ZAPYTANIE OFERTOWE NA MATERIAŁY BIUROWE LSR


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/2-brak-kategorii/1361-lsr-materialy-biurowe-2015.html
Lp.   PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ILOŚĆ   1 Segregator [...]

Lp.

 

PRZEDMIOT

ZAMÓWIENIA

ILOŚĆ

 

1

Segregator A4 z mechanizmem 75mm kolor: żółty (Donau )

 

5 sztuk

2

Segregator A4 z mechanizmem 50 mm- kolor: żółty (Donau )

 

5 sztuk

3

Segregator A4 z mechanizmem 75 mm- kolor: pomarańczowy (Donau)

 

5 sztuk

4

Segregator A4 z mechanizmem 75 mm- kolor: brązowy (Donau)

 

5sztuk

5

Skoroszyt  plastikowy twardy z zawieszką z dziurkami  (kolory: szary 40 szt; czerwony 20 szt.; żółty20 szt, czarny 20 szt.)

100 sztuk

6

Papier ksero biały A4 80g  (POL speed ) (ryza 500 kartek)

15 ryz

7

Papier ksero biały A4 160g (POL speed)

2 ryzy

8

Koperty C6-małe, białe

100 sztuk

9

Koperty B4 białe

50 sztuk

10

Koperty C4 białe

50 sztuk

11

Koperta DL  biała

200 sztuk

12

Długopis Pentel BK 77 – 5 sztuk niebieskie, 5 szt. czarne

10sztuk

13

Długopis Rystor VP-6000 kolor niebieskie

4 sztuki

14

Toner Kyocera FS-1035MFP – oryginał

 

2sztuki

15

Toner Develop ineo+25 -czarny

1 sztuka

16

Koszulki na CD pojedyncze  (bartex )- w opakowaniu 5 szt.

 

5 opakowań

17

Płyty DVD

25 sztuk

18

Płyty CD

25 sztuk

19

Etykiety samoprzylepne  Grand A4 100szt

1 opak.

20

Gumki do ścierania Pentel

3 sztuki

21

Ołówek

3 sztuki

22

Lista obecności A4

1sztuka

23

Baterie AAA 1,5 V Duracell  6szt.

1 opak.

24

Zakładki indeksujące 45x12mm  5x20szt bezbarwne

20 opak.

25

Zakładki indeksujące 15x50mm  5x100szt papierowe kolorowe

20 opak.

Kryteria oceny i wyboru ofert:
‒ cena – 100%  ceny całości oferty
Forma płatności:
‒ przelew bankowy po realizacji zamówienia
Termin i miejsce złożenia oferty:
•termin zgłoszenia mija 28.04.2015 r.
•zgłoszenie należy wysłać na formularzu, stanowiącym załącznik do pobrania poniżej zapytania ofertowego,
•zgłoszenie może być złożone:
  - osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń
-   za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
-   faxem: (54) 284 66 69
•każde zgłoszenie powinno być opieczętowane i  podpisane własnoręcznie.
•    termin ważności oferty  30.06.2015
•    PROSIMY  SKŁADAĆ OFERTY  ZGODNE Z ZAPYTANIEM,  JEŚLI TOWAR   NIE BĘDZIE  ZGODNY  Z OFERTĄ  -PRZEWIDUJEMY ZWROT TOWARU
Warunki wyboru wykonawcy usługi:
•na podstawie zgłoszeń zamawiający wybierze 1 najtańszą ofertę. Zamawiający zastrzega sobie możliwość  dokonania zamówień na podstawie najtańszej oferty  w ilości asortymentu wynikającego z zapotrzebowania biura
•Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od postępowania bez wyłonienia oferenta i bez podania przyczyn.


W przypadku, gdy wystąpi kilka ofert o tej samej najkorzystniejszej cenie, o wyborze oferenta decyduje data wpływu oferty do biura.

 
Ofertowa cenowa do pobrania tutaj.

Telewizor LED MANTA LED2401 Full HD


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/2-brak-kategorii/1374-telewizor-led-manta-led2401-full-hd.html
Opis zamówienia: Ilość – 3sztuki Telewizor LED MANTA LED2401 Full HD ∙ Rozmiar ekranu: 24 [...]

