Rozeznanie rynku: Pendrive 200 sztuk (nadruk achromatyczny)


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/zamowienia/archiwalne/2518-rozeznanie-rynku-pendrive-200-sztuk-nadruk-achromatyczny.html
Opis przedmiotu zamówienia: Pendrive typu Solaris lub równoważny Wymiary: ok. 3,3 x 1,1 x 0,6 [...]

Opis przedmiotu zamówienia:

Pendrive typu Solaris lub równoważny

  • Wymiary: ok. 3,3 x 1,1 x 0,6cm
  • Materiał: aluminium
  • Zasilanie USB 2.0
  • Pamięć 16Gb
  • Grawer laserowy- 2 strony nadruku.
  • Zamieszczenie logotypów: Nadruk achromatyczny, w jednym miejscu- 3 sztuki logo w rzędzie, w drugim logo lub nazwa Stowarzyszenia.
  • Kolory np.: zielony, czarny, niebieski, biały (do uzgodnienia)
  • 200szt.

Prosimy o złożenie wizualizacji do oferty. Oferta jest ważna wraz ze złożoną wizualizacją pendrive.

Zapytanie może w każdej chwili zostać anulowane- nie zostać realizowane.               

W ramach realizacji zamówienia dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego nastąpi transportem dostawcy bądź przesyłką kurierską na koszt dostawcy.

Czytaj więcej...

Rozeznanie rynku - Przerwa kawowa podczas posiedzenia Rady


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/zamowienia/archiwalne/2511-rozeznanie-rynku-przerwa-kawowa-podczas-posiedzenia-rady.html
  Ilość osób na spotkaniu maksymalnie 16 Liczba planowanych spotkań 3 (marzec, kwi [...]

 

  • Ilość osób na spotkaniu maksymalnie 16
  • Liczba planowanych spotkań 3 (marzec, kwiecień 2021)
  • Miejsce spotkania biuro Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania Dorzecza Zgłowiączki, ul. Sikorskiego 12
  • Serwis kawowy należy dostarczyć do biura w dniu spotkania na godz. 8:00

Czytaj więcej...

Rozeznanie rynku Catering podczas warsztatu refleksyjnego


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/zamowienia/archiwalne/2504-roz-02-02-2021-22.html
Przedmiot zamówienia:  Ilość osób na spotkaniu  minimalnie 10 osób, maksymaln [...]

Przedmiot zamówienia: 

  • Ilość osób na spotkaniu  minimalnie 10 osób, maksymalnie 15
  • Liczba planowanych spotkań 1 (luty 2021)
  • Miejsce spotkania biuro Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania Dorzecza Zgłowiączki, ul. Sikorskiego 12
  • Poczęstunek należy dostarczyć do biura w dniu spotkania na godz. 8:00
  • Serwis kawowy należy dostarczyć do biura w dniu spotkania na godz. 8:00
  • Zapewnienie naczyń podane na półmiskach

Czytaj więcej...

ROZEZNANIE RYNKU Catering podczas posiedzenia Rady


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/zamowienia/archiwalne/2503-rzo-02-02-2021-1.html
Przedmiot zamówienia: Liczba planowanych posiedzeń Rady 4 – ( luty/marzec) - ilość osób &n [...]

Przedmiot zamówienia:

  • Liczba planowanych posiedzeń Rady 4 – ( luty/marzec) - ilość osób  na jednym posiedzeniu minimalnie 10 osób , maksymalnie 16 osób – liczba uczestników może ulec zmianie
  • Miejsce posiedzeń Rady biuro Stowarzyszenia Lokalnej Grupy Działania Dorzecza Zgłowiączki, ul. Sikorskiego 12
  • Danie obiadowe należy dostarczyć  do biura w dniu posiedzenia Rady  na godzinę 12:00
  • Serwis kawowy należy dostarczyć do biura w dniu posiedzenia Rady na godzinę 8.00
  • Danie obiadowe podane w pojemnikach jednorazowych
  • Zapewnienie sztućców do dania obiadowego

Czytaj więcej...

Rozeznanie rynku (materiały biurowe- tonery)


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/zamowienia/archiwalne/2498-mat-biur-2021-01-04-3.html
Opis zamówienia 1 Toner do Kyocera m8124cidn-oryginał-cyan     1 s [...]

Opis zamówienia

1

Toner do Kyocera m8124cidn-oryginał-cyan

   

1 szt.

2

Toner do Kyocera m8124cidn-oryginał-yellow

   

1 szt.

