Rozeznanie rynku- spotkanie informacyjno-konsultacyjne.


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/zamowienia/archiwalne/2570-rozeznanie-rynku-spotkanie-informacyjno-konsultacyjne-2.html
  Termin realizacji usługi:  26.06.2020r. Miejsce realizacji usługi – Powiat włocła [...]

 

Termin realizacji usługi:  26.06.2020r.
Miejsce realizacji usługi – Powiat włocławski

Zorganizowanie spotkania informacyjno-konsultacyjnego dla 100 osób:

Specyfikacja dla 1 spotkania

1.Czas trwania minimum 4,5 godziny.

2.Zapewnienie sali konferencyjnej/ dużego namiotu wraz z ławkami i stołami dla 100 osób (w zależności od miejsca spotkania i terminu).

3.Zapewnienie cateringu dla 100 osób:

  • Serwis kawowy przez cały czas trwania spotkania: Warnik z wrzącą wodą, kawa, herbata, cukier, śmietanka do kawy,
  • Ciasto- 10 blach (5 rodzajów, do uzgodnienia),
  • Dania- 100 porcji każde:

- żurek,

- bigos,

- karkówka,

- kiełbasa,

- kaszanka,

- szaszłyk drobiowy,

- pieczywo, surówki, sałatki,

- musztarda, ketchup,

  • Napoje niegazowane 50 litrów,
  • Napoje gazowane 50 litrów.
  • Zapewnienie: talerzy, szklanek, filiżanek, sztućców, serwetek.

4.Zapewnienie nagłośnienia: 2 kolumny aktywne każda o mocy 500 Wat na statywach, 2 mikrofony bezprzewodowe, okablowanie elektryczne  wraz z obsługą.

5.  Zapewnienie podestu-wymiary co najmniej 4mx3m.

6.Zapewnienie osoby prowadzącej spotkanie, która będzie odpowiedzialna za poprowadzenie spotkania, omówienie realizacji strategii, o wdrażanych programach, zaplanowanych konkursach itp.-na podstawie informacji przekazanych od zamawiającego.


Termin i miejsce złożenia oferty:
•    termin zgłoszenia mija: 03.06.2020 r.
•    termin ważności  oferty:  30.06.2020 rok
•    zgłoszenie należy wysłać na formularzu stanowiącym załącznik do pobrania poniżej
•    zgłoszenie może być złożone:
- osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń
-   drogą pocztową na adres : Stowarzyszenie LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń
- za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Każde zgłoszenie powinno być opieczętowane i  podpisane własnoręcznie.
Klauzula informacyjna:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Stowarzyszenie LGD Dorzecza Zgłowiączki z siedzibą w Choceniu,  ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń. Pełna klauzula informacyjna dostępna jest na stronie internetowej www.kujawiaki.pl

Załączniki:

ROZEZNANIE RYNKU - Poczęstunek (artykuły spożywcze - dwa dni) podczas posiedzenia Rady


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/zamowienia/archiwalne/2369-rozezna23nie-rynku-poczestunek-artykuly-spozywcze-dwa-dni-podczas-posiedzenia-rady.html
Przedmiot zamówienia/nazwa produktu Herbata czarna ekspresowa (25 torebek w opakowaniu)- 1szt H [...]

Przedmiot zamówienia/nazwa produktu

  • Herbata czarna ekspresowa (25 torebek w opakowaniu)- 1szt
  • Herbata owocowa ekspresowa malinowa (20 torebek w opakowaniu)-1szt.
  • Kawa mielona (250g)-1szt.
  • Kawa rozpuszczalna (100g)-1szt.
  • Mleko 3,2% (1l )- 1szt.
  • Cukier-1 kg
  • Wafel w polewie czekoladowej (48g)-32szt
  • Biszkopty w czekoladzie z nadzieniem malinowym (147g)- 6szt
  • Biszkopty w czekoladzie z nadzieniem pomarańczowym (147g)-6szt.
  • Ciastka w czekoladzie – typu Jeżyki (140g)- 8 szt.
  • Paluszki solone (200g)- 4 szt.
  • Sok pomarańczowy (1l)- 4 szt.
  • Sok czarna porzeczka (1l)- 4 szt.
  • Woda niegazowana (0,5l)-32 szt.

Czytaj więcej...

Rozeznanie rynku (materiały biurowe)


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/zamowienia/archiwalne/2359-rozeznanie-rynku-m111aterialy-biurowe.html
Opis zamówienia 1   Segregatory A4 75mm  z mechanizmem dźwigowym, wykonan [...]

