ZAPYTANIE OFERTOWE NA MATERIAŁY BIUROWE LSR


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/2-brak-kategorii/1214-biurowe-materialy-lsr.html
Lp.   PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ILOŚĆ   1 Segregator [...]

Lp.

 

PRZEDMIOT

ZAMÓWIENIA

ILOŚĆ

 

1

Segregator A4 z mechanizmem 50mm kolor:  jasnozielony (Donau )

 

4 sztuki

2

Segregator A4 z mechanizmem 50mm kolor:  brązowy (Donau )

 

4 sztuki

3

Segregator A4 z mechanizmem 75 mm- kolor: turkusowy (Donau )

 

4 sztuki

4

Segregator A4 z mechanizmem 50 mm kolor: czarny  (Donau )

 

4  sztuki

5

Segregator A4 z mechanizmem 75 mm- kolor: pomarańczowy (Donau )

 

4 sztuki

6

Skoroszyt  plastikowy twardy z zawieszką z dziurkami  (kolory: szary 40 szt; czerwony 20 szt.; żółty 40 szt.)

100 sztuk

7

Papier ksero biały A4 80g (POL speed )

(ryza 500 kartek)

25 szt.

8

Koperty B4 rozszerzana  

30 sztuk

9

Koperty B4

30 sztuk

10

Koperta DL

30 sztuk

11

Długopis Pentel BK 77 – 5 sztuk niebieskie, 5 szt. czarne

10 sztuk

12

Długopis Rystor VP-6000 kolor niebieskie

10 sztuk

13

Kalendarz biurkowy(2015 rok) na biurko

5 sztuk

14

  Tonery Kyocera FS-1035MFP - oryginał

 

1 sztuka

15

Toner Develop Ineo+25 – kolor czarny oryginał

1 sztuka

16

Koszulki na CD pojedyncze  (bartex )- w opakowaniu 5 szt.

 

6 opakowań

17

Płyty DVD

15 sztuk

18

Płyty CD

15 sztuk

19

Tusz zielony do stempli

2 sztuki

20

Lista obecności bloczek

1 sztuka

21

Zszywki do takera typ ARROWJT-21 lub ESO#530

2 opakowania

22

Brystol biały A-0

10 sztuk

23

Szpagat  50mb

50mb

24

Taśma klejąca dwustronna 50mm*25

2 sztuki

Kryteria oceny i wyboru ofert:
‒ cena – 100%  ceny całości oferty
Forma płatności:
‒ przelew bankowy po realizacji zamówienia
Termin i miejsce złożenia oferty:
•termin zgłoszenia mija 14.11.2014 r.
•zgłoszenie należy wysłać na formularzu, stanowiącym załącznik do pobrania poniżej zapytania ofertowego,
•zgłoszenie może być złożone:
  - osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń
-   za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
-   faxem: (54) 284 66 69
•każde zgłoszenie powinno być opieczętowane i  podpisane własnoręcznie.
•    termin ważności oferty  31.12.2014
•    PROSIMY  SKŁADAĆ OFERTY  ZGODNE Z ZAPYTANIEM,  JEŚLI TOWAR   NIE BĘDZIE  ZGODNY  Z OFERTĄ  -PRZEWIDUJEMY ZWROT TOWARU
Warunki wyboru wykonawcy usługi:
•na podstawie zgłoszeń zamawiający wybierze 1 najtańszą ofertę,
•Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od postępowania bez wyłonienia oferenta i bez podania przyczyn.

W przypadku, gdy wystąpi kilka ofert o tej samej najkorzystniejszej cenie, o wyborze oferenta decyduje data wpływu oferty do biura.

 
Ofertowa cenowa do pobrania tutaj.

Zapytanie ofertowe na budowę miejsc ogniskowych


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/2-brak-kategorii/1207-zapytanie-ofertowe-na-budowe-miejsc-ogniskowych.html
Zapytanie ofertowe na budowę miejsc ogniskowych1.    Zapytanie ofertowe dotyczy budowy miejsca o [...]

