Zapytanie ofertowe- Lodówka Amica


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/2-brak-kategorii/1349-zapytanie-ofertowe-lodowka-amica.html
Opis przedmiotu zamówienia: Lodówka AMICA FD206.3 Specyfikacja:•    Kolor: Biały•    [...]

Opis przedmiotu zamówienia:

Lodówka AMICA FD206.3

Specyfikacja:
•    Kolor: Biały

•    Wysokość [cm]: 129

•    Szerokość [cm]: 47.8

•    Pojemność całkowita netto [l]: 135

•    Klasa energetyczna: A+

•    1 sztuka

Kryteria oceny i wyboru ofert:
‒ cena – 100%. -  oferta powinna zawierać dołączoną wizualizację.
Forma płatności:
‒ przelew bankowy po realizacji zamówienia
Termin realizacji:
W terminie do kwiecień 2015
Termin i miejsce złożenia oferty:
•    termin zgłoszenia mija 10.04.2015 r.
•    zgłoszenie należy wysłać na formularzu, stanowiącym załącznik do pobrania poniżej zapytania ofertowego,
•    zgłoszenie może być złożone:
    osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń
    za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    faxem: (54) 284 66 69
•    każde zgłoszenie powinno być opieczętowane i  podpisane własnoręcznie.
•    PROSIMY  SKŁADAĆ OFERTY  ZGODNE Z ZAPYTANIEM,  JEŚLI TOWAR   NIE BĘDZIE  ZGODNY  Z OFERTĄ  -PRZEWIDUJEMY ZWROT TOWARU
Warunki wyboru wykonawcy usługi:
•    na podstawie zgłoszeń zamawiający wybierze 1 najtańszą ofertę,
•    Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej.

Oferta cenowa do pobrania tutaj.

Organizacja spotkania podsumowującego dla 100 osób w Dąbiu Kujawskim


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/2-brak-kategorii/1378-organizacja-spotkania-podsumowujacego-dla-100-osob-w-dabiu-kujawskim.html
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Dorzecza Zgłowiączki w Choceniu zaprasza do składania ofe [...]

Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Dorzecza Zgłowiączki w Choceniu zaprasza do składania ofert na: organizację  spotkania  podsumowującego  dla 100 osób  w Dąbiu Kujawskim   w dniu 29.05.2015
Przedmiot zamówienia:
1.    Catering 100porcji- (m. in.  żurek, karkówka, kiełbasa,  kaszanka, szaszłyk drobiowy,  bigos, surówka, sałatka, śledzik z cebulką, pieczywo, napoje gazowane i niegazowane, kawa, herbata, ciasto) 
2. Oprawa muzyczna- co najmniej jedna osoba
3. Prowadzący co najmniej jedna osoba
Czas trwania  spotkania będzie wynosić minimum 4 godzin.  

Termin realizacji:
29.05.2015r

Sposób przygotowania oferty:
Zgodnie z formularzem ofertowym.

Kryteria oceny i wyboru ofert:
‒ 100% cena oferowana brutto.
Sposób realizacji zamówienia:
Faktura VAT/Rachunek

Forma płatności:
‒ przelew bankowy
Termin i miejsce złożenia oferty:
•    termin zgłoszenia mija 31.03.2015r.
•    zgłoszenie należy wysłać na formularzu, stanowiącym załącznik do pobrania poniżej zapytania ofertowego,
•    zgłoszenie może być złożone:
    osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń
    za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. skan podpisanej oferty cenowej
    faxem: (54) 233 98 33
•    każde zgłoszenie powinno być podpisane własnoręcznie i jeśli to możliwe powinno być opieczętowane.
Warunki wyboru wykonawcy usługi:
•    Na podstawie zgłoszeń zamawiający wybierze 1 najtańszą ofertę,
•    Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej.

Oferta cenowa do pobrania tutaj.

