Kujawy to bardzo piękny i ciekawy region. Nie tylko przyrodniczo - posiadamy wiele jezior i lasów, ale i historycznie. Tutaj urodził się król Władysław Łokietek i matka Fryderyka Chopina - Tekla Justyna Krzyżanowska, rzeka Noteć ma swoje źródło.
1. Zapytanie ofertowe dotyczy budowy miejsca ogniskowego w ramach umowy o dofinansowanie nr 00147-6173-SW0200015/14 WS-II-B.052.6.1.904.2014 z dnia 17 października 2014 roku.
2. Zamawiającym jest:
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Dorzecza Zgłowiączki
siedziba: ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń
biuro: ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń
NIP: 888 296 72 27 REGON: 340332747
3. Przedmiotem zamówienia jest:
a) budowa miejsca ogniskowego według kosztorysu ślepego,
b) dostawa stojaka do rowerów,
Lp.
|
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA |
ILOŚĆ |
|
1
|
BUDOWA MIEJSCA OGNISKOWEGO WEDŁUG KOSZTORYSU: 1. Budowa miejsca ogniskowego 2. Montaż stojaka dla rowerów
|
10 szt. |
|
2 |
DOSTAWA STOJAKA DO ROWERÓW Specyfika techniczna: - stojak spirala na słupach, - ocynkowany ogniowo (srebrny), -wykonany z rur stalowych o wymiarach min. 40 mm Ø, - stojak umożliwia zapięcie rowerów za koło po obu stronach, - do wszystkich typów kół i wszystkich rodzajów opon, - minimum 8 miejsc dla rowerów, - długość minimum 200 cm, - wysokość minimum 65 cm, - mocowanie do podłoża za pomocą śrub mocujących,
|
10 szt. |
4. Dodatkowe parametry zamówienia:
a) Gwarancja- 24 miesiące, w trakcie trwania okresu gwarancyjnego przeprowadzenie raz w roku kontroli;
5. Termin wykonania zamówienia oraz miejsce wykonania zamówienia:
a) Termin wykonania zamówienia do 24 kwietnia 2015.
b) Zamówienie wykonane zostanie na terenie Stowarzyszenia, w miejscowościach:
- Brześć Kujawski (działka nr 297/1),
- Choceń (działka nr 598),
- Chodecz (działka nr 232/1),
- Gąbinek (działka nr 31/6),
- Długie (działka nr 152),
- Chełmica Duża (działka nr 44/33),
- Grójczyk (działka nr 50/1),
- Lubrańczyk (działka nr 190/8),
- Stępka (działka nr 82),
- Dąb Polski (działka nr 85/5, działka nr 200).
6. Zamawiający informuje o możliwości wystąpienia zamówień uzupełniających.
7. Wykonawca w ciągu 5 dni po podpisaniu umowy, przedłoży kosztorysy ofertowe na budowę miejsc ogniskowych (10 sztuk) oraz kosztorysy powykonawcze (10 sztuk) do dnia odbioru robót.
8. Kryteria oceny i wyboru oferty:
- Cena brutto za całość zamówienia - waga 100 %.
9. Forma płatności:
a) Wykonawca związany jest z ofertą co najmniej 14 dni od dnia upływu terminu składania ofert do Zamawiającego.
b) Wykonawca wystawia fakturę/rachunek po wykonaniu zamówienia i dokonaniu odbioru zamówienia.
c) Płatność przelewem bankowym za wykonanie zamówienia w terminie do 7 dni od daty wystawienia faktury/rachunku.
d) Płatność uzależniona jest od otrzymania dotacji na realizacje operacji.
10. Kontakt Wykonawców z Zamawiającym:
a) Zapytania kierować można na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz telefonicznie: 54 233 98 33.
11. Opis warunków przyjęcia ofert :
a) Oferta złożona musi być na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania;
b) Do oferty przedłożyć należy minimum 3 referencje z wykonanych wcześniej zamówień.
c) W przypadku nie złożenia załączników istnieje możliwość ich uzupełnienia w ciągu 2 dni kalendarzowych od dnia poinformowania oferenta o ich braku.
d) Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie w biurze Stowarzyszenia, ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń z dopiskiem: „Zapytanie ofertowe na budowę miejsc ogniskowych”.
e) Termin składania ofert: 14.01.2015 r. godz.10:00,
f) Otwarcie ofert nastąpi 14.01.2015 r. o godzinie 10:20
12. Powiadomienia wykonawcy:
a) Informacje o rozstrzygnięciu zapytania podane będą na stronie internetowej www.kujawiaki.pl w zakładce zamówienia.
b) Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie powiadomiony odrębnie o formalnościach niezbędnych do zawarcia umowy.