Zapytanie ofertowe na budowę miejsc ogniskowych
1.    Zapytanie ofertowe dotyczy budowy miejsca ogniskowego w ramach  umowy o dofinansowanie nr 00147-6173-SW0200015/14 WS-II-B.052.6.1.904.2014 z dnia 17 października 2014 roku.
2.    Zamawiającym jest:
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Dorzecza Zgłowiączki
siedziba: ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń
biuro: ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń
NIP: 888 296 72 27 REGON: 340332747
3.    Przedmiotem zamówienia jest:
a)    budowa miejsca ogniskowego według kosztorysu ślepego,
b)    dostawa stojaka do rowerów,

Lp.

 

PRZEDMIOT

ZAMÓWIENIA

ILOŚĆ

 
 

1

 

BUDOWA MIEJSCA OGNISKOWEGO WEDŁUG KOSZTORYSU:

1.       Budowa miejsca ogniskowego

2.       Montaż stojaka dla rowerów

 

10 szt.

 

2

DOSTAWA STOJAKA DO ROWERÓW

Specyfika techniczna:

- stojak spirala na  słupach,

- ocynkowany ogniowo (srebrny),

-wykonany z rur stalowych o wymiarach min. 40 mm Ø,

- stojak umożliwia zapięcie rowerów za koło po obu stronach,

- do wszystkich typów kół i wszystkich rodzajów opon,

- minimum 8 miejsc dla rowerów,

- długość minimum 200 cm,

- wysokość minimum 65 cm,

- mocowanie do podłoża za pomocą śrub mocujących,

 

10 szt.

 

4.    Dodatkowe parametry zamówienia:
a)   a)    Gwarancja- 24 miesiące, w trakcie trwania okresu gwarancyjnego przeprowadzenie raz w roku kontroli;
5.    Termin wykonania  zamówienia oraz miejsce wykonania zamówienia:
a)    Termin wykonania zamówienia do 31 grudnia 2014, możliwe jest przesunięcie terminu wykonania zamówienia ze względu na niesprzyjające warunki pogodowe, jednak nie później niż do 15 kwietnia 2015 roku;
b)    Zamówienie wykonane zostanie na terenie Stowarzyszenia, w miejscowościach:
- Brześć Kujawski (działka nr 297/1),
- Choceń (działka nr 598),
- Chodecz (działka nr 232/1),
- Gąbinek (działka nr 31/6),
- Długie (działka nr 152),
- Chełmica Duża (działka nr 44/33),
- Grójczyk (działka nr 50/1),
- Lubrańczyk (działka nr 190/8),
- Stępka (działka nr 82),
- Dąb Polski (działka nr 85/5, działka nr 200).

6.    Zamawiający informuje o możliwości wystąpienia zamówień uzupełniających.
7.    Wykonawca w ciągu 5 dni po podpisaniu umowy, przedłoży kosztorysy ofertowe na budowę miejsc ogniskowych (10 sztuk) oraz kosztorysy powykonawcze (10 sztuk) do dnia odbioru robót.
8.    Kryteria oceny i wyboru oferty:
- Cena brutto za całość zamówienia - waga 100 %.
9.    Forma płatności:
a)    Wykonawca związany jest z ofertą co najmniej 14 dni od dnia upływu terminu składania ofert do Zamawiającego.
b)    Wykonawca wystawia fakturę/rachunek po wykonaniu zamówienia i dokonaniu odbioru zamówienia.
c)    Płatność przelewem bankowym za wykonanie zamówienia w terminie do  7 dni od daty wystawienia faktury/rachunku.
d)    Płatność uzależniona jest od otrzymania dotacji na realizacje operacji.
10.    Kontakt Wykonawców z Zamawiającym:
a)    Zapytania kierować można na adres:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz telefonicznie: 54 233 98 33.
11.    Opis warunków przyjęcia ofert :

a)    Oferta złożona musi być na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania;
b)    Do oferty przedłożyć należy minimum 3 referencje z wykonanych wcześniej zamówień.
c)    W przypadku nie złożenia załączników istnieje możliwość ich uzupełnienia w ciągu 2 dni kalendarzowych od dnia poinformowania oferenta o ich braku.
d)    Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie w biurze Stowarzyszenia, ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń z dopiskiem: „Zapytanie ofertowe na budowę miejsc ogniskowych”.
e)    Termin składania ofert: 13.11.2014 r. godz.10:00,
f)    Otwarcie ofert nastąpi 13.11.2014 r. o godzinie 10:20
12.    Powiadomienia wykonawcy:
a)    Informacje o rozstrzygnięciu zapytania podane będą na stronie internetowej www.kujawiaki.pl w zakładce zamówienia.
b)    Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie powiadomiony odrębnie o formalnościach niezbędnych do zawarcia umowy.