Zapytanie ofertowe Antyrama, brystol, papier fotograficzny


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/2-brak-kategorii/1344-zapytanie-ofertowe-antyrama-brystol-papier-fotograficzny.html
Opis przedmiotu zamówienia:1.    AntyramaParametry:•    70 cm x 100 cm;•    plexi;• [...]

Opis przedmiotu zamówienia:
1.    Antyrama
Parametry:
•    70 cm x 100 cm;
•    plexi;
•    plecy z płyty HDF;
•    metalowe klipsy w 12 miejscach;
•    zabezpieczona folią przed zarysowaniem

2.    Brystol biały B1  200 g
3.    Papier fotograficzny  Yellow One – 170g/m² A4 (20 sztuk  w opakowaniu)


Kryteria oceny i wyboru ofert:
‒ cena – 100%
Forma płatności:
‒ przelew bankowy po realizacji zamówienia
Termin i miejsce złożenia oferty:
•    termin zgłoszenia mija 20.03.2015
•    ważność oferty 31.05.2015
•    zgłoszenie należy wysłać na formularzu, stanowiącym załącznik do pobrania poniżej zgłoszenie może być złożone:
        osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń
        za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
        faxem: (54) 233 98 33
•    każde zgłoszenie powinno być opieczętowane i  podpisane własnoręcznie.
•    (PROSIMY  SKŁADAĆ OFERTY  ZGODNE Z ZAPYTANIEM,  JEŚLI TOWAR   NIE BĘDZIE  ZGODNY  Z OFERTĄ  -PRZEWIDUJEMY ZWROT TOWARU)
Warunki wyboru wykonawcy usługi:
•    na podstawie zgłoszeń zamawiający wybierze 1 najtańszą ofertę,
•    Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej.

Oferta cenowa tutaj.

ZAPYTANIE OFERTOWE NA MATERIAŁY BIUROWE LSR


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/2-brak-kategorii/1341-zapytanie-ofertowe-na-materialy-biurowe-lsr-marzec-2015.html
Lp.   PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ILOŚĆ   1 Segregator [...]

Lp.

 

PRZEDMIOT

ZAMÓWIENIA

ILOŚĆ

 

1

Segregator A4 z mechanizmem 75mm kolor:  brązowy (Donau )

 

4 sztuki

2

Segregator A4 z mechanizmem 75 mm- kolor: jasnozielony (Donau )

 

4 sztuki

3

Segregator A4 z mechanizmem 75 mm- kolor: pomarańczowy (Donau)

 

2 sztuki

4

Skoroszyt  plastikowy twardy z zawieszką z dziurkami  (kolory: szary 40 szt; czerwony 20 szt.; żółty20 szt, czarny 20 szt.)

100 sztuk

5

Papier ksero biały A4 80g                  (POL speed )

(ryza 500 kartek)

15 ryz

6

Koperty C5 biała  

30 sztuk

7

Koperty B4

50 sztuk

8

Koperta DL  biała

100 sztuk

9

Długopis Pentel BK 77 – 5 sztuk niebieskie, 5 szt. czarne

10sztuk

10

Długopis Rystor VP-6000 kolor niebieskie

4 sztuki

11

Tonery Kyocera FS-1035MFP - oryginał

 

1sztuka

12

Koszulki na CD pojedyncze  (bartex )- w opakowaniu 5 szt.

 

4 opakowania

13

Płyty DVD

25 sztuk

14

Płyty CD

25 sztuk

15

Taśma klejąca dwustronna

2 sztuki

16

Gumki do ścierania Pentel

2 sztuki

17

Ołówek

2 sztuki

18

Dziennik korespondencji

1sztuka

19

Antystatyczna bakteriobójcza pianka do czyszczenia powierzchni szklanych w urządzeniach biurowych i audio wizualnych     400 ml

1sztuka

20

Sprężone powietrze do czyszczenia sprzętu biurowego 400 ml

1sztuka

 

Kryteria oceny i wyboru ofert:

cena – 100%  ceny całości oferty

Forma płatności:

przelew bankowy po realizacji zamówienia

Termin i miejsce złożenia oferty:

•termin zgłoszenia mija 11.03.2015 r.