Opis przedmiotu zamówienia:
UPS
Parametry:
• Moc czynna 600 VA / 300W
• Kompaktowe wymiary
• System mocowania do podłoża
• wskaźniki LED, 3 gniazda SCHUCKO
• Automatyczny resetowalny bezpiecznik
• Zimny start
• Auto restart
• Gwarancja 36 miesięcy door to door
Kryteria oceny i wyboru ofert:
‒ cena – 100%
Forma płatności:
‒ przelew bankowy po realizacji zamówienia
Termin i miejsce złożenia oferty:
• termin zgłoszenia mija 15.12. 2014r
• oferta ważna do 31.01.2015 r
• zgłoszenie należy wysłać na formularzu, stanowiącym załącznik do pobrania poniżej zapytania ofertowego,
• zgłoszenie może być złożone:
• osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń
• za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
• faxem: (54) 233 98 33
• każde zgłoszenie powinno być opieczętowane i podpisane własnoręcznie.
• PROSIMY SKŁADAĆ OFERTY ZGODNE Z ZAPYTANIEM, JEŚLI TOWAR NIE BĘDZIE ZGODNY Z OFERTĄ -PRZEWIDUJEMY ZWROT TOWARU
Warunki wyboru wykonawcy usługi:
• na podstawie zgłoszeń zamawiający wybierze 1 najtańszą ofertę,
• Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej.
Oferta cenowa do pobrania tutaj.
Opis przedmiotu zamówienia:
Ekspres przelewowy do kawy ze spieniaczem mleka Morphy Richards
Parametry:
1. Spieniacz do mleka, funkcja podgrzewania mleka
2. System Anti-drip
3.24 odzinny programator czasowy
4.Trzy poziomy zaparzania kawy
5.Zbiornik na wodę o pojemności 12 dużych lub 15 małych filiżanek
6.Podświetlany wskaźnik poziomu wody
7.Możliwość przygotowania pół lub całego dzbanka kawy
8.Żaroodporny szklany dzbanek z pokrywką
9.Zabezpieczenie przed przegrzaniem
Kryteria oceny i wyboru ofert:
‒ cena – 100%. - oferta powinna zawierać dołączoną wizualizację.
Forma płatności:
‒ przelew bankowy po realizacji zamówienia
Termin realizacji:
do 31.12.2014
Termin i miejsce złożenia oferty:
• termin zgłoszenia mija 12.12.2014 r.
• zgłoszenie należy wysłać na formularzu, stanowiącym załącznik do pobrania poniżej zapytania ofertowego,
• zgłoszenie może być złożone:
- osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń
- za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- faxem: (54) 284 66 69
• każde zgłoszenie powinno być opieczętowane i podpisane własnoręcznie.
• PROSIMY SKŁADAĆ OFERTY ZGODNE Z ZAPYTANIEM, JEŚLI TOWAR NIE BĘDZIE ZGODNY Z OFERTĄ -PRZEWIDUJEMY ZWROT TOWARU
Warunki wyboru wykonawcy usługi:
• na podstawie zgłoszeń zamawiający wybierze 1 najtańszą ofertę,
• Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od postępowania bez wyłonienia oferenta i bez podania przyczyn.
W przypadku, gdy wystąpi kilka ofert o tej samej najkorzystniejszej cenie, o wyborze oferenta decyduje data wpływu oferty do biura.
Oferta cenowa do pobrania tutaj.
1. Zapytanie ofertowe dotyczy budowy miejsca ogniskowego w ramach umowy o dofinansowanie nr 00147-6173-SW0200015/14 WS-II-B.052.6.1.904.2014 z dnia 17 października 2014 roku.