Zalacznik_nr_1_Oferta.doc

zalacznik_nr_2-kosztorys_slepy.pdf

zalacznik_nr_3-miejsce_ogniskowe_rysunek.pdf

 

ZAPYTANIE OFERTOWE NA ETUI


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/2-brak-kategorii/1203-zapytanie-ofertowe-na-etui.html
Etui na długopisy Parametry: Etui ze sztucznej skóry z nylonową osłonką. W środku miejsce na [...]

Etui na długopisy

Parametry:

Etui ze sztucznej skóry z nylonową osłonką. W środku miejsce na dwa długopisy.
Wymiary nie mniejsze  niż: 15,5cm x 4,5cm x 2 cm
Grawer w jednym kolorze i miejscu,  znakowanie 2,5 cm x 1 cm
Ilość: 100 szt
Kryteria oceny i wyboru ofert:
‒ cena – 100%  ceny całości oferty
Forma płatności:
‒ przelew bankowy po realizacji zamówienia
Termin i miejsce złożenia oferty:
•termin zgłoszenia mija 31.10.2014 r.
•zgłoszenie należy wysłać na formularzu, stanowiącym załącznik do pobrania poniżej zapytania ofertowego,
•zgłoszenie może być złożone:
  - osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń
-   za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
-   faxem: (54) 284 66 69
•każde zgłoszenie powinno być opieczętowane i  podpisane własnoręcznie.
•    termin ważności oferty  - do 28.02.2015 r.
•    PROSIMY  SKŁADAĆ OFERTY  ZGODNE Z ZAPYTANIEM,  JEŚLI TOWAR   NIE BĘDZIE  ZGODNY  Z OFERTĄ  -PRZEWIDUJEMY ZWROT TOWARU
Warunki wyboru wykonawcy usługi:
•na podstawie zgłoszeń zamawiający wybierze 1 najtańszą ofertę,
•Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od postępowania bez wyłonienia oferenta i bez podania przyczyn.

W przypadku, gdy wystąpi kilka ofert o tej samej najkorzystniejszej cenie, o wyborze oferenta decyduje data wpływu oferty do biura.

 
Ofertowa cenowa do pobrania tutaj.

ZAPYTANIE OFERTOWE Długopis metalowy


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/2-brak-kategorii/1202-zapytanie-ofertowe-dlugopis-metalowy.html
Długopis metalowy LMC18510-03Parametry:Długopis metalowy  z mechanizmem obrotowym, niebieski wkł [...]

Długopis metalowy LMC18510-03
Parametry:
Długopis metalowy  z mechanizmem obrotowym, niebieski wkład; specjalna gumka, ułatwiająca korzystanie ze smartfonów

 Grawer w jednym kolorze i miejscu
Ilość: 100 szt
Kryteria oceny i wyboru ofert:
‒ cena – 100%  ceny całości oferty
Forma płatności:
‒ przelew bankowy po realizacji zamówienia
Termin i miejsce złożenia oferty:
•termin zgłoszenia mija 31.10.2014 r.
•zgłoszenie należy wysłać na formularzu, stanowiącym załącznik do pobrania poniżej zapytania ofertowego,
•zgłoszenie może być złożone:
  - osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń
-   za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
-   faxem: (54) 284 66 69
•każde zgłoszenie powinno być opieczętowane i  podpisane własnoręcznie.
•    termin ważności oferty  - do 28.02.2015 r.
•    PROSIMY  SKŁADAĆ OFERTY  ZGODNE Z ZAPYTANIEM,  JEŚLI TOWAR   NIE BĘDZIE  ZGODNY  Z OFERTĄ  -PRZEWIDUJEMY ZWROT TOWARU
Warunki wyboru wykonawcy usługi:
•na podstawie zgłoszeń zamawiający wybierze 1 najtańszą ofertę,
•Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od postępowania bez wyłonienia oferenta i bez podania przyczyn.

