Rozeznanie rynku (materiały biurowe I kw. 2023)

http://www.kujawiaki.pl/zamowienia/archiwalne/2789-rozeznanie-rynku-materialy-biurowe-i-kw-2023.html
Opis zamówienia    Przedmiot zamówienia Ilość     [...]

Opis zamówienia

 

 Przedmiot zamówienia

Ilość

 
 

1

Papier ksero biały A4 80g/m², białość: 153 wg skali białości CIE Ryza 500 arkuszy

30ryz

 

2

Pieczątka wagraf 2 (1-dane na pieczątce imię i nazwisko oraz stanowisko pracy)

1szt.

 

3

Korektor w  piórze 7 ml -10 ml

3 szt.

 

4

Długopis automatyczny inkjoy 300rt, kolor niebieski

10 szt.

 

5

Koperta samoklejąca C-6 biała

200 szt.

 

6

Długopis automatyczny stabilo performer+, kolor niebieski

10 szt.

 

7

Ołówek drewniany  HB

10 szt.

 

8.

Nożyczki biurowe 20,5 cm  ze stali nierdzewnej

1 szt.

 

9

Długopis żelowy, kolor wkładu czerwony, gumowy uchwyt,  końcówka 0,7mm

10 szt.

 

10

Gumka do ścierania biała

5 szt.

 

11.

Koperta bąbelkowa na CD

20 szt.

 

12

Koperta bąbelkowa A4

20 szt.

 

13

Zakreślacz  grubość linii  pisania 1-5 mm żółty

6 szt.

 

14

Kalendarz biurkowy na 2023 rok pionowy, oprawa: grzbiet zaciskany spiralą do sztywnego kartonu formowanego w trójkątną podstawę

5 szt.

 

15

Zszywki 24/6 ocynkowane (1000 szt. w opakowaniu) do zszywacza

10 szt.

 

16

 Karton A4 ozdobny wizytówkowy  gładki kolor  kremowy A4 gramatura 160-250 ilość arkuszy w op 50

2 opakowania

 

17

Zszywacz do 25 kartek, materiał metal w obudowie z tworzywa sztucznego, ładowanie od góry.

 2 szt.

 

18

Długopis żelowy, kolor wkładu czarny, gumowy uchwyt,  końcówka 0,7mm

10 szt.

 

19

Kołozeszyt B5 160 stron gramatura 70g/m2   5 przedmiotów (studencki)

10 szt.

 

20

Mysz bezprzewodowa 2,4 Ghz dwa przyciski i rolka

1 szt.

 


W ramach realizacji zamówienia dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego nastąpi transportem dostawcy bądź przesyłką kurierską na koszt dostawcy.

Zamówiony towar   należy dostarczyć na ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń – II piętro (z wniesieniem)

Kryterium- cena

 Realizacja :

 Realizacja zamówienia: zamówienie  realizowane w styczniu lub lutym,  nie jest możliwe dzielenie zamówienia na części.

Forma płatności:
‒ przelew bankowy po realizacji zamówienia, termin zapłaty nie krótszy niż 14 dni

Termin i miejsce złożenia oferty:

termin zgłoszenia mija 13.01.2023r.

zgłoszenie należy wysłać na formularzu, stanowiącym załącznik do pobrania poniżej zapytania ofertowego,

termin ważności oferty  28.02.2023r.

W przypadku  wpływu ofert w  takiej samej cenie, wybierana jest oferta, która wcześniej  wpłynęła.

zgłoszenie może być złożone:

osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki,  ul. Sikorskiego 12,                87-850 Choceń

za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

pocztą tradycyjną na adres: Stowarzyszenie LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Sikorskiego 12,      87-850 Choceń

każde zgłoszenie powinno być opieczętowane i  podpisane własnoręcznie.

Klauzula  informacyjna

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest  Stowarzyszenie LGD  Dorzecza Zgłowiączki   z siedzibą w Choceniu, ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń. Pełna klauzula informacyjna dostępna jest na stronie internetowej www.kujawiaki.pl

Załączniki:
 
Kontakt
Stowarzyszenie Lokalna Grupa
Działania Dorzecza Zgłowiączki
ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń

Biuro:
Sikorskiego 12, 87-850 Choceń
(wejście od ul. Jarzębinowej)

728-462-482 – Dyrektor Biura

784-953-246 – Plan Strategiczny dla Wspólnej Polityki Rolnej na lata 2023-2027

728-462-481 – Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza na lata 2021-2027


e-mail: zglowiaczka@kujawiaki.pl
Mapa
Godziny pracy
Poniedziałek 7:30 - 15:30
Wtorek 7:30 - 17:00
Środa 7:30 - 15:30
Czwartek 7:30 - 15:30
Piątek 7:30 - 14:00
Statystyki

On-line 0 gości

Dzisiaj 1

Wczoraj 53

W tym tygodniu 231

W tym miesiącu 1779

Odwiedzin ogółem 181019

Fundusze Europejskie
Fundusze Europejskie
województwo kujawsko-pomorskie
unia europejska