3

Toner do Kyocera m8124cidn-oryginał-magenta

   

1 szt.

4

Toner do Kyocera m8124cidn-oryginał-black

   

1 szt.

5

Toner do drukarki OKI C332-  zamiennik- wydajność 3000 stron, kolor magenta

   

2 szt.

6

Toner do drukarki OKI C332-  zamiennik- wydajność 3000 stron, kolor yellow

   

2 szt.

7

Toner do drukarki OKI C332-  zamiennik- wydajność 3500 stron, kolor black

   

3 szt.

8

Toner do drukarki OKI C332-  zamiennik- wydajność 3000 stron, kolor cyan

   

2 szt.

Czytaj więcej...

Rozeznanie rynku (materiały higieniczno- sanitarne)


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/zamowienia/archiwalne/2497-mat-biur-2021-01-04-2.html
Opis zamówienia 1   Papier toaletowy  trzywarstwowy, biały – (8rolek&nb [...]

Opis zamówienia

1

 

Papier toaletowy  trzywarstwowy, biały – (8rolek  w opakowaniu)

8 opakowań

2

Ręcznik papierowy biały    (1 sztuka w opakowaniu),co najmniej 100 metrów długości, wytrzymały

8 opakowań

3

Kostka toaletowa dwukolorowa 2x50g

3 szt.

4

Żel do WC - 1250 ml

3 szt.

5

Płyn do mycia paneli 750ml, unikalna formuła zawierająca zielone mydło, nie pozostawia smug

3 szt.

6

Płyn do mycia naczyń 1350ml wysoce skoncentrowany, skuteczne czyszczenie tłustych zabrudzeń

2 szt.

7

Płyn do mycia szyb antypara 500 ml

2 szt.

8

Worki na śmieci z taśmą  35l. (min.15 sztuk w rolce)

15 szt.

9

Worki na śmieci z taśmą 60l. (min.10szt. w rolce)

3 szt.

10

Worki na śmieci z taśmą 120l (min.10szt. w rolce)

1 szt.

11

Mydło w płynie z dozownikiem 250-300ml, kremowe, pielęgnujące.

4 szt.

12

Wkład do automatycznego odświeżacza typu Airwick 250-260ml (zapachy do uzgodnienia)

4 szt.

13

Płyn do dezynfekcji rąk, stężenie minimum 70%, zawiera wyciąg z aloesu lub d-panthenol, 5 litrów

1 szt.

14

Płyn do dezynfekcji powierzchni, stężenie minimum 70%, 5 litrów

1 szt.

Czytaj więcej...

Rozeznanie rynku (materiały biurowe)


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/zamowienia/archiwalne/2496-mat-biur-2021-01-04-1.html
  Opis zamówienia 1   Segregatory A4 75mm  z mechanizmem dźwigowym, [...]

 

Opis zamówienia

1

 

Segregatory A4 75mm  z mechanizmem dźwigowym, wykonany z kartonu  pokrytego polipropylenem, kolor fioletowy pokryty folią polipropylenową (połysk) z taśmą

8 szt.

2

Segregatory A4 75mm  z mechanizmem dźwigowym, wykonany z kartonu  pokrytego polipropylenem, kolor ciemno zielony pokryty folią polipropylenową (połysk) z taśmą

10 szt.

3

Segregator A4 75 mm z mechanizmem dźwigowym, pokryty folią o strukturze płótna  kolor czarny

10 szt.

4

Segregator A4 25mm, średnica ringów 16 mm, kolor przezroczysty pastelowy

5 szt.

5

Skoroszyt  plastikowy twardy  z zawieszką  z dziurkami wykonany z folii PCV, tylna okładka kolorowa A4- 25 szt. w opakowaniu  (kolor niebieski- 25szt., czerwony- 25szt., żółty- 25 szt.)

3 opakowania

6

Skoroszyt  plastikowy miękki  z zawieszką  z dziurkami wykonany z folii PCV, tylna okładka kolorowa A4- 25 szt. w opakowaniu  (kolor zielony- 25szt., żółty-25szt., siwy- 25 szt.)

3 opakowania

7

Papier ksero biały A4 80g/m², białość: 153 wg skali białości CIE Ryza 500 arkuszy

30ryz

8

Przekładka 1/3A4  z czterema dziurkami,  mix kolorów(100szt w opakowaniu)

3 opakowania

9

Długopis żelowy uni jetstream 101, kolor wkładu niebieski, gumowy uchwyt, 0,7mm, automatyczny

10 szt.

