Rozeznanie rynku (materiały biurowe III kw 2021)


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/zamowienia/archiwalne/2585-rozeznanie-rynku-materialy-biurowe-iii-kw-2021.html
Opis zamówienia 1   Segregatory A4 75mm  z mechanizmem dźwigowym, wykonan [...] Opis zamówienia

1

 

Segregatory A4 75mm  z mechanizmem dźwigowym, wykonany z kartonu  pokrytego polipropylenem, kolor waniliowy pokryty folią polipropylenową (połysk) z taśmą

   

10 szt.

   

2

Segregatory A4 75mm  z mechanizmem dźwigowym, wykonany z kartonu  pokrytego polipropylenem, kolor czekoladowy pokryty folią polipropylenową (połysk) z taśmą

   

10 szt.

   

3

Skoroszyt  plastikowy twardy  z zawieszką  z dziurkami wykonany z folii PCV, tylna okładka kolorowa A4- 25 szt. w opakowaniu  (kolor szary- 25szt., czarny- 25szt., zielony- 25 szt.)

   

3 opakowania

   

4

Skoroszyt  plastikowy miękki  z zawieszką  z dziurkami wykonany z folii PCV, tylna okładka kolorowa A4- 25 szt. w opakowaniu  (kolor niebieski- 25szt., pomarańczowy-25szt., czerwony- 25 szt.)

   

3 opakowania

   

5

Papier ksero biały A4 80g/m², białość: 153 wg skali białości CIE Ryza 500 arkuszy

   

30ryz

   

6

Przekładka 1/3A4  z czterema dziurkami,  mix kolorów(100szt w opakowaniu)

   

3 opakowania

   

7

Długopis żelowy uni jetstream 101, kolor wkładu niebieski, gumowy uchwyt, 0,7mm, automatyczny

   

10 szt.

   

8

Długopis żelowy pentel k437cr, kolor wkładu niebieski, gumowy uchwyt, 0,7mm,automatyczny

   

10 szt.

   

9

Długopis żelowy pentel k437cr, kolor wkładu czarny, gumowy uchwyt, 0,7mm,automatyczny

   

5 szt.

   

10

Koszulki krystaliczne A4 (ilość w opakowaniu 100szt)

   

2 opakowania

   

11

Koszulki poszerzane 20mm, A4, 10szt w opakowaniu

   

4 opakowania

   

12

Koperta samoklejąca C-4 biała

   

200 szt.

   

13

Koperta samoklejąca C-5 biała

   

200 szt.

   

14

Karteczki samoprzylepne  76x76mm, 100 kart, jasnożółte

   

15 szt.

   

15

Karteczki w formie bloczka, klejone po boku, wymiary: 8,5 x 8,5 x 3,5 cm

   

10 szt.

   

16

Zakładki indeksujące- mix kolorów, 5 x 25 kart

wymiary: 12 x 45 mm

tworzywo: folia PP o grubości 60μm

   

10 szt.

   

17

Taśma biurowa 18x30, bezbarwna

   

10szt.

   

18

Dziurkacz typu Leitz do 30 kartek, metalowy

   

1 szt.

   

19

Bateria AA, 1,5V, alkaliczna

   

12 szt.

   

Czytaj więcej...

ROZEZNANIE RYNKU - Poczęstunek (artykuły spożywcze) Spotkanie/szkolenie informacyjne


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/zamowienia/archiwalne/2580-rozeznanie-rynku-pocze879879stunek-artykuly-spozywcze-spotkanie-szkolenie-informacyjne-2.html
Przedmiot zamówienia/nazwa produktu Herbata czarna ekspresowa (25 torebek w opakowaniu) - 1szt [...]

Przedmiot zamówienia/nazwa produktu

  1. Herbata czarna ekspresowa (25 torebek w opakowaniu) - 1szt
  2. Herbata owocowa ekspresowa malinowa (20 torebek w opakowaniu) - 1szt.
  3. Kawa mielona (250g) - 1szt.
  4. Kawa rozpuszczalna (100g) - 1szt.
  5. Mleko 3,2% (1l) - 1szt.
  6. Cukier - 1 kg
  7. Wafel w polewie czekoladowej (48g) - 16 szt.
  8. Baton z nadzieniem nugatowo-karmelowym (51g) – 16 szt.
  9. Baton z karmelem i orzechami (50g) - 16 szt.
  10. Rogal z nadzieniem czekoladowym (60g) – 16 szt.
  11. Sok pomarańczowy (1l) - 1 szt.
  12. Sok czarna porzeczka (1l) - 2 szt.
  13. Woda niegazowana (0,5l) - 16 szt.