•zgłoszenie należy wysłać na formularzu, stanowiącym załącznik do pobrania poniżej zapytania ofertowego,

•zgłoszenie może być złożone: 

  - osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń

-   za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

-   faxem: (54) 284 66 69

•każde zgłoszenie powinno być opieczętowane i  podpisane własnoręcznie.

•    termin ważności oferty  30.06.2015

•    PROSIMY  SKŁADAĆ OFERTY  ZGODNE Z ZAPYTANIEM,  JEŚLI TOWAR   NIE BĘDZIE  ZGODNY  Z OFERTĄ  -PRZEWIDUJEMY ZWROT TOWARU

Warunki wyboru wykonawcy usługi:

•na podstawie zgłoszeń zamawiający wybierze 1 najtańszą ofertę. Zamawiający zastrzega sobie możliwość  dokonania zamówień na podstawie najtańszej oferty  w ilości asortymentu wynikającego z zapotrzebowania biura

•Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od postępowania bez wyłonienia oferenta i bez podania przyczyn.

W przypadku, gdy wystąpi kilka ofert o tej samej najkorzystniejszej cenie, o wyborze oferenta decyduje data wpływu oferty do biura.

 

Ofertowa cenowa do pobrania tutaj.

Zapytanie ofertowe – obsługa techniczna podczas rajdu rowerowego w dniu 25.04.2015r.


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/2-brak-kategorii/1337-zapytanie-ofertowe-obsluga-techniczna-podczas-rajdu-rowerowego-w-dniu-25-04-2015r.html
Lokalna Grupa Rybacka Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Dorzecza Zgłowiączki w Choceniu zapr [...]

Lokalna Grupa Rybacka Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Dorzecza Zgłowiączki w Choceniu zaprasza do składania ofert na zapewnienie obsługi   technicznej podczas V Rajdu Rowerowego organizowanego przez Lokalną Grupę Rybacką Stowarzyszenie LGD Dorzecza Zgłowiączki w Choceniu.

Po stronie Zleceniobiorcy usługi będą:
•     zapewnienie   obsługi technicznej  podczas rajdu rowerowego

Miejsce realizacji: Obszar Gminy Choceń
Termin realizacji:
25.04.2015r

Sposób przygotowania oferty:
Zgodnie z formularzem ofertowym.
Kryteria oceny i wyboru ofert:
‒ 100% cena oferowana brutto za całość zamówienia
Sposób realizacji zamówienia:
Umowa, Faktura, Rachunek

Forma płatności:
‒ przelew bankowy po realizacji zamówienia
Termin i miejsce złożenia oferty:
•    termin zgłoszenia mija 03.03.2015r
•    zgłoszenie należy wysłać na formularzu, stanowiącym załącznik do pobrania poniżej zapytania ofertowego,
•    zgłoszenie może być złożone:
•        osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń
•        za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
•        faxem: (54) 233 98 33
•    każde zgłoszenie powinno być podpisane własnoręcznie i jeśli to możliwe powinno być opieczętowane.
Warunki wyboru wykonawcy usługi:
•    na podstawie zgłoszeń zamawiający wybierze 1 najtańszą ofertę,
•    Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej.


Zapytanie ofertowe – opieka medyczna podczas V Rajdu Rowerowego


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/2-brak-kategorii/1336-zapytanie-ofertowe-opieka-medyczna-podczas-v-rajdu-rowerowego.html
Stowarzyszenie LGD Dorzecza Zgłowiączki zaprasza do składania ofert dotyczących zapewnienia opie [...]

Stowarzyszenie LGD Dorzecza Zgłowiączki zaprasza do składania ofert dotyczących zapewnienia opieki medycznej podczas  V Rajdu Rowerowego w dniu 25.04.2015r.

Po stronie Zleceniobiorcy usługi będą: zapewnienie niezbędnych środków pozwalających na świadczenie opieki medycznej turnieju
 
Termin realizacji:
25.04.2015r.