2. Zamawiającym jest:
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Dorzecza Zgłowiączki
siedziba: ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń
biuro: ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń
NIP: 888 296 72 27 REGON: 340332747
3. Przedmiotem zamówienia jest:
a) budowa miejsca ogniskowego według kosztorysu ślepego,
b) dostawa stojaka do rowerów,
Lp.
|
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA |
ILOŚĆ |
|
1
|
BUDOWA MIEJSCA OGNISKOWEGO WEDŁUG KOSZTORYSU: 1. Budowa miejsca ogniskowego 2. Montaż stojaka dla rowerów
|
10 szt. |
|
2 |
DOSTAWA STOJAKA DO ROWERÓW Specyfika techniczna: - stojak spirala na słupach, - ocynkowany ogniowo (srebrny), -wykonany z rur stalowych o wymiarach min. 40 mm Ø, - stojak umożliwia zapięcie rowerów za koło po obu stronach, - do wszystkich typów kół i wszystkich rodzajów opon, - minimum 8 miejsc dla rowerów, - długość minimum 200 cm, - wysokość minimum 65 cm, - mocowanie do podłoża za pomocą śrub mocujących,
|
10 szt. |
4. Dodatkowe parametry zamówienia:
a) Gwarancja- 24 miesiące, w trakcie trwania okresu gwarancyjnego przeprowadzenie raz w roku kontroli;
5. Termin wykonania zamówienia oraz miejsce wykonania zamówienia:
a) Termin wykonania zamówienia do 24 kwietnia 2015.
b) Zamówienie wykonane zostanie na terenie Stowarzyszenia, w miejscowościach:
- Brześć Kujawski (działka nr 297/1),
- Choceń (działka nr 598),
- Chodecz (działka nr 232/1),
- Gąbinek (działka nr 31/6),
- Długie (działka nr 152),
- Chełmica Duża (działka nr 44/33),
- Grójczyk (działka nr 50/1),
- Lubrańczyk (działka nr 190/8),
- Stępka (działka nr 82),
- Dąb Polski (działka nr 85/5, działka nr 200).
6. Zamawiający informuje o możliwości wystąpienia zamówień uzupełniających.
7. Wykonawca w ciągu 5 dni po podpisaniu umowy, przedłoży kosztorysy ofertowe na budowę miejsc ogniskowych (10 sztuk) oraz kosztorysy powykonawcze (10 sztuk) do dnia odbioru robót.
8. Kryteria oceny i wyboru oferty:
- Cena brutto za całość zamówienia - waga 100 %.
9. Forma płatności:
a) Wykonawca związany jest z ofertą co najmniej 14 dni od dnia upływu terminu składania ofert do Zamawiającego.
b) Wykonawca wystawia fakturę/rachunek po wykonaniu zamówienia i dokonaniu odbioru zamówienia.
c) Płatność przelewem bankowym za wykonanie zamówienia w terminie do 7 dni od daty wystawienia faktury/rachunku.
d) Płatność uzależniona jest od otrzymania dotacji na realizacje operacji.
10. Kontakt Wykonawców z Zamawiającym:
a) Zapytania kierować można na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz telefonicznie: 54 233 98 33.
11. Opis warunków przyjęcia ofert :
a) Oferta złożona musi być na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania;
b) Do oferty przedłożyć należy minimum 3 referencje z wykonanych wcześniej zamówień.
c) W przypadku nie złożenia załączników istnieje możliwość ich uzupełnienia w ciągu 2 dni kalendarzowych od dnia poinformowania oferenta o ich braku.
d) Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie w biurze Stowarzyszenia, ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń z dopiskiem: „Zapytanie ofertowe na budowę miejsc ogniskowych”.
e) Termin składania ofert: 03.12.2014 r. godz.10:00,
f) Otwarcie ofert nastąpi 03.12.2014 r. o godzinie 10:20
12. Powiadomienia wykonawcy:
a) Informacje o rozstrzygnięciu zapytania podane będą na stronie internetowej www.kujawiaki.pl w zakładce zamówienia.
b) Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie powiadomiony odrębnie o formalnościach niezbędnych do zawarcia umowy.
- Zalacznik_nr_Oferta.doc
- zalacznik_nr_2_kosztorys_slepy.pdf
- zalacznik_nr_3_miejsce_ogniskowe_rysunek.pdf
Opis przedmiotu zamówienia:
Bateria do laptopa ACCURA
Parametry:
ACCURA Bateria do Lenovo
Idea Pad G460/11.1V/4400mAh
Baterie zastępcze ACCURA z ogniwami SAMSUNG
bez efektu pamięci
Wydajność oraz długi czas użytkowania
Kryteria oceny i wyboru ofert:
‒ cena – 100%.
