.     Zamawiający będzie korzystał wyłącznie ze swojego opakowania przesyłek, nie dopuszcza się stosowania opakowań Operatora.

11.    Przesyłki listowe nadawane przez Zamawiającego dostarczane będą przez Operatora do każdego miejsca w kraju i zagranicą. Paczki nadawane przez Zamawiającego dostarczane będą przez Operatora do każdego miejsca w kraju i zagranicą objętego Porozumieniem ze Światowym Związkiem Pocztowym.

12.    Zamawiający umieszcza na przesyłkach w sposób trwały i czytelny informacje jednoznacznie identyfikujące adresata i nadawcę, jednocześnie określając rodzaj przesyłki (zwykła, polecona, priorytetowa) na stronie adresowej przesyłki.

13.    Zamawiający będzie korzystał wyłącznie ze swojego opakowania przesyłek, nie dopuszcza się stosowania opakowań Operatora.

14.    Zamawiający będzie korzystał również z własnych wzorów druków potwierdzenia odbioru w celu doręczania przesyłek na zasadach określonych w ustawie z dnia 14 czerwca 1960r. -Kodeks Postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000r. Nr. 98, poz. 1071, z późn. zm.).

15.    Operator będzie doręczał Zamawiającemu pokwitowane przez adresata potwierdzenie odbioru przesyłki niezwłocznie po doręczeniu przesyłki. W przypadku nieobecności adresata, przedstawiciel Operatora pozostawia zawiadomienie o próbie doręczenia przesyłki (awizo) ze wskazaniem, gdzie i kiedy adresat może odebrać przesyłkę w terminie 7 kolejnych dni, licząc od dnia następnego po dniu zostawienia zawiadomienia u adresata. Jeżeli adresat nie zgłosi się po odbiór przesyłki w w/w terminie, Operator sporządza powtórne zawiadomienie o możliwości jej odbioru w terminie kolejnych 7 dni. Po upływie terminu odbioru przesyłka niezwłocznie zwracana jest Zamawiającemu.

16.    Operator będzie stosował własne znaki służące do potwierdzenia opłat dotyczących usługi pocztowej i oznaczenia umożliwiające identyfikację umowy, na podstawie której świadczone są usługi pocztowe.

17.    Zamawiający wymaga, aby punkty odbioru niedoręczonych pod adres przesyłek
(awizowanych) znajdowały się na terenie gmin.

18.    Informacja dodatkowe:
1/ Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
2/ Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

19.      Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.

20.     Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej

Warunki złożenia  oferty  oraz opis sposobu  dokonywania  oceny spełniania tych warunków.

1.    Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca jednoznacznie wykaże, że zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy Prawo pocztowe dnia 23 listopada 2012 roku Prawo pocztowe opublikowane dnia 29 grudnia 2012 roku pod poz. 1529 Dziennika Ustaw dokonał wpisu do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej


Kryteria oceny i wyboru ofert:
‒ cena – najniższa cena
Forma płatności:
‒ przelew bankowy ( 3x w ciągu roku)
Termin i miejsce złożenia oferty:
•    termin zgłoszenia mija 04.02.2013r. o godz. 15.00
•    zgłoszenie może być złożone:

  •     osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń
  •     za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  •     faxem: (54) 233 98 33

•    każde zgłoszenie powinno być opieczętowane i  podpisane własnoręcznie.
•    Prosimy o podanie terminu ważności oferty

Warunki wyboru wykonawcy usługi:
•    na podstawie zgłoszeń zamawiający wybierze 1 najtańszą ofertę,
•    Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej.

Zapytanie ofertowe - materiały biurowe


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/2-brak-kategorii/578-zapytanie-ofertowe-materialy-biurowe.html
Zapytanie ofertowe (materiały  biurowe) Opis zamówienia: 1.Segregatory A4 z mechanizmem 75mm [...]