Miejsce realizacji: Obszar Gminy Choceń
Sposób przygotowania oferty:

Zgodnie z formularzem ofertowym. Do oferty należy dołączyć CV (zawierające informacje o doświadczeniu i kompetencjach w zakresie przedmiotu zamówienia).
 
Kryteria oceny i wyboru ofert:
‒ 100% cena oferowana brutto za całość zamówienia
Forma płatności:
‒ przelew bankowy po realizacji zamówienia
Termin i miejsce złożenia oferty:
•termin zgłoszenia mija 03.03.2015r.
•zgłoszenie należy wysłać na formularzu, stanowiącym załącznik do pobrania poniżej zapytania ofertowego,
•zgłoszenie może być złożone:
osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń
za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
faxem: (54) 233 22 33
•każde zgłoszenie powinno być podpisane własnoręcznie i jeśli to możliwe powinno być opieczętowane.
Warunki wyboru wykonawcy usługi:
•na podstawie zgłoszeń zamawiający wybierze 1 najtańszą ofertę,
•Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej.

Oferta cenowa do pobrania tutaj.

Zapytanie ofertowe - Organizacja poczęstunku


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/2-brak-kategorii/1331-zapytanie-ofertowe-organizacja-poczestunku.html
Opis przedmiotu zamówienia: Organizacja  poczęstunku  w formie ogniska dla 100 osób dnia 25.04 [...]


Opis przedmiotu zamówienia:

Organizacja  poczęstunku  w formie ogniska dla 100 osób dnia 25.04.2015 roku w miejscowości Śmiłowice ( gmina Choceń)

Organizacja  ogniska  obejmuje:
- przygotowanie kijków
-przygotowanie ogniska
-worki na śmieci
- naczynia  jednorazowe (talerzyki,noże,widelce)
- grochówka-0,5l/os+1bułka
-kiełbaski ok. 150g/os.+1bułka
-ogórki kiszone 2szt./os
-sok 0,5l/os.(np. Tymbark)-100szt.
-musztarda15g/os
-keczup- 15g/os


Kryteria oceny i wyboru ofert:
‒ cena – 100%
Forma płatności:
‒ przelew bankowy po realizacji zamówienia
Termin i miejsce złożenia oferty:
•    termin zgłoszenia mija 06.03.2015r.
•    zgłoszenie należy wysłać na formularzu, stanowiącym załącznik do pobrania poniżej zapytania ofertowego,.
•    zgłoszenie może być złożone:
    osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń
    za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    faxem: (54) 233 98 33
•    każde zgłoszenie powinno być opieczętowane i  podpisane własnoręcznie.
•    (PROSIMY  SKŁADAĆ OFERTY  ZGODNE Z ZAPYTANIEM,  JEŚLI TOWAR   NIE BĘDZIE  ZGODNY  Z OFERTĄ  -PRZEWIDUJEMY ZWROT TOWARU)
Warunki wyboru wykonawcy usługi:
•    na podstawie zgłoszeń zamawiający wybierze 1 najtańszą ofertę,
•    Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej.

Oferta cenowa tutaj.

Zapytanie ofertowe- Wieża


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/2-brak-kategorii/1325-zapytanie-ofertowe-wieza.html
Opis przedmiotu zamówienia: Kruger & Matz KM0811-Wieża Specyfikacja:•   Odtwarzacz płyt [...]