Artykuły spożywcze należy dostarczyć w dniu 05 lipca 2021 roku do biura Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania Dorzecza Zgłowiączki, ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń

Czytaj więcej...

ROZEZNANIE RYNKU - Poczęstunek (artykuły spożywcze) Spotkanie/szkolenie informacyjne


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/zamowienia/archiwalne/2557-rozeznanie-rynku-56566poczestunek-artykuly-spozywcze-spotkanie-szkolenie-informacyjne.html
Przedmiot zamówienia/nazwa produktu Herbata czarna ekspresowa (25 torebek w opakowaniu) - 1szt [...]

Przedmiot zamówienia/nazwa produktu

  1. Herbata czarna ekspresowa (25 torebek w opakowaniu) - 1szt
  2. Herbata owocowa ekspresowa malinowa (20 torebek w opakowaniu) - 1szt.
  3. Kawa mielona (250g) - 1szt.
  4. Kawa rozpuszczalna (100g) - 1szt.
  5. Mleko 3,2% (1l ) - 1szt.
  6. Cukier - 1 kg
  7. Wafel w polewie czekoladowej (48g) - 10 szt.
  8. Baton z nadzieniem nugatowo-karmelowym (51g) – 10 szt.
  9. Baton z karmelem i orzechami (50g) - 10 szt.
  10. Rogal z nadzieniem czekoladowym (60g) – 10 szt.
  11. Sok pomarańczowy (1l) - 2 szt.
  12. Sok czarna porzeczka (1l) - 1 szt.
  13. Woda niegazowana (0,5l) - 10 szt.

Czytaj więcej...

Rozeznanie rynku- spotkanie informacyjno-konsultacyjne.


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/zamowienia/archiwalne/2572-rrsks-06-2020-1.html
  Termin realizacji usługi:  24.06.2021r Miejsce realizacji usługi – Powiat włocław [...]

 

Termin realizacji usługi:  24.06.2021r
Miejsce realizacji usługi – Powiat włocławski

Zorganizowanie spotkania informacyjno-konsultacyjnego dla 80 osób:

Specyfikacja dla 1 spotkania

1.Czas trwania minimum 4,5 godziny.

2.Zapewnienie sali konferencyjnej/ dużego namiotu wraz z ławkami i stołami dla 80 osób (w zależności od miejsca spotkania i terminu).

3.Zapewnienie cateringu dla 80 osób:

  • Serwis kawowy przez cały czas trwania spotkania: Warnik z wrzącą wodą, kawa, herbata, cukier, śmietanka do kawy,
  • Ciasto- 8 blach (5 rodzajów, do uzgodnienia),
  • Dania- 80 porcji każde:

- żurek,

- bigos,

- karkówka,

- kiełbasa,

- kaszanka,

- szaszłyk drobiowy,

- pieczywo, surówki, sałatki,

- musztarda, ketchup,

  • Napoje niegazowane 40 litrów,
  • Napoje gazowane 40 litrów.
  • Zapewnienie: talerzy, szklanek, filiżanek, sztućców, serwetek.

4.Zapewnienie nagłośnienia: 2 kolumny aktywne każda o mocy 500 Wat na statywach, 2 mikrofony bezprzewodowe, okablowanie elektryczne  wraz z obsługą.

5.  Zapewnienie podestu-wymiary co najmniej 4mx3m.

6.Zapewnienie osoby prowadzącej spotkanie, która będzie odpowiedzialna za poprowadzenie spotkania, omówienie realizacji strategii, o wdrażanych programach, zaplanowanych konkursach itp.-na podstawie informacji przekazanych od zamawiającego.


Termin i miejsce złożenia oferty:
•    termin zgłoszenia mija: 12.05.2021 r.
•    termin ważności  oferty:  12.05.2021 rok
•    zgłoszenie należy wysłać na formularzu stanowiącym załącznik do pobrania poniżej
•    zgłoszenie może być złożone:
- osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń
-   drogą pocztową na adres : Stowarzyszenie LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń
- za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Każde zgłoszenie powinno być opieczętowane i  podpisane własnoręcznie.
Klauzula informacyjna:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Stowarzyszenie LGD Dorzecza Zgłowiączki z siedzibą w Choceniu,  ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń. Pełna klauzula informacyjna dostępna jest na stronie internetowej www.kujawiaki.pl

Załączniki:

Rozeznanie rynku: Walizki


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/zamowienia/archiwalne/2540-rrw-22-04-2021-1.html
Zestaw walizek podróżnych 3w1 (XXL, XL, M)- 12 kompletów Opis przedmiotu zamówienia: Materia [...]

