Szacowanie ceny Kalendarza Historycznego Kujaw na rok 2021 i 2022.


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/zamowienia/archiwalne/2294-szacowanie-ceny-kalendarza-historycznego-kujaw-na-rok-2021-i-2022.html
Opis przedmiotu zamówienia:Opracowanie merytoryczne i przygotowanie do druku kalendarzy ściennych [...] Opis przedmiotu zamówienia:

Opracowanie merytoryczne i przygotowanie do druku kalendarzy ściennych na 2021 i 2022 rok oraz druk 1800 kalendarzy (900 sztuk na 2021 i 900 sztuk na 2022 rok). W kalendarzu wybrane dni zostaną opatrzone informacją o najważniejszych wydarzeniach historycznych, które miały miejsce w powiecie włocławskim i radziejowskim. Wykonanie fotografii, napisanie i redakcja treści należy do obowiązków wykonawcy. Kalendarz ścienny, wiszący, na spirali z zawieszką. Kalendarz będzie składał się z 13 stron.

Czytaj więcej...

Szacowanie ceny- album


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/zamowienia/archiwalne/2293-szacowanie-ceny-album.html
Opis przedmiotu zamówienia:Album zawierać będzie wszystkie teksty w języku polskim i niemieckim. [...] Opis przedmiotu zamówienia:

Album zawierać będzie wszystkie teksty w języku polskim i niemieckim. Album ma składać się z trzech rozdziałów. Dwa pierwsze rozdziały będą dotyczyły najciekawszych i najbardziej wartościowych zabytków i innych historycznych miejsc z terenu powiatu: włocławskiego
i radziejowskiego. Napisanie i redakcja tekstów, wykonanie fotografii oraz przekład na język niemiecki do tych dwóch rozdziałów należy do obowiązków wykonawcy. Trzeci rozdział będzie dotyczył przepisów kulinarnych- treść do tego rozdziału będzie dostarczona przez LGD, a w obowiązku wykonawcy będzie przetłumaczenie tekstu na język niemiecki. Do trzeciego rozdziału zostaną przesłane fotografie do przepisów.

Czytaj więcej...

Rozeznanie rynku Catering podczas szkolenia - granty


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/zamowienia/archiwalne/2305-rozeznanie-rynku-catering-podczas-szkolenia-granty.html
Przedmiot zamówienia: Catering podczas szkolenia Ilość osób na spotkaniu  minimalni [...] Przedmiot zamówienia: Catering podczas szkolenia
  • Ilość osób na spotkaniu  minimalnie 4 osoby, maksymalnie 20
  • Liczba planowanych spotkań 1 (styczeń 2020)
  • Miejsce spotkania biuro Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania Dorzecza Zgłowiączki, ul. Sikorskiego 12
  • Danie obiadowe należy dostarczyć do biura w dniu szkolenia na godz. 13:00
  • Serwis kawowy należy dostarczyć do biura w dniu szkolenia na godz.       8:00
  • Zapewnienie naczyń podane na półmiskach

Czytaj więcej...

Rozeznanie rynku - szkoleniowiec


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/zamowienia/archiwalne/2258-rozeznanie-rynku-szkoleniowiec.html
Przedmiot zamówienia: Wykonanie usługi z zakresu przygotowania i przeprowadzenia szkolenia &n [...] Przedmiot zamówienia:
Wykonanie usługi z zakresu przygotowania i przeprowadzenia szkolenia   z zakresu Biznesplanu   w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020” w zakresie rozwijania działalności  gospodarczej.

Zamówienie obejmuję przeprowadzenie szkolenia, opracowanie programu szkolenia, opracowanie merytoryczne.

Opis przedmiotu zamówienia:
  1. Przeprowadzenie szkolenia
  • Liczba godzin : 7 godzin (8.00-15.00)
  • Liczba uczestników   szkolenia: maksymalnie 20 osób
  • Termin szkolenia: 27.11.2019 r.
  • Drugi termin szkolenia w pierwszym kwartale 2020 roku ( termin do uzgodnienia)
  • Ilość szkoleń : 2
  • Miejsce realizacji szkolenia: obszar LGD ( powiat włocławski),
  • Zakres szkolenia: Biznesplan- omówienie   i praca warsztatowa
  • Szczegółowy harmonogram szkolenie zostanie ustalony między stronami   umowy
  • Celem szkolenia jest   wyposażenie   uczestników w niezbędną wiedzę umożliwiającą   prawidłowe przygotowanie Biznesplanu
  • Wykonawca zobowiązuję się do umożliwienia   zadawania pytań przez uczestników szkolenia w jego trakcie.