W przypadku, gdy wystąpi kilka ofert o tej samej najkorzystniejszej cenie, o wyborze oferenta decyduje data wpływu oferty do biura.

 Ofertowa cenowa do pobrania tutaj.

ZAPYTANIE OFERTOWE NA DESKĘ DO SERÓW


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/2-brak-kategorii/1201-zapytanie-ofertowe-na-deske-do-serow.html
Opis przedmiotu zamówienia:   Deska do serówRozsuwana deska do krojenia serów wykonana z bambus [...]

Opis przedmiotu zamówienia:  
Deska do serów
Rozsuwana deska do krojenia serów wykonana z bambusa wraz z trzema akcesoriami do porcjowania serów
Nadruk w jednym kolorze i miejscu
Ilość: 100 szt
Kryteria oceny i wyboru ofert:
‒ cena – 100%  ceny całości oferty
Forma płatności:
‒ przelew bankowy po realizacji zamówienia
Termin i miejsce złożenia oferty:
•termin zgłoszenia mija 31.10.2014 r.
•zgłoszenie należy wysłać na formularzu, stanowiącym załącznik do pobrania poniżej zapytania ofertowego,
•zgłoszenie może być złożone:
  - osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń
-   za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
-   faxem: (54) 284 66 69
•każde zgłoszenie powinno być opieczętowane i  podpisane własnoręcznie.
•    termin ważności oferty  - do 28.02.2015 r.
•    PROSIMY  SKŁADAĆ OFERTY  ZGODNE Z ZAPYTANIEM,  JEŚLI TOWAR   NIE BĘDZIE  ZGODNY  Z OFERTĄ  -PRZEWIDUJEMY ZWROT TOWARU
Warunki wyboru wykonawcy usługi:
•na podstawie zgłoszeń zamawiający wybierze 1 najtańszą ofertę,
•Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od postępowania bez wyłonienia oferenta i bez podania przyczyn.

W przypadku, gdy wystąpi kilka ofert o tej samej najkorzystniejszej cenie, o wyborze oferenta decyduje data wpływu oferty do biura.

 
Ofertowa cenowa do pobrania tutaj.

Zapytanie ofertowe (materiały biurowe)


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/2-brak-kategorii/1208-materialy-biurowe-2014-rok.html
Opis zamówienia: Lp.   PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ILOŚĆ     1 [...]

Opis zamówienia:

Lp.

 

PRZEDMIOT

ZAMÓWIENIA

ILOŚĆ

 
 

1

 

 Koperta DL biała

300 sztuk

 

2

Koperta C5 biała

 

300

sztuk

 

3

Pieczątka automatyczna

(okrągła z logo Stowarzyszenia)

1 sztuka

 

4

Antyrama A4 (szklana)

15sztuk

 

5

Papier biały  160g

3 ryzy

 

6

Segregator A4/5

4sztuki

 

7

Skoroszyt z zawieszką IDEST

40 sztuk

 



Kryteria oceny i wyboru ofert:
‒ cena – 100%  ceny całości oferty
Forma płatności:
‒ przelew bankowy po realizacji zamówienia
Termin i miejsce złożenia oferty:
•    termin zgłoszenia mija 30.10.2014 roku
•    zgłoszenie należy wysłać na formularzu, stanowiącym załącznik do pobrania poniżej zapytania ofertowego,
•    termin ważności oferty  30.11.2014
•    zgłoszenie może być złożone:
    osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki,                            ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń
    za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    faxem: (54)  233 98 33
•    każde zgłoszenie powinno być opieczętowane i  podpisane własnoręcznie.
•    Data ważności oferty
Warunki wyboru wykonawcy usługi:
•    na podstawie zgłoszeń zamawiający wybierze 1 najtańszą ofertę,
•    Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej.
•    Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od postępowania bez wyłonienia oferenta i bez podania przyczyn.