Zapytanie ofertowe

(materiały  biurowe)


Opis zamówienia:

1.Segregatory A4 z mechanizmem 75mm fioletowe (Donau lub równoważne)- 10 sztuk

2.Segregator A4 z mechanizmem 75mm pomarańczowe (Donau lub równoważne)-  5 sztuk 

3.Segregator A4 z mechanizmem 75 mm- zielony (Donau lub równoważne) – 5 sztuk

4.Segregator A4 z mechanizmem 50 mm- pomarańczowe (Donau  lu równoważne)– 5 sztuk

5.Segregator A4 z mechanizmem 50 mm- fioletowe (Donau lub równoważne)-5sztuk

6.Skoroszyt  plastikowy  z zawieszką z dziurkami  (kolory niebieski, czerwony, żółty, zielony)- 60 sztuk

7.Długopisy  tradycyjny (Pentel (BK77) lub równoważne)- niebieski -5szt

8.Długopisy  tradycyjny (Pentel (BK77) lub równoważne)- czarny - 5szt

9.Cienkopisy (Rystor RC-04 lub równoważne)- 14 sztuk ( 4sztuki czarny, 4 sztuki czerwony, 4 sztuki zielony,2sztuki fioletowy)

10.Papier ksero  biały A4 80g (POL speed  A4 80g-  40szt

11.Koperty B4 rozszerzana  biała 30szt 

12.Koperty C5 biała – 5opakowań(50sztuk)

13.Koszulki na dokumenty A4 krystaliczna -3 opakowania 

14.Koszulki na  katalogi A4 szeroka na katalogi i czasopisma - 20sztuk

15.Płyty DVD 30szt

16.Druki -Polecenie przelewu  czteroodcinkowe- 10sztuk

17.Foliopis kolor czarny - 2szt

13.Klipsy biurowe 19mm 2opakowania

15.Folia do faksu  Panasonic KX-FC258-2 opakowania

16. spinacze 28mm - 2szt.

17. zszywki 24/6- 6 opakowań

18. tusz do pieczątek- czerwony-1 sztuka

19 . spinacze 50mm- 2 sztuki

20.bloczki samoprzylepne 76x76-  36szt 

21.bloczki samoprzylepne 38x51- 9 sztuk

22. kostka papieru nieklejona  biała- 3szt

23. tonery do drukarek 

          - 2 zestawy tonerów do drukarki hp LaserJetCP1525 nw czyli ( 1 zestaw cztery kolory) - oryginał

           - 4sztuki  Kyocera FS-1028MFP - oryginal

24.Koszulki na CD ( bartex lub  równoważne) - 20 sztuk

25.Przekładka segregatora 1/3 A4- 2 opakowania

26. Zakładki indeksujące- 6  opakowań

 

 

Kryteria oceny i wyboru ofert:

‒ cena – 100%  ceny całości oferty

Forma płatności:

‒ przelew bankowy po realizacji zamówienia

Termin i miejsce złożenia oferty:

•termin zgłoszenia mija 15.02.2013r. o godz. 15.00

•zgłoszenie należy wysłać na formularzu, stanowiącym załącznik do pobrania poniżej zapytania ofertowego,

•zgłoszenie może być złożone: 

osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń

za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

faxem: (54) 284 66 69

•każde zgłoszenie powinno być opieczętowane i  podpisane własnoręcznie.

•Data ważności oferty

Warunki wyboru wykonawcy usługi:

•na podstawie zgłoszeń zamawiający wybierze 1 najtańszą ofertę,

•Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej.

 

Ofertowa cenowa do pobrania tutaj

Zapytanie ofertowe - Parasol


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/2-brak-kategorii/577-zapytanie-ofertowe-parasol.html
Zapytanie ofertowe Parasol:   Opis przedmiotu zamówienia: - parasol z drewnianą rączką  - [...]