Forma płatności:
‒ przelew bankowy po realizacji zamówienia
Termin realizacji:
W terminie do 10.12.2014
Termin i miejsce złożenia oferty:
• termin zgłoszenia mija 03.12.2014 r.
• zgłoszenie należy wysłać na formularzu, stanowiącym załącznik do pobrania poniżej zapytania ofertowego,
• zgłoszenie może być złożone:
osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń
za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
faxem: (54) 284 66 69
• każde zgłoszenie powinno być opieczętowane i podpisane własnoręcznie.
• PROSIMY SKŁADAĆ OFERTY ZGODNE Z ZAPYTANIEM, JEŚLI TOWAR NIE BĘDZIE ZGODNY Z OFERTĄ -PRZEWIDUJEMY ZWROT TOWARU
Warunki wyboru wykonawcy usługi:
• na podstawie zgłoszeń zamawiający wybierze 1 najtańszą ofertę,
• Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej.
Oferta cenowa do pobrania tutaj.
Lp.
|
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA |
ILOŚĆ |
|
||
1 |
Segregator A4 z mechanizmem 50mm kolor: jasnozielony (Donau )
|
4 sztuki |
2 |
Segregator A4 z mechanizmem 50mm kolor: brązowy (Donau )
|
4 sztuki |
3 |
Segregator A4 z mechanizmem 75 mm- kolor: turkusowy (Donau )
|
4 sztuki |
4 |
Segregator A4 z mechanizmem 50 mm kolor: czarny (Donau )
|
4 sztuki |
5 |
Segregator A4 z mechanizmem 75 mm- kolor: pomarańczowy (Donau )
|
4 sztuki |
6 |
Skoroszyt plastikowy twardy z zawieszką z dziurkami (kolory: szary 40 szt; czerwony 20 szt.; żółty 40 szt.) |
100 sztuk |
7 |
Papier ksero biały A4 80g (POL speed ) (ryza 500 kartek) |
25 szt. |
8 |
Koperty B4 rozszerzana |
30 sztuk |
9 |
Koperty B4 |
30 sztuk |
10 |
Koperta DL |
30 sztuk |
11 |
Długopis Pentel BK 77 – 5 sztuk niebieskie, 5 szt. czarne |
10 sztuk |
12 |
Długopis Rystor VP-6000 kolor niebieskie |
10 sztuk |
13 |
Kalendarz biurkowy(2015 rok) na biurko |
5 sztuk |
14 |
Tonery Kyocera FS-1035MFP - oryginał
|
1 sztuka |
15 |
Toner Develop Ineo+25 – kolor czarny oryginał |
1 sztuka |
16 |
Koszulki na CD pojedyncze (bartex )- w opakowaniu 5 szt.
|
6 opakowań |
17 |
Płyty DVD |
15 sztuk |
18 |
Płyty CD |
15 sztuk |
19 |
Tusz zielony do stempli |
2 sztuki |
20 |
Lista obecności bloczek |
1 sztuka |
21 |
Zszywki do takera typ ARROWJT-21 lub ESO#530 |
2 opakowania |
22 |
Brystol biały A-0 |
10 sztuk |
23 |
Szpagat 50mb |
50mb |
24 |
Taśma klejąca dwustronna 50mm*25 |
2 sztuki |
Kryteria oceny i wyboru ofert:
‒ cena – 100% ceny całości oferty
Forma płatności:
‒ przelew bankowy po realizacji zamówienia
Termin i miejsce złożenia oferty:
•termin zgłoszenia mija 14.11.2014 r.
•zgłoszenie należy wysłać na formularzu, stanowiącym załącznik do pobrania poniżej zapytania ofertowego,
•zgłoszenie może być złożone:
- osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń
- za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- faxem: (54) 284 66 69
•każde zgłoszenie powinno być opieczętowane i podpisane własnoręcznie.