W przypadku, gdy wystąpi kilka ofert o tej samej najkorzystniejszej cenie, o wyborze oferenta decyduje data wpływu oferty do biura.

Oferta cenowa tutaj.

Zapytanie ofertowe- Walizka


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/2-brak-kategorii/1176-zapytanie-ofertowe-walizka.html
Opis przedmiotu zamówienia:Walizka- Nakada 40L+ 8L ElbrusSpecyfikacja:•  system jezdny •  dwa [...]

Opis przedmiotu zamówienia:
Walizka- Nakada 40L+ 8L Elbrus
Specyfikacja:
•  system jezdny
•  dwa uchwyty do noszenia w pionie i poziomie
•  dodatkowa wyjmowana rączka
•  pasy zabezpieczające spakowany bagaż
•  możliwość spięcia suwaków kłódką bagażową(w zestawie kłódka z zamkiem szyfrowym)
•  wymiary: 51x28x70cm
Kryteria oceny i wyboru ofert:
‒ cena – 100%. -  oferta powinna zawierać dołączoną wizualizację.
Forma płatności:
‒ przelew bankowy po realizacji zamówienia
Termin realizacji:
W terminie do 30.11.2014
Termin i miejsce złożenia oferty:
•    termin zgłoszenia mija 08.10.2014 r.
•    zgłoszenie należy wysłać na formularzu, stanowiącym załącznik do pobrania poniżej zapytania ofertowego,
•    zgłoszenie może być złożone:
    osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń
    za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    faxem: (54) 284 66 69
•    każde zgłoszenie powinno być opieczętowane i  podpisane własnoręcznie.
•    PROSIMY  SKŁADAĆ OFERTY  ZGODNE Z ZAPYTANIEM,  JEŚLI TOWAR   NIE BĘDZIE  ZGODNY  Z OFERTĄ  -PRZEWIDUJEMY ZWROT TOWARU
Warunki wyboru wykonawcy usługi:
•    na podstawie zgłoszeń zamawiający wybierze 1 najtańszą ofertę,
•    Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej.

Oferta cenowa tutaj.

Zapytanie ofertowe Antyrama


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/2-brak-kategorii/1175-zapytanie-ofertowe-antyrama.html
Opis przedmiotu zamówienia:AntyramaParametry:•    70 cm x 100 cm;•    plexi;•    ple [...]

Opis przedmiotu zamówienia:
Antyrama
Parametry:
•    70 cm x 100 cm;
•    plexi;
•    plecy z płyty HDF;
•    metalowe klipsy w 12 miejscach;
•    zabezpieczona folią przed zarysowaniem
Kryteria oceny i wyboru ofert:
‒ cena – 100%
Forma płatności:
‒ przelew bankowy po realizacji zamówienia
Termin i miejsce złożenia oferty:
•    termin zgłoszenia mija 07.10.2014r
•    ważność oferty 30.11.2014r
•    zgłoszenie należy wysłać na formularzu, stanowiącym załącznik do pobrania poniżej zapytania ofertowego wraz z przykładową wizualizacją zegara.
•    zgłoszenie może być złożone:
        osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń
        za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
        faxem: (54) 233 98 33

•    każde zgłoszenie powinno być opieczętowane i  podpisane własnoręcznie.
•    (PROSIMY  SKŁADAĆ OFERTY  ZGODNE Z ZAPYTANIEM,  JEŚLI TOWAR   NIE BĘDZIE  ZGODNY  Z OFERTĄ  -PRZEWIDUJEMY ZWROT TOWARU)

Warunki wyboru wykonawcy usługi:
•    na podstawie zgłoszeń zamawiający wybierze 1 najtańszą ofertę,
•    Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej.

Oferta cenowa tutaj.

Zapytanie ofertowe- sztaluga


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/2-brak-kategorii/1174-zapytanie-ofertowe-sztaluga.html
Opis przedmiotu zamówienia: Sztaluga Parametry:1.    drewno sosnowe lite;2.    lakierowana; [...]