Opis zamówienia:

Ilość – 3sztuki

Telewizor LED MANTA LED2401 Full HD
∙ Rozmiar ekranu: 24” TFT-LED panel
∙ System odbioru TV cyfrowej DVB-T/C MPEG4
∙ Proporcja ekranu 16:9
∙ Rozdzielczość: Full HD 1920×1080
∙ Kąt widzenia: 170o (W);160o (Sz) (Typowy)
∙ Jasność: 250cd/m2 (Typowy)
∙ Kontrast: 1000:1 (Typowo)
∙ Czas reakcj: 5ms (Typowo)
∙ Głośniki: 2 x 3 Watt
∙ Tryb obrazu: 4:3, 16:9
∙ Języki MENU: Polski, Angielski, Hiszpański, Rosyjski, Francuski, Ukraiński, Grecki
∙ System odbioru TV: PAL/SECAM
∙ Dolby Digital Plus (E-AC-3)
∙ System odbioru dźwięku: B/G,D/K,I,L/L,M/N
∙ Redukcja szumów DBX
∙ Teletext: 1000 stron (tylko Europa)
∙ Gniazda wejściowe/wyjściowe: HDMI, SCART, AV-we., Słuchawkowe wyj., VGA we., PC AUDIO we., USB
∙ Pobór mocy w Standby: 0.26W
∙ Pobór mocy: 45W (max).

Kryteria oceny i wyboru ofert:
‒ cena – 100%  ceny całości oferty

Forma płatności:
‒ przelew bankowy po realizacji zamówienia

Termin i miejsce złożenia oferty:
•    termin zgłoszenia mija  21.04.2015roku
•    zgłoszenie należy wysłać na formularzu, stanowiącym załącznik do pobrania poniżej zapytania ofertowego,
•    termin ważności oferty  30.04.2015r
•    zgłoszenie może być złożone:
    osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki,                            ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń
    za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    faxem: (54)  233 98 33
•    każde zgłoszenie powinno być opieczętowane i  podpisane własnoręcznie.
Warunki wyboru wykonawcy usługi:
•    na podstawie zgłoszeń zamawiający wybierze 1 najtańszą ofertę,
•    Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej.
•    Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od postępowania bez wyłonienia oferenta i bez podania przyczyn.

W przypadku, gdy wystąpi kilka ofert o tej samej najkorzystniejszej cenie, o wyborze oferenta decyduje data wpływu oferty do biura.

Oferta cenowa do pobrania tutaj.

Zapytanie ofertowe na dostawę zestawu zabawowego z montażem- OSP Nakonowo Stare - uaktualnione !


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/2-brak-kategorii/1353-zapytanie-ofertowe-na-dostawe-zestawu-zabawowego-z-montazem-osp-nakonowo-stare.html
1.Zapytanie ofertowe dotyczy dostawy i montażu zestawu zabawowego. 2.Zamawiającym jest: OSP Nako [...]

1.Zapytanie ofertowe dotyczy dostawy i montażu zestawu zabawowego.

2.Zamawiającym jest:

OSP Nakonowo Stare
siedziba: Nakonowo Stare 18, 87-853 Kruszyn

3.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż:

Lp.

 

PRZEDMIOT

ZAMÓWIENIA

ILOŚĆ

WARTOŚĆ [ZŁ]

netto

brutto

1

 

Zestaw zabawowy:

1.            Specyfika techniczna:

- Urządzenia wykonane są z drewna

- Elementy konstrukcyjne utwierdzone w gruncie za pomocą kotew stalowych przytwierdzonych do fundamentów punktowych.

- Elementy metalowe malowane proszkowo.

- Ześlizg wykonany ze stali nierdzewnej

- Podesty wykonane ze sklejki antypoślizgowej wodoodpornej

2.         Elementy:

-Zjeżdżalnia wys. Min. 135 cm.- 1szt.

-Wieża z dachem- 1szt.

- Schody wejściowe

- Kratownica linowa-1szt.

1 szt.

 

 

 4.Dodatkowe parametry zamówienia:
a)Zestaw wykonany i zamontowane  w oparciu o wymogi normy PN-EN 1176:2009 potwierdzone aktualnym świadectwem lub certyfikatem;
b)Gwarancja- 36 miesiące, w trakcie trwania okresu gwarancyjnego przeprowadzenie raz w roku kontroli urządzeń;
 
5.Termin dostawy zamówienia oraz miejsce montażu:
a)Termin dostawy określony zostanie w umowie, jednak nie później niż  15.05.2015 roku;
b)Wykonawca zamontuje zestaw na terenie OSP Nakonowo Stare, w miejscowości:
- Nakonowo Stare
 
6.Kryteria oceny i wyboru oferty:
- Cena brutto za całość zamówienia - waga 100 %.
 
