Lp.
|
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA |
ILOŚĆ |
|
||
1 |
Segregator A4 z mechanizmem 75mm kolor: żółty (Donau )
|
5 sztuk |
2 |
Segregator A4 z mechanizmem 50 mm- kolor: żółty (Donau )
|
5 sztuk |
3 |
Segregator A4 z mechanizmem 75 mm- kolor: pomarańczowy (Donau)
|
5 sztuk |
4 |
Segregator A4 z mechanizmem 75 mm- kolor: brązowy (Donau)
|
5sztuk |
5 |
Skoroszyt plastikowy twardy z zawieszką z dziurkami (kolory: szary 40 szt; czerwony 20 szt.; żółty20 szt, czarny 20 szt.) |
100 sztuk |
6 |
Papier ksero biały A4 80g (POL speed ) (ryza 500 kartek) |
15 ryz |
7 |
Papier ksero biały A4 160g (POL speed) |
2 ryzy |
8 |
Koperty C6-małe, białe |
100 sztuk |
9 |
Koperty B4 białe |
50 sztuk |
10 |
Koperty C4 białe |
50 sztuk |
11 |
Koperta DL biała |
200 sztuk |
12 |
Długopis Pentel BK 77 – 5 sztuk niebieskie, 5 szt. czarne |
10sztuk |
13 |
Długopis Rystor VP-6000 kolor niebieskie |
4 sztuki |
14 |
Toner Kyocera FS-1035MFP – oryginał
|
2sztuki |
15 |
Toner Develop ineo+25 -czarny |
1 sztuka |
16 |
Koszulki na CD pojedyncze (bartex )- w opakowaniu 5 szt.
|
5 opakowań |
17 |
Płyty DVD |
25 sztuk |
18 |
Płyty CD |
25 sztuk |
19 |
Etykiety samoprzylepne Grand A4 100szt |
1 opak. |
20 |
Gumki do ścierania Pentel |
3 sztuki |
21 |
Ołówek |
3 sztuki |
22 |
Lista obecności A4 |
1sztuka |
23 |
Baterie AAA 1,5 V Duracell 6szt. |
1 opak. |
24 |
Zakładki indeksujące 45x12mm 5x20szt bezbarwne |
20 opak. |
25 |
Zakładki indeksujące 15x50mm 5x100szt papierowe kolorowe |
20 opak. |
Kryteria oceny i wyboru ofert:
‒ cena – 100% ceny całości oferty
Forma płatności:
‒ przelew bankowy po realizacji zamówienia
Termin i miejsce złożenia oferty:
•termin zgłoszenia mija 28.04.2015 r.
•zgłoszenie należy wysłać na formularzu, stanowiącym załącznik do pobrania poniżej zapytania ofertowego,
•zgłoszenie może być złożone:
- osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń
- za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- faxem: (54) 284 66 69
•każde zgłoszenie powinno być opieczętowane i podpisane własnoręcznie.
• termin ważności oferty 30.06.2015
• PROSIMY SKŁADAĆ OFERTY ZGODNE Z ZAPYTANIEM, JEŚLI TOWAR NIE BĘDZIE ZGODNY Z OFERTĄ -PRZEWIDUJEMY ZWROT TOWARU
Warunki wyboru wykonawcy usługi:
•na podstawie zgłoszeń zamawiający wybierze 1 najtańszą ofertę. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zamówień na podstawie najtańszej oferty w ilości asortymentu wynikającego z zapotrzebowania biura
•Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od postępowania bez wyłonienia oferenta i bez podania przyczyn.
W przypadku, gdy wystąpi kilka ofert o tej samej najkorzystniejszej cenie, o wyborze oferenta decyduje data wpływu oferty do biura.
Ofertowa cenowa do pobrania tutaj.