Opis przedmiotu zamówienia:

Sztaluga

Parametry:
1.    drewno sosnowe lite;
2.    lakierowana;
3.    półka – głębokość 7cm, szerokość 53cm;
4.    rozstaw przednich nóg 66cm;
5.    sztaluga przy maksymalnym rozłożeniu 250 cm wysokości;
Kryteria oceny i wyboru ofert:
‒ cena – 100%
Forma płatności:
‒ przelew bankowy po realizacji zamówienia
Termin i miejsce złożenia oferty:
•    termin zgłoszenia mija 08.10.2014r
•    ważność oferty 30.11.2014r
•    zgłoszenie należy wysłać na formularzu, stanowiącym załącznik do pobrania poniżej zapytania ofertowego wraz z przykładową wizualizacją zegara.
•    zgłoszenie może być złożone:
•    osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń
•    za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
•    faxem: (54) 233 98 33

•    każde zgłoszenie powinno być opieczętowane i  podpisane własnoręcznie.
•    (PROSIMY  SKŁADAĆ OFERTY  ZGODNE Z ZAPYTANIEM,  JEŚLI TOWAR   NIE BĘDZIE  ZGODNY  Z OFERTĄ  -PRZEWIDUJEMY ZWROT TOWARU)

Warunki wyboru wykonawcy usługi:
•    na podstawie zgłoszeń zamawiający wybierze 1 najtańszą ofertę,
•    Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej.

Oferta cenowa tutaj.

Zapytanie ofertowe (materiały biurowe)


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/2-brak-kategorii/1173-materialy-biurowe-pazdziernik.html
Opis zamówienia:   Lp.   PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ILOŚĆ     [...]

Opis zamówienia:

 

Lp.

 

PRZEDMIOT

ZAMÓWIENIA

ILOŚĆ

 
 

1

 

 Papier ksero A4 Pol Speed 80g/m²( 1 ryza -500 kartek)

15 ryz

 

2

  Papier fotograficzny Yellow One – 170g/m² A4, (20 sztuk w opakowaniu)

6 opakowań

 



Kryteria oceny i wyboru ofert:
‒ cena – 100%  ceny całości oferty
Forma płatności:
‒ przelew bankowy po realizacji zamówienia
Termin i miejsce złożenia oferty:
•    termin zgłoszenia mija 07.10.2014 roku
•    zgłoszenie należy wysłać na formularzu, stanowiącym załącznik do pobrania poniżej zapytania ofertowego,
•    termin ważności oferty  30.11.2014
•    zgłoszenie może być złożone:
    osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń
    za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    faxem: (54)  233 98 33
•    każde zgłoszenie powinno być opieczętowane i  podpisane własnoręcznie.
•    Data ważności oferty
Warunki wyboru wykonawcy usługi:
•    na podstawie zgłoszeń zamawiający wybierze 1 najtańszą ofertę,
•    Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej.
•    Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od postępowania bez wyłonienia oferenta i bez podania przyczyn.

W przypadku, gdy wystąpi kilka ofert o tej samej najkorzystniejszej cenie, o wyborze oferenta decyduje data wpływu oferty do biura.

Oferta cenowa tutaj do pobrania tutaj.

 
Kontakt
Stowarzyszenie Lokalna Grupa
Działania Dorzecza Zgłowiączki
ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń

Biuro:
Sikorskiego 12, 87-850 Choceń
(wejście od ul. Jarzębinowej)

728-462-482 – Dyrektor Biura

694-114-754 – Plan Strategiczny dla Wspólnej Polityki Rolnej na lata 2023-2027

728-462-481 – Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza na lata 2021-2027


e-mail: zglowiaczka@kujawiaki.pl
Mapa
Godziny pracy
Poniedziałek 7:30 - 15:30
Wtorek 7:30 - 17:00
Środa 7:30 - 15:30
Czwartek 7:30 - 15:30
Piątek 7:30 - 14:00
Statystyki

On-line 0 gości

Dzisiaj 84

Wczoraj 109

W tym tygodniu 193

W tym miesiącu 291

Odwiedzin ogółem 201068

Fundusze Europejskie
Fundusze Europejskie
województwo kujawsko-pomorskie
unia europejska