7.Zamawiający informuje o możliwości wystąpienia zamówień uzupełniających.
 
8.Forma płatności:
a)Wykonawca związany jest z ofertą co najmniej 14 dni od dnia upływu terminu składania ofert do Zamawiającego.
b)Wykonawca wystawia fakturę/rachunek po wykonaniu zamówienia i dokonaniu odbioru zamówienia.
c)Płatność przelewem bankowym za wykonanie zamówienia w terminie do  7 dni od daty wystawienia faktury/rachunku.
 
9.Kontakt Wykonawców z Zamawiającym:
a)Zapytania kierować można na adres:   Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz telefonicznie: 54 2846669.
 
10.Opis warunków przyjęcia ofert :
a)Oferta złożona musi być na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania;
b)Do oferty przedłożyć należy wizualizacje/zdjęcia oraz specyfikacje oferowanego zestawu;
d)W przypadku nie złożenia załączników istnieje możliwość ich uzupełnienia w ciągu 2 dni kalendarzowych od dnia poinformowania oferenta o ich braku.
e)osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń, za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub  faxem: (54) 2846669
f)Termin składania ofert: 17.04.2015 r.
 
11.Powiadomienia wykonawcy:
b)Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie powiadomiony telefonicznie.
 
12.Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z realizacji zamówienia.

Oferta cenowa do pobrania tutaj.


Catering dla grupy 10 osób


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/2-brak-kategorii/1372-catering-dla-grupy-10-osob.html
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Dorzecza Zgłowiączki w Choceniu zaprasza do składania ofe [...]


Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Dorzecza Zgłowiączki w Choceniu zaprasza do składania ofert na Catering dla grupy  10 osób podczas   jednego spotkania w kwietniu  w  Choceniu. Catering  dostarczyć  na ul. Włocławską 16, 87-850 Choceń w dniu spotkania.

Szczegóły zapytania:
Termin realizacji:
 Kwiecień
 Sposób przygotowania oferty:
Zgodnie z formularzem ofertowym.

Kryteria oceny i wyboru ofert:
‒ 100% cena oferowana brutto.
Sposób realizacji zamówienia:
Faktura VAT/Rachunek

Forma płatności:
‒ przelew bankowy
Termin i miejsce złożenia oferty:
•    termin zgłoszenia mija 17.04.2015r.
•    zgłoszenie należy wysłać na formularzu, stanowiącym załącznik do pobrania poniżej zapytania ofertowego,
•    zgłoszenie może być złożone:
    osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń
    za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. skan podpisanej oferty cenowej
    faxem: (54) 233 98 33
•    każde zgłoszenie powinno być podpisane własnoręcznie i jeśli to możliwe powinno być opieczętowane.
Warunki wyboru wykonawcy usługi:
•    Na podstawie zgłoszeń zamawiający wybierze 1 najtańszą ofertę,
•    Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej.

Oferta cenowa do pobrania tutaj.

Zapytanie ofertowe (atrakcje)


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/2-brak-kategorii/1373-zapytanie-ofertowe-atrakcje.html
Zapytanie ofertowe (atrakcje)Opis zamówienia: 1     Zjeżdżalnia dmuchana (wy [...]

Zapytanie ofertowe (atrakcje)

Opis zamówienia:

1

 

  Zjeżdżalnia dmuchana (wymiary  urządzenia 7mszer.x 11,5m dł.7,5m wys.)

1szt.

2

Plac zabaw  z mini zjeżdżalnią             (wymiary  urządzenia 8m x 8m)

1szt.

3

Piłkarzyki( dmuchane boisko)

1 szt.

4

Bungee Run

1szt.

5

Narty Wieloosobowe

1szt.

6

Spódniczki

1szt.

7

Pijana gąsienica

1szt.

8

Majster Klepka

1szt.

9

Dziurawa zagadka

1szt.

10

Rury do skakania

1 szt.