Opis przedmiotu zamówienia:

Kruger & Matz KM0811-Wieża

Specyfikacja:
•   Odtwarzacz płyt- CD
•    Sposób umieszczania płyty- pionowy
•    Odtwarzanie płyt- CD-Audio, CD-R/RW
•    Standardy odtwarzania dźwięku- MP3
•    Wyłącznik czasowy (sleep timer)
Kryteria oceny i wyboru ofert:
‒ cena – 100%. -  oferta powinna zawierać dołączoną wizualizację.
Forma płatności:
‒ przelew bankowy po realizacji zamówienia
Termin realizacji:
W terminie do 30.03.2015
Termin i miejsce złożenia oferty:
•    termin zgłoszenia mija 06.03.2015 r.
•    zgłoszenie należy wysłać na formularzu, stanowiącym załącznik do pobrania poniżej zapytania ofertowego,
•    zgłoszenie może być złożone:
    osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń
    za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    faxem: (54) 284 66 69
•    każde zgłoszenie powinno być opieczętowane i  podpisane własnoręcznie.
•    PROSIMY  SKŁADAĆ OFERTY  ZGODNE Z ZAPYTANIEM,  JEŚLI TOWAR   NIE BĘDZIE  ZGODNY  Z OFERTĄ  -PRZEWIDUJEMY ZWROT TOWARU
Warunki wyboru wykonawcy usługi:
•    na podstawie zgłoszeń zamawiający wybierze 1 najtańszą ofertę,
•    Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej.

Oferta cenowa tutaj.

Zapytanie ofertowe - 1 spotkanie – 25 osób - catering


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/2-brak-kategorii/1317-zapytanie-ofertowe-1-spotkanie-25-osob-catering.html
Zapytanie ofertoweStowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Dorzecza Zgłowiączki w Choceniu zaprasza [...]

Zapytanie ofertowe
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Dorzecza Zgłowiączki w Choceniu zaprasza do składania ofert na Catering

Szczegóły zapytania:

1 spotkanie – 25 osób
1kawa rozpuszczalna
1herbataLipton
1l mleka
1kg cukru
2kg (paczkowane) ciastek- różne rodzaje
1kg  cukierków  czekoladowych- różne rodzaje
1 opakowanie paluszków
Naczynia jednorazowe
10 spotkań
Całość  zamówienia należy dostarczyć  jednorazowo  do biura  Stowarzyszenia na ul. Włocławską 16( II piętro), 87-850 Choceń w dniu  wybranym przez Zamawiającego.
Termin realizacji:
Marzec - maj

Sposób przygotowania oferty:
Zgodnie z formularzem ofertowym.

Kryteria oceny i wyboru ofert:
‒ 100% cena oferowana brutto.
Sposób realizacji zamówienia:
Faktura VAT/Rachunek

Forma płatności:
‒ przelew bankowy
Termin i miejsce złożenia oferty:
•    termin zgłoszenia mija 27.02.2015r.
•    zgłoszenie należy wysłać na formularzu, stanowiącym załącznik do pobrania poniżej zapytania ofertowego,
•    zgłoszenie może być złożone:
    osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń
    za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. skan podpisanej oferty cenowej
    faxem: (54) 233 98 33
•    każde zgłoszenie powinno być podpisane własnoręcznie i jeśli to możliwe powinno być opieczętowane.
Warunki wyboru wykonawcy usługi:
•    Na podstawie zgłoszeń zamawiający wybierze 1 najtańszą ofertę,
•    Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej.

Oferta cenowa tutaj.

Zapytanie ofertowe - Telewizor LED Philips 24PHH4109/88


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/2-brak-kategorii/1316-zapytanie-ofertowe-telewizor-led-philips-24phh4109-88.html
Opis zamówienia:Telewizor LED Philips 24PHH4109/88 Ilość – 3sztuki Ekran      24 cale / 61 [...]