Czytaj więcej...

Rozeznanie rynku Catering podczas szkoleń z biznesplanu


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/zamowienia/archiwalne/2257-06-11-2019-1.html
Przedmiot zamówienia: Catering podczas szkoleń z biznesplanu Ilość osób na jednym spotkaniu& [...] Przedmiot zamówienia: Catering podczas szkoleń z biznesplanu
  • Ilość osób na jednym spotkaniu   minimalnie 12, maksymalnie 20
  • Zapewnienie sali na 7 godzin w cenie cateringu
  • Liczba planowanych spotkań w roku 2019 – 1, w roku 2020 - 1
  • Miejsce spotkania (obszar LGD Dorzecza Zgłowiączki)

Czytaj więcej...

Rozeznanie rynku (materiały biurowe- tonery)


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/zamowienia/archiwalne/2255-ton-11-04-2019.html
Opis zamówienia Toner do drukarki Develop ineo +25- oryginał wydajność 3000stron, kolor niebies [...] Opis zamówienia
  1. Toner do drukarki Develop ineo +25- oryginał wydajność 3000stron, kolor niebieski- 1 szt.
  2. Toner do drukarki Kyocera FS-1035MFP- czarny zamienniki- 2szt.
  3. Tonery do Kyocera m8124cidn-oryginał (black, cyan, yellow, magenta)- 1 komplet
W ramach realizacji zamówienia dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego nastąpi transportem dostawcy bądź przesyłką kurierską na koszt dostawcy.

Czytaj więcej...

Rozeznanie rynku (materiały higieniczno-sanitarne)


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/zamowienia/archiwalne/2254-mat-san-04-11-2019.html
Opis zamówienia Papier toaletowy trzywarstwowy, biały – (8rolek w opakowaniu)- 5 opakowań Rę [...] Opis zamówienia
  1. Papier toaletowy trzywarstwowy, biały – (8rolek w opakowaniu)- 5 opakowań
  2. Ręcznik papierowy biały (2 sztuki w opakowaniu), długi, wytrzymały- 4 opakowania
  3. Kostka toaletowa dwukolorowa 2x50g- 3szt.
  4. Żel do WC - 1250 ml-2szt.
  5. Płyn uniwersalny Sodowo-Cytrynowy 1l- 3szt.
  6. Płyn do mycia naczyń 1350ml -2szt,
  7. Płyn do mycia szyb 500 ml – 3 szt,
  8. Worki na śmieci z taśmą 35l. (min.15 sztuk w rolce)- 10szt.
  9. Worki na śmieci z taśma 60l. (min.10szt. w rolce)- 3szt.
  10. Worki na śmieci z taśmą 120l (min.10szt. w rolce)- 1szt.
  11. Mydło w płynie z dozownikiem 250-300ml.-2szt.
  12. Wkład do automatycznego odświeżacza typu Airwick 250-260ml (zapachy do uzgodnienia)- 6szt.
  13. Odświeżacz powietrza w sprayu-co najmniej 240ml- 2szt.
  14. Haczyki łazienkowe samoprzylepne- 3 szt,
  15. Kapsułki do zmywarki 24szt w opakowaniu, doskonała moc czyszczenia z płynną formułą rozpuszczającą tłuszcz,- 1 opakowanie,
  16. Sól do zmywarki 1 kg- 1 szt.
  17. Nabłyszczacz do zmywarek 700-800ml- 1 szt.
  18. Gąbka kuchenna 10 szt. w opakowaniu z nylonową warstwą do szorowania- 1 opakowanie.
W ramach realizacji zamówienia dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego nastąpi transportem dostawcy bądź przesyłką kurierską na koszt dostawcy.

Czytaj więcej...