Kryteria oceny i wyboru ofert:
‒ cena – 100%  ceny całości oferty
Termin i miejsce realizacji
12 maja 2015 roku  w Kruszynie
Forma płatności:
‒ przelew bankowy po realizacji zamówienia
Termin i miejsce złożenia oferty:
•    termin zgłoszenia mija 08.04.2015roku
•    zgłoszenie należy wysłać na formularzu, stanowiącym załącznik do pobrania poniżej zapytania ofertowego,
•    termin ważności oferty  30.05.2015
•    zgłoszenie może być złożone:
    osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki,                            ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń
    za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    faxem: (54)  233 98 33
•    każde zgłoszenie powinno być opieczętowane i  podpisane własnoręcznie.
Warunki wyboru wykonawcy usługi:
•    na podstawie zgłoszeń zamawiający wybierze 1 najtańszą ofertę,
•    Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej.
•    Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od postępowania bez wyłonienia oferenta i bez podania przyczyn.
W przypadku, gdy wystąpi kilka ofert o tej samej najkorzystniejszej cenie, o wyborze oferenta decyduje data wpływu oferty do biura.

Oferta cenowa do pobrania tutaj.

 

Zapytanie ofertowe- Lodówka ELEKTROLUX


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/2-brak-kategorii/1350-zapytanie-ofertowe-lodowka-elektrolux.html
Opis przedmiotu zamówienia: Lodówka ELECTROLUX EJ 1800AOW Specyfikacja:•    Kolor: Biały [...]

Opis przedmiotu zamówienia:

Lodówka ELECTROLUX EJ 1800AOW

Specyfikacja:
•    Kolor: Biały
•    Wysokość [cm]: 120.9
•    Szerokość [cm]: 49.6
•    Pojemność całkowita netto [l]: 173
•    Klasa energetyczna: A+
•    1 sztuka
Kryteria oceny i wyboru ofert:
‒ cena – 100%. -  oferta powinna zawierać dołączoną wizualizację.
Forma płatności:
‒ przelew bankowy po realizacji zamówienia
Termin realizacji:
W terminie do kwietnia 2015
Termin i miejsce złożenia oferty:
•    termin zgłoszenia mija 10.04.2015 r.
•    zgłoszenie należy wysłać na formularzu, stanowiącym załącznik do pobrania poniżej zapytania ofertowego,
•    zgłoszenie może być złożone:
    osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń
    za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    faxem: (54) 284 66 69
•    każde zgłoszenie powinno być opieczętowane i  podpisane własnoręcznie.
•    PROSIMY  SKŁADAĆ OFERTY  ZGODNE Z ZAPYTANIEM,  JEŚLI TOWAR   NIE BĘDZIE  ZGODNY  Z OFERTĄ  -PRZEWIDUJEMY ZWROT TOWARU
Warunki wyboru wykonawcy usługi:
•    na podstawie zgłoszeń zamawiający wybierze 1 najtańszą ofertę,
•    Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej.

Oferta cenowa do pobrania tutaj.

Zapytanie ofertowe- Lodówka Amica


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/2-brak-kategorii/1349-zapytanie-ofertowe-lodowka-amica.html
Opis przedmiotu zamówienia: Lodówka AMICA FD206.3 Specyfikacja:•    Kolor: Biały•    [...]

Opis przedmiotu zamówienia:

Lodówka AMICA FD206.3

Specyfikacja:
•    Kolor: Biały

•    Wysokość [cm]: 129

•    Szerokość [cm]: 47.8

•    Pojemność całkowita netto [l]: 135

•    Klasa energetyczna: A+

•    1 sztuka

Kryteria oceny i wyboru ofert:
‒ cena – 100%. -  oferta powinna zawierać dołączoną wizualizację.
Forma płatności:
‒ przelew bankowy po realizacji zamówienia
Termin realizacji:
W terminie do kwiecień 2015
Termin i miejsce złożenia oferty:
•    termin zgłoszenia mija 10.04.2015 r.
•    zgłoszenie należy wysłać na formularzu, stanowiącym załącznik do pobrania poniżej zapytania ofertowego,
•    zgłoszenie może być złożone:
    osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń
    za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    faxem: (54) 284 66 69
•    każde zgłoszenie powinno być opieczętowane i  podpisane własnoręcznie.
•    PROSIMY  SKŁADAĆ OFERTY  ZGODNE Z ZAPYTANIEM,  JEŚLI TOWAR   NIE BĘDZIE  ZGODNY  Z OFERTĄ  -PRZEWIDUJEMY ZWROT TOWARU
Warunki wyboru wykonawcy usługi:
•    na podstawie zgłoszeń zamawiający wybierze 1 najtańszą ofertę,
•    Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej.