Opis zamówienia

1

 

Segregatory A4 75mm  z mechanizmem dźwigowym, wykonany z kartonu  pokrytego polipropylenem, kolor zielony (ciemna zieleń) pokryty folią polipropylenową (połysk) z taśmą

6 szt.

2

Segregatory A4 75mm  z mechanizmem dźwigowym, wykonany z kartonu  pokrytego polipropylenem, kolor szary pokryty folią polipropylenową (połysk) z taśmą

6 szt.

3

Segregatory A4 75mm  z mechanizmem dźwigowym, wykonany z kartonu  pokrytego polipropylenem, kolor żółty pokryty folią polipropylenową (połysk) z taśmą

6 szt.

4

Segregator A4 75 mm z mechanizmem dźwigowym, pokryty folią o strukturze płótna  kolor granatowy

6 szt.

5

Skoroszyt  plastikowy twardy  z zawieszką  z dziurkami wykonany z folii PCV, tylna okładka kolorowa A4- 25 szt. w opakowaniu  (kolor czerwony- 25szt., zielony- 25szt., siwy- 25 szt.)

3 opakowania

6

Skoroszyt  plastikowy miękki  z zawieszką  z dziurkami wykonany z folii PCV, tylna okładka kolorowa A4- 25 szt. w opakowaniu  (kolor żółty- 25szt., niebieski-25szt., siwy- 25 szt.)

3 opakowania

7

Papier ksero biały A4 80g/m², białość: 153 wg skali białości CIE Ryza 500 arkuszy

30ryz

8

Przekładka 1/3A4  z czterema dziurkami,  mix kolorów(100szt w opakowaniu)

3 opakowania

9

Długopis żelowy, kolor wkładu niebieski, gumowy uchwyt, automatyczny, końcówka 0,7mm

10 szt.

10

Pióro kulkowe żelowe, kolor wkładu niebieski, gumowy uchwyt,  końcówka 0,5mm

10 szt.

11

Zakreślacz tekstu, grubość linii pisania 1-5mm, kolory żółty, zielony, różowy, niebieski, pomarańczowy.

10 szt.

12

Koszulki krystaliczne A4 otwierane z boku (ilość w opakowaniu 50szt)

1 opakowania

13

Koszulki krystaliczne A4 (ilość w opakowaniu 100szt)

1 opakowanie

14

Koszulki na katalogi A4 o grubości 170

20 sztuk

15

Bateria AAA, alkaliczna 1,5 V

10 szt.

16

Mysz do komputera, przewód min. 1,5 m, typ podłączenia-usb, liczba przycisków 6.

2 szt.

17

Sprzężone powietrze do czyszczenia sprzętu biurowego, min. 400ml.

2 szt.

18

Koperta samoklejąca C-5 biała

100 szt.

19

Dziurkacz- całość wykonana z metalu, z ogranicznikiem formatu, dziurkowanie 40 kartek

1 szt.

W ramach realizacji zamówienia dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego nastąpi transportem dostawcy bądź przesyłką kurierską na koszt dostawcy.

Czytaj więcej...

Rozeznanie rynku (materiały higieniczno- sanitarne)


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/zamowienia/archiwalne/2358-ro12zeznanie-rynku-materialy-higieniczno-sanitarne.html
Opis zamówienia 1. Papier toaletowy  trzywarstwowy, biały – (8rolek  w opakowaniu)-6 [...]

Opis zamówienia

1. Papier toaletowy  trzywarstwowy, biały – (8rolek  w opakowaniu)-6 opakowań,

2. Ręcznik papierowy biały  (1 sztuka w opakowaniu),co najmniej 100 metrów długości,     wytrzymały- 6 opakowań,

3. Kostka toaletowa dwukolorowa 2x50g - 3szt.,

4. Żel do WC - 1250 ml - 3szt.,

5. Płyn do mycia paneli 1l - 3szt.,

6. Płyn do mycia naczyń 1350ml - 2szt.,

7. Płyn do mycia szyb 500 ml- 2szt.,

8. Worki na śmieci z taśmą  35l. (min.15 sztuk w rolce)- 15szt.,

9. Worki na śmieci z taśmą 60l. (min.10szt. w rolce)            - 3szt.,

10. Worki na śmieci z taśmą 120l (min.10szt. w rolce)- 1szt.,

11. Mydło w płynie z dozownikiem 250-300ml. - 2szt.,

12. Wkład do automatycznego odświeżacza typu Airwick 250-260ml (zapachy do uzgodnienia)- 6szt.,

13. Odświeżacz  powietrza w sprayu-co najmniej 240ml- 1szt.,

14. Mleczko czyszczące 750ml z mikrogranulkami - 1szt.

15. Żel do czyszczenia łazienki 500ml, kolor niebieski, na kamień i osady z mydła-                         1 szt.