Opis zamówienia:
Telewizor LED Philips 24PHH4109/88

Ilość – 3sztuki
Ekran      24 cale / 61 cm, 16:9
Rozdzielczość     HD Ready, 1366 x 768
Tuner     DVB-T (MPEG-4) - cyfrowy naziemny, DVB-C - cyfrowy kablowy, analogowy
Technologia  odświeżania  - Perfect Motion Rate 100 Hz
Jasność ekranu  -250 cd/m2
Funkcje poprawy obrazu  -Digital Crystal Clear
System dźwięku przestrzennego -Incredible Surround
Moc głośników  -2 x 2,5 W
Korektor dźwięku  -tak
Funkcje dodatkowe dźwięku      AVL, Dolby Digital Plus, Dolby Pulse, Clear Sound, Dynamic Bass Enhancement
Funkcje sieciowe i multimedialne       
Menu w języku polskim  -tak
Telegazeta -tak
Funkcje dodatkowe USB - zdjęcia, muzyka, film, EasyLink, Digital EPG, możliwość aktualizacji oprogramowania, certyfikat DiviX HD, tryb ECO
Funkcje wstrzymania odtwarzania programu oraz nagrywania przez złącze USB dostępna po aktualizacji oprogramowania.       
Liczba złączy HDMI -1
Liczba złączy USB -1
Złącze EURO -1
Wejście PC VGA -tak
Cyfrowe wyjście optyczne -tak
Złącze CI (Common Interface) -tak
Wyjście słuchawkowe  -    tak     
Seria  -    Philips Seria 4000 2014
Kolor obudowy  -czarny
Wymiary z podstawą (szer. x wys.x gł.)      55 x 38,7 x 14,5 cm
Wymiary bez podstawy (szer. x wys.x gł.)  -55 x 34,6 x 5,6 cm
Waga z podstawą / bez podstawy  -3,5 kg / 3,3 kg
Standard VESA     75x75 mm      
Klasa energetyczna -A
Pobór mocy (tryb włączenia) -24 W
Roczne zużycie energii     35 kWh
Przekątna ekranu  -24 cale / 61 cm
Pobór mocy (tryb czuwania)  -0,3 W
Rozdzielczość       1366 x 768
Zasilanie      220 - 240 V 50/60 Hz      
Wyposażenie      pilot, 2 baterie AAA do pilota, podstawa, instrukcja obsługi w języku polskim, karta gwarancyjna     
Gwarancja      24 miesiące
Nazwa producenta / importera  Philips
Kryteria oceny i wyboru ofert:
‒ cena – 100%  ceny całości oferty
Forma płatności:
‒ przelew bankowy po realizacji zamówienia
Termin i miejsce złożenia oferty:
•    termin zgłoszenia mija  02.03.2015roku
•    zgłoszenie należy wysłać na formularzu, stanowiącym załącznik do pobrania poniżej zapytania ofertowego,
•    termin ważności oferty  30.04.2015r
•    zgłoszenie może być złożone:
    osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki,                            ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń
    za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    faxem: (54)  233 98 33
•    każde zgłoszenie powinno być opieczętowane i  podpisane własnoręcznie.
Warunki wyboru wykonawcy usługi:
•    na podstawie zgłoszeń zamawiający wybierze 1 najtańszą ofertę,
•    Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej.
•    Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od postępowania bez wyłonienia oferenta i bez podania przyczyn.
W przypadku, gdy wystąpi kilka ofert o tej samej najkorzystniejszej cenie, o wyborze oferenta decyduje data wpływu oferty do biura.

Oferta cenowa do pobrania tutaj.

 
Kontakt
Stowarzyszenie Lokalna Grupa
Działania Dorzecza Zgłowiączki
ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń

Biuro:
Sikorskiego 12, 87-850 Choceń
(wejście od ul. Jarzębinowej)

728-462-482 – Dyrektor Biura

694-114-754 – Plan Strategiczny dla Wspólnej Polityki Rolnej na lata 2023-2027

728-462-481 – Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza na lata 2021-2027


e-mail: zglowiaczka@kujawiaki.pl
Mapa
Godziny pracy
Poniedziałek 7:30 - 15:30
Wtorek 7:30 - 17:00
Środa 7:30 - 15:30
Czwartek 7:30 - 15:30
Piątek 7:30 - 14:00
Statystyki

On-line 0 gości

Dzisiaj 164

Wczoraj 224

W tym tygodniu 164

W tym miesiącu 3953

Odwiedzin ogółem 216325

Fundusze Europejskie
Fundusze Europejskie
województwo kujawsko-pomorskie
unia europejska