• termin ważności oferty 31.12.2014
• PROSIMY SKŁADAĆ OFERTY ZGODNE Z ZAPYTANIEM, JEŚLI TOWAR NIE BĘDZIE ZGODNY Z OFERTĄ -PRZEWIDUJEMY ZWROT TOWARU
Warunki wyboru wykonawcy usługi:
•na podstawie zgłoszeń zamawiający wybierze 1 najtańszą ofertę,
•Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od postępowania bez wyłonienia oferenta i bez podania przyczyn.
W przypadku, gdy wystąpi kilka ofert o tej samej najkorzystniejszej cenie, o wyborze oferenta decyduje data wpływu oferty do biura.
Ofertowa cenowa do pobrania tutaj.
Zapytanie ofertowe na budowę miejsc ogniskowych
1. Zapytanie ofertowe dotyczy budowy miejsca ogniskowego w ramach umowy o dofinansowanie nr 00147-6173-SW0200015/14 WS-II-B.052.6.1.904.2014 z dnia 17 października 2014 roku.
2. Zamawiającym jest:
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Dorzecza Zgłowiączki
siedziba: ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń
biuro: ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń
NIP: 888 296 72 27 REGON: 340332747
3. Przedmiotem zamówienia jest:
a) budowa miejsca ogniskowego według kosztorysu ślepego,
b) dostawa stojaka do rowerów,
Lp.
|
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA |
ILOŚĆ |
|
1
|
BUDOWA MIEJSCA OGNISKOWEGO WEDŁUG KOSZTORYSU: 1. Budowa miejsca ogniskowego 2. Montaż stojaka dla rowerów
|
10 szt. |
|
2 |
DOSTAWA STOJAKA DO ROWERÓW Specyfika techniczna: - stojak spirala na słupach, - ocynkowany ogniowo (srebrny), -wykonany z rur stalowych o wymiarach min. 40 mm Ø, - stojak umożliwia zapięcie rowerów za koło po obu stronach, - do wszystkich typów kół i wszystkich rodzajów opon, - minimum 8 miejsc dla rowerów, - długość minimum 200 cm, - wysokość minimum 65 cm, - mocowanie do podłoża za pomocą śrub mocujących,
|
10 szt. |
4. Dodatkowe parametry zamówienia:
a) a) Gwarancja- 24 miesiące, w trakcie trwania okresu gwarancyjnego przeprowadzenie raz w roku kontroli;
5. Termin wykonania zamówienia oraz miejsce wykonania zamówienia:
a) Termin wykonania zamówienia do 31 grudnia 2014, możliwe jest przesunięcie terminu wykonania zamówienia ze względu na niesprzyjające warunki pogodowe, jednak nie później niż do 15 kwietnia 2015 roku;
b) Zamówienie wykonane zostanie na terenie Stowarzyszenia, w miejscowościach:
- Brześć Kujawski (działka nr 297/1),
- Choceń (działka nr 598),
- Chodecz (działka nr 232/1),
- Gąbinek (działka nr 31/6),
- Długie (działka nr 152),
- Chełmica Duża (działka nr 44/33),
- Grójczyk (działka nr 50/1),
- Lubrańczyk (działka nr 190/8),
- Stępka (działka nr 82),
- Dąb Polski (działka nr 85/5, działka nr 200).
6. Zamawiający informuje o możliwości wystąpienia zamówień uzupełniających.
7. Wykonawca w ciągu 5 dni po podpisaniu umowy, przedłoży kosztorysy ofertowe na budowę miejsc ogniskowych (10 sztuk) oraz kosztorysy powykonawcze (10 sztuk) do dnia odbioru robót.
8. Kryteria oceny i wyboru oferty:
- Cena brutto za całość zamówienia - waga 100 %.
9. Forma płatności:
a) Wykonawca związany jest z ofertą co najmniej 14 dni od dnia upływu terminu składania ofert do Zamawiającego.
b) Wykonawca wystawia fakturę/rachunek po wykonaniu zamówienia i dokonaniu odbioru zamówienia.
c) Płatność przelewem bankowym za wykonanie zamówienia w terminie do 7 dni od daty wystawienia faktury/rachunku.
d) Płatność uzależniona jest od otrzymania dotacji na realizacje operacji.
10. Kontakt Wykonawców z Zamawiającym:
a) Zapytania kierować można na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz telefonicznie: 54 233 98 33.