Oferta cenowa do pobrania tutaj.

Organizacja spotkania podsumowującego dla 100 osób w Dąbiu Kujawskim


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/2-brak-kategorii/1378-organizacja-spotkania-podsumowujacego-dla-100-osob-w-dabiu-kujawskim.html
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Dorzecza Zgłowiączki w Choceniu zaprasza do składania ofe [...]

Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Dorzecza Zgłowiączki w Choceniu zaprasza do składania ofert na: organizację  spotkania  podsumowującego  dla 100 osób  w Dąbiu Kujawskim   w dniu 29.05.2015
Przedmiot zamówienia:
1.    Catering 100porcji- (m. in.  żurek, karkówka, kiełbasa,  kaszanka, szaszłyk drobiowy,  bigos, surówka, sałatka, śledzik z cebulką, pieczywo, napoje gazowane i niegazowane, kawa, herbata, ciasto) 
2. Oprawa muzyczna- co najmniej jedna osoba
3. Prowadzący co najmniej jedna osoba
Czas trwania  spotkania będzie wynosić minimum 4 godzin.  

Termin realizacji:
29.05.2015r

Sposób przygotowania oferty:
Zgodnie z formularzem ofertowym.

Kryteria oceny i wyboru ofert:
‒ 100% cena oferowana brutto.
Sposób realizacji zamówienia:
Faktura VAT/Rachunek

Forma płatności:
‒ przelew bankowy
Termin i miejsce złożenia oferty:
•    termin zgłoszenia mija 31.03.2015r.
•    zgłoszenie należy wysłać na formularzu, stanowiącym załącznik do pobrania poniżej zapytania ofertowego,
•    zgłoszenie może być złożone:
    osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń
    za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. skan podpisanej oferty cenowej
    faxem: (54) 233 98 33
•    każde zgłoszenie powinno być podpisane własnoręcznie i jeśli to możliwe powinno być opieczętowane.
Warunki wyboru wykonawcy usługi:
•    Na podstawie zgłoszeń zamawiający wybierze 1 najtańszą ofertę,
•    Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej.

Oferta cenowa do pobrania tutaj.

Zapytanie ofertowe Antyrama, brystol, papier fotograficzny


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/2-brak-kategorii/1344-zapytanie-ofertowe-antyrama-brystol-papier-fotograficzny.html
Opis przedmiotu zamówienia:1.    AntyramaParametry:•    70 cm x 100 cm;•    plexi;• [...]

Opis przedmiotu zamówienia:
1.    Antyrama
Parametry:
•    70 cm x 100 cm;
•    plexi;
•    plecy z płyty HDF;
•    metalowe klipsy w 12 miejscach;
•    zabezpieczona folią przed zarysowaniem

2.    Brystol biały B1  200 g
3.    Papier fotograficzny  Yellow One – 170g/m² A4 (20 sztuk  w opakowaniu)


Kryteria oceny i wyboru ofert:
‒ cena – 100%
Forma płatności:
‒ przelew bankowy po realizacji zamówienia
Termin i miejsce złożenia oferty:
•    termin zgłoszenia mija 20.03.2015
•    ważność oferty 31.05.2015
•    zgłoszenie należy wysłać na formularzu, stanowiącym załącznik do pobrania poniżej zgłoszenie może być złożone:
        osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń
        za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
        faxem: (54) 233 98 33
•    każde zgłoszenie powinno być opieczętowane i  podpisane własnoręcznie.
•    (PROSIMY  SKŁADAĆ OFERTY  ZGODNE Z ZAPYTANIEM,  JEŚLI TOWAR   NIE BĘDZIE  ZGODNY  Z OFERTĄ  -PRZEWIDUJEMY ZWROT TOWARU)
Warunki wyboru wykonawcy usługi:
•    na podstawie zgłoszeń zamawiający wybierze 1 najtańszą ofertę,
•    Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej.

Oferta cenowa tutaj.

ZAPYTANIE OFERTOWE NA MATERIAŁY BIUROWE LSR


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/2-brak-kategorii/1341-zapytanie-ofertowe-na-materialy-biurowe-lsr-marzec-2015.html
Lp.   PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ILOŚĆ   1 Segregator [...]