Zapytanie ofertowe

Parasol:

 

Opis przedmiotu zamówienia:

- parasol z drewnianą rączką 

-kolor granatowy

- opakowanie woreczek foliowy

-rozmiar Ø 105

-wielkość znakowania 20x 15cm

-kolor nadruku: jeden biały

-nadruk w  dwóch miejscach:

 trzech logotypów( logotyp - tutaj) oraz nazwa Lokalna Grupa Rybacka Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Dorzecza Zgłowiączki

-Ilość sztuk-100

 

Kryteria oceny i wyboru ofert:

‒ cena – 100%

Forma płatności:

‒ przelew bankowy po realizacji zamówienia

Termin i miejsce złożenia oferty:

•termin zgłoszenia mija 15.02.2013r. o godz. 15.00

•zgłoszenie należy wysłać na formularzu, stanowiącym załącznik do pobrania poniżej zapytania ofertowego,

•zgłoszenie może być złożone: 

osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń

za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

faxem: (54) 284 66 69

•każde zgłoszenie powinno być opieczętowane i  podpisane własnoręcznie.

•Data ważności  oferty

Warunki wyboru wykonawcy usługi:

•na podstawie zgłoszeń zamawiający wybierze 1 najtańszą ofertę,

•Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej

 

Ofertowa cenowa do pobrania tutaj

 

 Pragniemy uszczegółowić zapis dotyczący zapytania ofertowego na parasole:

  • Parasol  z drewnianą  wygiętą  rączką nieautomatyczny.
  • Również prosimy o przesłanie wizualizacji parasola
 

Materiały sanitarno- higieniczne


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/2-brak-kategorii/576-materialy-sanitarno-higieniczne.html
Zapytanie ofertowe (materiały  sanitarno- higieniczne)   Opis zamówienia: mydło w płynie ( [...]

Zapytanie ofertowe

(materiały  sanitarno- higieniczne)

 

Opis zamówienia:

mydło w płynie (Luksja lub równoważne) -6  sztuk

papier toaletowy biały  8 opakowań ( w opakowaniu 8 rolek)

ręczniki papierowe  białe 10opakowań  ( w opakowaniu 2 sztuki)

worki na śmieci  35 l. -6sztuki

płyn  do mycia naczyń  (Pur lub równoważne)- 2 sztuki

Płyn  do mycia Wc (Domestos lub równoważne)- 2sztuki

Płyn do mycia szyb (Clin lub równoważne) - 2 sztuki 

 środek do czyszczenia mebli- 1 sztuka

 Ściereczki tradycyjne - 1 opakowanie – ( 3sztuki w opakowaniu)

Odświeżacz powietrza w aerozolu  -1 szt

 Gąbki 1 opakowanie ( 5 sztuk w  opakowaniu)

 

Kryteria oceny i wyboru ofert:

‒ cena – 100%  ceny całości oferty

Forma płatności:

‒ przelew bankowy po realizacji zamówienia

Termin i miejsce złożenia oferty:

•termin zgłoszenia mija 15.02.2013r. o godz. 15.00

•zgłoszenie należy wysłać na formularzu, stanowiącym załącznik do pobrania poniżej zapytania ofertowego,

•zgłoszenie może być złożone: 

osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń

za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

faxem: (54) 284 66 69

•każde zgłoszenie powinno być opieczętowane i  podpisane własnoręcznie.

•Data ważności oferty.

Warunki wyboru wykonawcy usługi:

•na podstawie zgłoszeń zamawiający wybierze 1 najtańszą ofertę,

•Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej.

 

Ofertowa cenowa do pobrania tutaj

 
 
Kontakt
Stowarzyszenie Lokalna Grupa
Działania Dorzecza Zgłowiączki
ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń

Biuro:
Sikorskiego 12, 87-850 Choceń
(wejście od ul. Jarzębinowej)

728-462-482 – Dyrektor Biura

694-114-754 – Plan Strategiczny dla Wspólnej Polityki Rolnej na lata 2023-2027

728-462-481 – Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza na lata 2021-2027


e-mail: zglowiaczka@kujawiaki.pl
Mapa
Godziny pracy
Poniedziałek 7:30 - 15:30
Wtorek 7:30 - 17:00
Środa 7:30 - 15:30
Czwartek 7:30 - 15:30
Piątek 7:30 - 14:00
Statystyki

On-line 0 gości

Dzisiaj 16

Wczoraj 57

W tym tygodniu 123

W tym miesiącu 123

Odwiedzin ogółem 187325

Fundusze Europejskie
Fundusze Europejskie
województwo kujawsko-pomorskie
unia europejska