11. Opis warunków przyjęcia ofert :
a) Oferta złożona musi być na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania;
b) Do oferty przedłożyć należy minimum 3 referencje z wykonanych wcześniej zamówień.
c) W przypadku nie złożenia załączników istnieje możliwość ich uzupełnienia w ciągu 2 dni kalendarzowych od dnia poinformowania oferenta o ich braku.
d) Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie w biurze Stowarzyszenia, ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń z dopiskiem: „Zapytanie ofertowe na budowę miejsc ogniskowych”.
e) Termin składania ofert: 13.11.2014 r. godz.10:00,
f) Otwarcie ofert nastąpi 13.11.2014 r. o godzinie 10:20
12. Powiadomienia wykonawcy:
a) Informacje o rozstrzygnięciu zapytania podane będą na stronie internetowej www.kujawiaki.pl w zakładce zamówienia.
b) Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie powiadomiony odrębnie o formalnościach niezbędnych do zawarcia umowy.
zalacznik_nr_2-kosztorys_slepy.pdf
zalacznik_nr_3-miejsce_ogniskowe_rysunek.pdf
Etui na długopisy
Parametry:
Etui ze sztucznej skóry z nylonową osłonką. W środku miejsce na dwa długopisy.
Wymiary nie mniejsze niż: 15,5cm x 4,5cm x 2 cm
Grawer w jednym kolorze i miejscu, znakowanie 2,5 cm x 1 cm
Ilość: 100 szt
Kryteria oceny i wyboru ofert:
‒ cena – 100% ceny całości oferty
Forma płatności:
‒ przelew bankowy po realizacji zamówienia
Termin i miejsce złożenia oferty:
•termin zgłoszenia mija 31.10.2014 r.
•zgłoszenie należy wysłać na formularzu, stanowiącym załącznik do pobrania poniżej zapytania ofertowego,
•zgłoszenie może być złożone:
- osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń
- za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- faxem: (54) 284 66 69
•każde zgłoszenie powinno być opieczętowane i podpisane własnoręcznie.
• termin ważności oferty - do 28.02.2015 r.
• PROSIMY SKŁADAĆ OFERTY ZGODNE Z ZAPYTANIEM, JEŚLI TOWAR NIE BĘDZIE ZGODNY Z OFERTĄ -PRZEWIDUJEMY ZWROT TOWARU
Warunki wyboru wykonawcy usługi:
•na podstawie zgłoszeń zamawiający wybierze 1 najtańszą ofertę,
•Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od postępowania bez wyłonienia oferenta i bez podania przyczyn.
W przypadku, gdy wystąpi kilka ofert o tej samej najkorzystniejszej cenie, o wyborze oferenta decyduje data wpływu oferty do biura.
Ofertowa cenowa do pobrania tutaj.
Długopis metalowy LMC18510-03
Parametry:
Długopis metalowy z mechanizmem obrotowym, niebieski wkład; specjalna gumka, ułatwiająca korzystanie ze smartfonów
Grawer w jednym kolorze i miejscu
Ilość: 100 szt
Kryteria oceny i wyboru ofert:
‒ cena – 100% ceny całości oferty
Forma płatności:
‒ przelew bankowy po realizacji zamówienia
Termin i miejsce złożenia oferty:
•termin zgłoszenia mija 31.10.2014 r.
•zgłoszenie należy wysłać na formularzu, stanowiącym załącznik do pobrania poniżej zapytania ofertowego,
•zgłoszenie może być złożone:
- osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń
- za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- faxem: (54) 284 66 69
•każde zgłoszenie powinno być opieczętowane i podpisane własnoręcznie.
• termin ważności oferty - do 28.02.2015 r.
• PROSIMY SKŁADAĆ OFERTY ZGODNE Z ZAPYTANIEM, JEŚLI TOWAR NIE BĘDZIE ZGODNY Z OFERTĄ -PRZEWIDUJEMY ZWROT TOWARU
Warunki wyboru wykonawcy usługi:
•na podstawie zgłoszeń zamawiający wybierze 1 najtańszą ofertę,
•Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od postępowania bez wyłonienia oferenta i bez podania przyczyn.
W przypadku, gdy wystąpi kilka ofert o tej samej najkorzystniejszej cenie, o wyborze oferenta decyduje data wpływu oferty do biura.
Ofertowa cenowa do pobrania tutaj.