Lp.

 

PRZEDMIOT

ZAMÓWIENIA

ILOŚĆ

 

1

Segregator A4 z mechanizmem 75mm kolor:  brązowy (Donau )

 

4 sztuki

2

Segregator A4 z mechanizmem 75 mm- kolor: jasnozielony (Donau )

 

4 sztuki

3

Segregator A4 z mechanizmem 75 mm- kolor: pomarańczowy (Donau)

 

2 sztuki

4

Skoroszyt  plastikowy twardy z zawieszką z dziurkami  (kolory: szary 40 szt; czerwony 20 szt.; żółty20 szt, czarny 20 szt.)

100 sztuk

5

Papier ksero biały A4 80g                  (POL speed )

(ryza 500 kartek)

15 ryz

6

Koperty C5 biała  

30 sztuk

7

Koperty B4

50 sztuk

8

Koperta DL  biała

100 sztuk

9

Długopis Pentel BK 77 – 5 sztuk niebieskie, 5 szt. czarne

10sztuk

10

Długopis Rystor VP-6000 kolor niebieskie

4 sztuki

11

Tonery Kyocera FS-1035MFP - oryginał

 

1sztuka

12

Koszulki na CD pojedyncze  (bartex )- w opakowaniu 5 szt.

 

4 opakowania

13

Płyty DVD

25 sztuk

14

Płyty CD

25 sztuk

15

Taśma klejąca dwustronna

2 sztuki

16

Gumki do ścierania Pentel

2 sztuki

17

Ołówek

2 sztuki

18

Dziennik korespondencji

1sztuka

19

Antystatyczna bakteriobójcza pianka do czyszczenia powierzchni szklanych w urządzeniach biurowych i audio wizualnych     400 ml

1sztuka

20

Sprężone powietrze do czyszczenia sprzętu biurowego 400 ml

1sztuka

 

Kryteria oceny i wyboru ofert:

cena – 100%  ceny całości oferty

Forma płatności:

przelew bankowy po realizacji zamówienia

Termin i miejsce złożenia oferty:

•termin zgłoszenia mija 11.03.2015 r.

•zgłoszenie należy wysłać na formularzu, stanowiącym załącznik do pobrania poniżej zapytania ofertowego,

•zgłoszenie może być złożone: 

  - osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń

-   za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

-   faxem: (54) 284 66 69

•każde zgłoszenie powinno być opieczętowane i  podpisane własnoręcznie.

•    termin ważności oferty  30.06.2015

•    PROSIMY  SKŁADAĆ OFERTY  ZGODNE Z ZAPYTANIEM,  JEŚLI TOWAR   NIE BĘDZIE  ZGODNY  Z OFERTĄ  -PRZEWIDUJEMY ZWROT TOWARU

Warunki wyboru wykonawcy usługi:

•na podstawie zgłoszeń zamawiający wybierze 1 najtańszą ofertę. Zamawiający zastrzega sobie możliwość  dokonania zamówień na podstawie najtańszej oferty  w ilości asortymentu wynikającego z zapotrzebowania biura

•Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od postępowania bez wyłonienia oferenta i bez podania przyczyn.

W przypadku, gdy wystąpi kilka ofert o tej samej najkorzystniejszej cenie, o wyborze oferenta decyduje data wpływu oferty do biura.

 

Ofertowa cenowa do pobrania tutaj.

 
Kontakt
Stowarzyszenie Lokalna Grupa
Działania Dorzecza Zgłowiączki
ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń

Biuro:
Sikorskiego 12, 87-850 Choceń
(wejście od ul. Jarzębinowej)

728-462-482 – Dyrektor Biura

694-114-754 – Plan Strategiczny dla Wspólnej Polityki Rolnej na lata 2023-2027

728-462-481 – Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza na lata 2021-2027


e-mail: zglowiaczka@kujawiaki.pl
Mapa
Godziny pracy
Poniedziałek 7:30 - 15:30
Wtorek 7:30 - 17:00
Środa 7:30 - 15:30
Czwartek 7:30 - 15:30
Piątek 7:30 - 14:00
Statystyki

On-line 0 gości

Dzisiaj 13

Wczoraj 59

W tym tygodniu 411

W tym miesiącu 1708

Odwiedzin ogółem 200311

Fundusze Europejskie
Fundusze Europejskie
województwo kujawsko-pomorskie
unia europejska