10

Długopis żelowy Pentel Energel bl417, 07, kolor czerwony

8 szt.

11

Długopis żelowy Pentel Energel bl417, 07, kolor czarny

8 szt.

12

Długopis żelowy Pentel Energel bl417, 07, kolor zielony

8 szt.

13

Długopis żelowy Pentel Energel bl417, 07, kolor fioletowy

8 szt.

14

Długopis żelowy Pentel Energel bl417, 07, kolor pomarańczowy

8 szt.

15

Koperta samoklejąca C-5 biała

200 szt.

16

Koperta samoklejąca C-6 biała

100 szt.

17

Koperta samoklejąca C-4 biała

200 sztuk

18

Koperta samoklejąca B-4 biała

100 sztuk

19

Koszulki krystaliczne A4 (ilość w opakowaniu 100szt)

1 opakowanie

20

Zakładki indeksujące Ilość zakładek: 4x50 w rozmiarze 20x50mm, wykonane z papieru, można po nich pisać

10 opakowań

21

Dziennik korespondencyjny- okładka tekturowa sztywna

oklejona tworzywem skóropodobnym.

Dziennik do ewidencji korespondencji

przychodzącej i wychodzące, A-4.

1 szt.

22

Kalendarz biurkowy na 2021 rok pionowy, oprawa: grzbiet zaciskany spiralą do sztywnego kartonu formowanego w trójkątną podstawę-

5 szt.

23

Kalendarz ścienny na 2021 rok trójdzielny, 3 bloczki osobno: miesiąc poprzedni, bieżący i następny, miesiąc bieżący wyróżniony kolorystycznie, imieniny, święta, pasek z okienkiem do zaznaczania bieżącej daty, tekturowa główka z kolorowym wzorem-

3 szt.

24

Korektor w taśmie szerokość taśmy 5mm, nie mniej niż 8 m długości taśmy,

2 szt.

25

Korektor w piórze z metalową końcówką, nie mniej niż 7 ml pojemności, szybkoschnący

2 szt.

26

Sznurek pakowy, jutowy nie mniej niż 240 metrów

1 szt.

Czytaj więcej...

Rozeznanie rynku - szkoleniowiec


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/zamowienia/archiwalne/2475-rozeznanie-vvvvrynku-szkoleniowiec.html
  Przedmiot zamówienia : Wykonanie usługi z zakresu przygotowania i przeprowadzenia szkoleni [...]

 

Przedmiot zamówienia :
Wykonanie usługi z zakresu przygotowania i przeprowadzenia szkolenia online z zakresu Biznesplanu w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020” w zakresie podejmowania działalności gospodarczej.

Zamówienie obejmuję przeprowadzenie szkolenia online, opracowanie programu szkolenia, opracowanie merytoryczne.

Opis przedmiotu zamówienia:

  1. Przeprowadzenie szkolenia online
  • Liczba godzin : 8 godzin (8.00-12.00, 12.30-16.30)
  • Liczba uczestników szkolenia: maksymalnie 30 osób (2 grupy maksymalnie po 15 osób)
  • Termin szkolenia: 11.01.2021r.
  • Zakres szkolenia: Biznesplan z zakresu podejmowanie działalności gospodarczej.
  • Szczegółowy harmonogram szkolenia zostanie ustalony między stronami umowy
  • Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w niezbędną wiedzę umożliwiającą prawidłowe przygotowanie Biznesplanu
  • Wykonawca zobowiązuję się do umożliwienia zadawania pytań przez uczestników szkolenia w jego trakcie.

Czytaj więcej...

 
Kontakt
Stowarzyszenie Lokalna Grupa
Działania Dorzecza Zgłowiączki
ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń

Biuro:
Sikorskiego 12, 87-850 Choceń
(wejście od ul. Jarzębinowej)

728-462-482 – Dyrektor Biura

694-114-754 – Plan Strategiczny dla Wspólnej Polityki Rolnej na lata 2023-2027

728-462-481 – Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza na lata 2021-2027


e-mail: zglowiaczka@kujawiaki.pl
Mapa
Godziny pracy
Poniedziałek 7:30 - 15:30
Wtorek 7:30 - 17:00
Środa 7:30 - 15:30
Czwartek 7:30 - 15:30
Piątek 7:30 - 14:00
Statystyki

On-line 0 gości

Dzisiaj 40

Wczoraj 110

W tym tygodniu 295

W tym miesiącu 1592

Odwiedzin ogółem 200195

Fundusze Europejskie
Fundusze Europejskie
województwo kujawsko-pomorskie
unia europejska