16. Aerozol przeciw kurzowi, czyści i chroni, delikatny dla powierzchni, bezlitosny dla kurzu i brudu, co najmniej 300 ml- 2 szt.,

17. Gąbka kuchenna 10 szt. w opakowaniu z nylonową warstwą do szorowania           -1 opakowanie.

W ramach realizacji zamówienia dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego nastąpi transportem dostawcy bądź przesyłką kurierską na koszt dostawcy.

Czytaj więcej...

Rozeznanie rynku tonery


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/zamowienia/archiwalne/2357-tonery-kwie-2020-1.html
Rozeznanie rynku  (materiały  biurowe- tonery) Opis zamówienia 1 .Toner do Kyocera m [...]

Rozeznanie rynku

 (materiały  biurowe- tonery)

Opis zamówienia

1 .Toner do Kyocera m8124cidn-oryginał-cyan- 1 szt.

2. Toner do Kyocera m8124cidn-oryginał-yellow -1 szt.

3. Toner do Kyocera m8124cidn-oryginał-magenta - 1 szt.

4. Toner  do drukarki  Kyocera FS-1028 MFP- czarny, zamiennik - 1 szt.

5. Toner do drukarki Develop ineo +25-  oryginał, wydajność 3000stron, kolor purpurowy- 1 szt.

6. Toner do drukarki Hp CP1525- oryginał, kolor czarny- 1 szt.

W ramach realizacji zamówienia dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego nastąpi transportem dostawcy bądź przesyłką kurierską na koszt dostawcy.

 Zamówiony towar należy dostarczyć na ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń – II piętro

Kryterium- cena

 Realizacja :

 Realizacja zamówienia :   zamówienie  zrealizowane w styczniu,  nie jest możliwe dzielenie zamówienia na części

Forma płatności:
‒ przelew bankowy po realizacji zamówienia, termin zapłaty nie krótszy niż 14 dni

Czytaj więcej...

Opracowanie i wydruk dwóch różnych biuletynów informacyjnych w roku 2020


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/zamowienia/archiwalne/2344-opracowanie-i-wydruk-dwoch-roznych-biuletynow-informacyjnych-w-roku-2020.html
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publication/view/1236199
Notice: Undefined variable: uciete in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 185
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publication/view/1236199

Rozeznanie rynku: Smartfon 12szt


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/zamowienia/archiwalne/2345-rozeznanie-rynku-smartfon-12szt.html
Opis przedmiotu zamówienia: Smartfon Przekątna ekranu: nie mniej niż 5” System operacyjny: [...]

Opis przedmiotu zamówienia:

Smartfon

  • Przekątna ekranu: nie mniej niż 5”
  • System operacyjny: Android
  • Wbudowana pamięć: 16GB
  • Aparat tył: nie mniej niż 8.0 MP
  • Aparat przód: nie mniej niż 5.0 MP
  • Pamięć RAM: nie mniej niż 2GB
  • Opcje SIM: Dual SIM
  • Kolor: czarny lub niebieski.

 

Prosimy o złożenie wizualizacji do oferty. Oferta jest ważna wraz ze złożoną wizualizacją smartfona.

Zapytanie może w każdej chwili zostać anulowane- nie zostać realizowane.

W ramach realizacji zamówienia dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego nastąpi transportem dostawcy bądź przesyłką kurierską na koszt dostawcy.

Czytaj więcej...

Organizacja imprezy własnej LGD:promocja LSR


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/zamowienia/archiwalne/2343-organizacja-imprezy-wlasnej-lgd-promocja-lsr.html
  https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publication/view/1235436
Notice: Undefined variable: uciete in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 185

 

https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publication/view/1235436

 
Kontakt
Stowarzyszenie Lokalna Grupa
Działania Dorzecza Zgłowiączki
ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń

Biuro:
Sikorskiego 12, 87-850 Choceń
(wejście od ul. Jarzębinowej)

728-462-482 – Dyrektor Biura

694-114-754 – Plan Strategiczny dla Wspólnej Polityki Rolnej na lata 2023-2027

728-462-481 – Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza na lata 2021-2027


e-mail: zglowiaczka@kujawiaki.pl
Mapa
Godziny pracy
Poniedziałek 7:30 - 15:30
Wtorek 7:30 - 17:00
Środa 7:30 - 15:30
Czwartek 7:30 - 15:30
Piątek 7:30 - 14:00
Statystyki

On-line 0 gości

Dzisiaj 43

Wczoraj 110

W tym tygodniu 298

W tym miesiącu 1595

Odwiedzin ogółem 200198

Fundusze Europejskie
Fundusze Europejskie
województwo kujawsko-pomorskie
unia europejska