Zestaw walizek podróżnych 3w1 (XXL, XL, M)- 12 kompletów

Opis przedmiotu zamówienia:

  • Materiał dominujący: ABS
  • Rodzaj: walizki twarde
  • Zestaw: mała walizka ok. 33-35 l, średnia walizka ok. 64-67 l, duża walizka ok. 97-100 l.
  • Wyposażone w przegrodę wewnętrzną i pasy mocujące
  • 4 kółka obrotowe 360’
  • stopki do stawiania walizek na ziemi,
  • wysuwany, lekki, wewnętrzny stelaż aluminiowy

Kolor do uzgodnienia np.: szary, granatowy, czerwony, zielony.

Prosimy o złożenie wizualizacji do oferty. Oferta jest ważna wraz ze złożoną wizualizacją walizek.

Zapytanie może w każdej chwili zostać anulowane- nie zostać realizowane.

W ramach realizacji zamówienia dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego nastąpi transportem dostawcy bądź przesyłką kurierską na koszt dostawcy.

Czytaj więcej...

Rozeznanie rynku (materiały higieniczno- sanitarne)


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/zamowienia/archiwalne/2537-rrmsan-14-04-2021-2.html
Opis zamówienia 1   Papier toaletowy  trzywarstwowy, biały – (8rolek&nb [...]

Opis zamówienia

1

 

Papier toaletowy  trzywarstwowy, biały – (8rolek  w opakowaniu)

8 opakowań

2

Ręcznik papierowy biały    (1 sztuka w opakowaniu),co najmniej 100 metrów długości, wytrzymały

8 opakowań

3

Kostka toaletowa dwukolorowa 2x50g

3 szt.

4

Żel do WC - 1250 ml

2 szt.

5

Płyn do mycia paneli 750ml, unikalna formuła zawierająca zielone mydło, nie pozostawia smug

2 szt.

6

Płyn do mycia naczyń 1350ml wysoce skoncentrowany, skuteczne czyszczenie tłustych zabrudzeń

2 szt.

7

Płyn do mycia szyb antypara 500 ml

2 szt.

8

Worki na śmieci z taśmą  35l. (min.15 sztuk w rolce)

15 szt.

9

Worki na śmieci z taśmą 60l. (min.10szt. w rolce)

3 szt.

10

Worki na śmieci z taśmą 120l (min.10szt. w rolce)

1 szt.

11

Mydło w płynie z dozownikiem 250-300ml, kremowe, pielęgnujące.

4 szt.

W ramach realizacji zamówienia dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego nastąpi transportem dostawcy bądź przesyłką kurierską na koszt dostawcy.

 Zamówiony towar   należy dostarczyć na ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń – II piętro

Kryterium- cena

 Realizacja :

 Realizacja zamówienia :   zamówienie  realizowane w kwietniu,  nie jest możliwe dzielenie zamówienia na części

Forma płatności:
‒ przelew bankowy po realizacji zamówienia, termin zapłaty nie krótszy niż 14 dni

Czytaj więcej...

Rozeznanie rynku (materiały higieniczno- sanitarne)


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/zamowienia/archiwalne/2534-rrms-2-06-04-2021-224.html
Opis zamówienia 1   Papier toaletowy  trzywarstwowy, biały – (8rolek&nb [...]

Opis zamówienia

1

 

Papier toaletowy  trzywarstwowy, biały – (8rolek  w opakowaniu)

8 opakowań

2

Ręcznik papierowy biały    (1 sztuka w opakowaniu),co najmniej 100 metrów długości, wytrzymały

8 opakowań

3

Kostka toaletowa dwukolorowa 2x50g

3 szt.

4

Żel do WC - 1250 ml

2 szt.

5

Płyn do mycia paneli 750ml, unikalna formuła zawierająca zielone mydło, nie pozostawia smug

2 szt.

6

Płyn do mycia naczyń 1350ml wysoce skoncentrowany, skuteczne czyszczenie tłustych zabrudzeń

2 szt.

7

Płyn do mycia szyb antypara 500 ml

2 szt.