Rozeznanie rynku (materiały biurowe)


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/zamowienia/archiwalne/2253-matbiur-04-11-2019.html
Opis zamówienia Segregator A4 75 mm z mechanizmem dźwigowym, pokryty folią o strukturze płótna [...] Opis zamówienia
  1. Segregator A4 75 mm z mechanizmem dźwigowym, pokryty folią o strukturze płótna kolor turkusowy-20szt.
  2. Segregator A4 50 mm z mechanizmem dźwigowym, pokryty folią o strukturze płótna kolor granatowy- 4 szt.
  3. Segregator A4 50 mm z mechanizmem dźwigowym, pokryty folią o strukturze płótna kolor szary- 4 szt.
  4. Skoroszyt       plastikowy miękki z zawieszką z dziurkami wykonany z folii PCV, tylna okładka kolorowa A4- 25 szt. w opakowaniu (kolor czarny- 25szt., zielony- 25szt., jasnoniebieski-25szt., siwy- 25 szt.)- 4 opakowania
  5. Papier ksero biały A4 80g/m², białość: 153 wg skali białości CIE Ryza 500 arkuszy- 30ryz,
  6. Papier ksero biały A3 80g/m², białość: 153 wg skali białości CIE Ryza 500 arkuszy- 5 ryz,
  7. Papier ksero biały satyna A4 160g/m², 250 arkuszy- 2 ryzy,
  8. Foliopis 0,6 mm czarny – 5 szt.,
  9. Długopis żelowy biały, kolor wkładu niebieski, gumowy uchwyt, końcówka 0,3mm- 10 szt,
  10. Gumka ołówkowa biała- 5 szt,
  11. Ołówek, oprawa z drewna- 10szt,
  12. Temperówka z pojemnikiem- 5 szt,
  13. Koszulki krystaliczne A4 (ilość w opakowaniu 100szt)- 3opakowania
  14. Koszulki na katalogi A4 o grubości 170- 20 sztuk,
  15. Przekładka 1/3A4       z czterema dziurkami, mix kolorów(100szt w opakowaniu)- 3 opakowania
  16. Koperta samoklejąca C-5 biała- 100 sztuk,
  17. Koperta samoklejąca C-6 biała- 200 sztuk,
  18. Koperta samoklejąca C-4 biała- 100 sztuk,
  19. Koperta samoklejąca B-4 biała- 100 sztuk,
  20. Koperta samoklejąca rozszerzana C-4 biała- 50 sztuk,
  21. Koperta samoklejąca rozszerzana B-4 biała- 50 sztuk,
  22. Pendrive - pojemność pamięci masowej: 32GB, Typ interfejsu: USB 3.0, G4- 2 szt.
  23. Kolorowe pinezki beczułki do tablic korkowych- 100szt.
  24. Dziennik korespondencyjny- okładka tekturowa sztywna oklejona tworzywem skóropodobnym. Dziennik do ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzące, A-4.- 1 szt.,
  25. Taśma biurowa przezroczysta 18 mm x 30 m- 10 szt.,
  26. Karta pamięci micro SDHC 32GB +adapter- 1 szt.
  27. Kalendarz biurkowy na 2020 rok pionowy, oprawa: grzbiet zaciskany spiralą do sztywnego kartonu formowanego w trójkątną podstawę- 5 szt.
  28. Kalendarz ścienny na 2020 rok trójdzielny, 3 bloczki osobno: miesiąc poprzedni, bieżący i następny, miesiąc bieżący wyróżniony kolorystycznie, imieniny, święta, pasek z okienkiem do zaznaczania bieżącej daty, tekturowa główka z kolorowym wzorem- 3 szt.
  29. Lista obecności: indeks: 506-1, format: A4 druk dwustronny, bloczek 40 kartek- 1 szt.
  30. Mata pod fotel na twarde podłogi (PCW), 140cm x 100cm, kolor: przezroczysty – 5 szt.
W ramach realizacji zamówienia dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego nastąpi transportem dostawcy bądź przesyłką kurierską na koszt dostawcy.

Czytaj więcej...

 
Kontakt
Stowarzyszenie Lokalna Grupa
Działania Dorzecza Zgłowiączki
ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń

Biuro:
Sikorskiego 12, 87-850 Choceń
(wejście od ul. Jarzębinowej)

728-462-482 – Dyrektor Biura

694-114-754 – Plan Strategiczny dla Wspólnej Polityki Rolnej na lata 2023-2027

728-462-481 – Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza na lata 2021-2027


e-mail: zglowiaczka@kujawiaki.pl
Mapa
Godziny pracy
Poniedziałek 7:30 - 15:30
Wtorek 7:30 - 17:00
Środa 7:30 - 15:30
Czwartek 7:30 - 15:30
Piątek 7:30 - 14:00
Statystyki

On-line 0 gości

Dzisiaj 72

Wczoraj 110

W tym tygodniu 327

W tym miesiącu 1624

Odwiedzin ogółem 200227

Fundusze Europejskie
Fundusze Europejskie
województwo kujawsko-pomorskie
unia europejska