8

Worki na śmieci z taśmą  35l. (min.15 sztuk w rolce)

15 szt.

9

Worki na śmieci z taśmą 60l. (min.10szt. w rolce)

3 szt.

10

Worki na śmieci z taśmą 120l (min.10szt. w rolce)

1 szt.

11

Mydło w płynie z dozownikiem 250-300ml, kremowe, pielęgnujące.

4 szt.

Czytaj więcej...

Rozeznanie rynku (materiały biurowe)


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/zamowienia/archiwalne/2533-rrmb-06-04-2021-223.html
Opis zamówienia 1   Segregatory A4 75mm  z mechanizmem dźwigowym, wykonan [...] Opis zamówienia

1

 

Segregatory A4 75mm  z mechanizmem dźwigowym, wykonany z kartonu  pokrytego polipropylenem, kolor pomarańczowy pokryty folią polipropylenową (połysk) z taśmą

10 szt.

2

Segregatory A4 75mm  z mechanizmem dźwigowym, wykonany z kartonu  pokrytego polipropylenem, kolor czerwony pokryty folią polipropylenową (połysk) z taśmą

2 szt.

3

Segregator A4 75 mm z mechanizmem dźwigowym, pokryty folią o strukturze płótna  kolor czarny

12 szt.

4

Segregator A4 75 mm z mechanizmem dźwigowym, pokryty folią o strukturze płótna  kolor turkusowy

4 szt.

5

Segregator A4 75 mm z mechanizmem dźwigowym, pokryty folią o strukturze płótna  kolor szary

5 szt.

6

Segregator A4 75 mm z mechanizmem dźwigowym, pokryty folią o strukturze płótna  kolor pomarańczowy

2 szt.

7

Skoroszyt  plastikowy twardy  z zawieszką  z dziurkami wykonany z folii PCV, tylna okładka kolorowa A4- 25 szt. w opakowaniu  (kolor szary- 25szt., czarny- 25szt., zielony- 25 szt.)

3 opakowania

8

Skoroszyt  plastikowy miękki  z zawieszką  z dziurkami wykonany z folii PCV, tylna okładka kolorowa A4- 25 szt. w opakowaniu  (kolor niebieski- 25szt., pomarańczowy-25szt., czerwony- 25 szt.)

3 opakowania

9

Papier ksero biały A4 80g/m², białość: 153 wg skali białości CIE Ryza 500 arkuszy

30ryz

10

Przekładka 1/3A4  z czterema dziurkami,  mix kolorów(100szt w opakowaniu)

3 opakowania

11

Długopis żelowy uni jetstream 101, kolor wkładu niebieski, gumowy uchwyt, 0,7mm, automatyczny

10 szt.

12

Pieczątka typu Wagraf Polan 55

1 szt.

13

Gumka z nazwiskiem do pieczątki wagraf b2

1 szt.

14

Gumka z nazwiskiem do pieczątki trodat 4912

1 szt.

15

Koszulki krystaliczne A4 (ilość w opakowaniu 100szt)

1 opakowanie

16

Koperta samoklejąca C-4 biała

200 sztuk

17

Klej w sztyfcie min. 15g

3 szt.

18

Dziurkacz typu Leitz do 30 kartek, metalowy

1 szt.

19

Kalkulator biurowy typu Citizen duży

1 szt.

20

Koszulki poszerzane 20mm, A4, 10szt w opakowaniu

2 opakowania

Czytaj więcej...

 
Kontakt
Stowarzyszenie Lokalna Grupa
Działania Dorzecza Zgłowiączki
ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń

Biuro:
Sikorskiego 12, 87-850 Choceń
(wejście od ul. Jarzębinowej)

728-462-482 – Dyrektor Biura

694-114-754 – Plan Strategiczny dla Wspólnej Polityki Rolnej na lata 2023-2027

728-462-481 – Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza na lata 2021-2027


e-mail: zglowiaczka@kujawiaki.pl
Mapa
Godziny pracy
Poniedziałek 7:30 - 15:30
Wtorek 7:30 - 17:00
Środa 7:30 - 15:30
Czwartek 7:30 - 15:30
Piątek 7:30 - 14:00
Statystyki

On-line 0 gości

Dzisiaj 84

Wczoraj 109

W tym tygodniu 193

W tym miesiącu 291

Odwiedzin ogółem 201068

Fundusze Europejskie
Fundusze Europejskie
województwo kujawsko-pomorskie
unia europejska